Joko et ymmärrä lukemaasi, tai tarkoituksella väärinymmärrät mitä täällä kirjoitetaan. Sen huomaa jokaisesta viestistäsi. Ja juuri sen vuoksi saat tiukkoja vastauksia, kun et selvästi ymmärrä mitä muut ovat kirjoittaneet, joka johtaa hyvin erikoiseen argumentointiin sinun puoleltasi.
Ja nyt sitten kyselet, että mitä aineita olen ottanut. Jos et kykene edes alustavalla tasolla asialliseen kirjoittamiseen, niin ehkä olisi aika ottaa hieman happea. Ala-arvoista touhua.
No väännä nyt rautalangasta, mikä mainitsemissani asioissa oli väärin?
Lähetään nyt vaikka liikkeelle siitä, että nostit esille minun kanssa keskustellessa Venäjän kaikkiin vaatimuksiin suostumisen, vaikka en ole sinnepäinkään kirjoittanut, vaan nimenomaan todennut että nyt mainittuihin vaatimuksiin ei tule suostua. Sinä rakennat nyt taas olkiukkoja (eli et ymmärrä minua), mihin toki kyllästyn ja vastaan samalla mitalla.
Samaten viides kolonna yms. huomiot on ihan tältä illalta tästä ketjusta. Onko sun mielestä täällä jokin viides kolonna?
Ja edelleen toi Nato? Putinin on saanut päähänsä (tai väittää niin kansalle), että Naton laajeneminen uhkaa Venäjää, että Ukrainan liittyminen Natoon uhkaa Venäjää, ja osaksi tästä syystä vaativat, että Ukrainan ei tule Natoon liittyä, ja jos Ukraina jollain tasolla tähän suostuu, niin se kasvattaa todennäköisyyttä, että saadaan aselepo. En kertakaikkiaan ymmärrä, mikä tässä menee yli hilseen.
Tämä on se taso, jolla olen tästä asiasta kiinnostunut keskustelemaan. Se, että Venäjällä ei ole oikeutta tähän, on itsestäänselvyys, enkä ole kiinnostunut jauhamaan itsestäänselvyyksiä.
Monet muut ovat viestini tulkinneet Venäjän toimien hyväksymisenä, ja ovat siksi alkaneet vängätä vastaan. Kyllä minä tämän tajuan, mutta kai mullakin nyt on oikeus korjata vääriä käsityksiä kuoroon liittymisen sijaan, vaikka se sua tai muita häiritsisi.
Edit: jos nyt sanan larppaaminen häiritsi kun tulit valkoisella ratsulla paikalle vasta myöhemmin illalla, niin se oli reaktio siihen, että täällä verrattiin Venäjän hyökkäystä koulukiusaamiseen ja perseraiskaamiseen (painottaen, että mihinkään Venäjän vaatimuksiin ei tule suostua, koska ''eihän kiusaajallekaan pidä antaa periksi''), johon itse totesin, että kannattaisi nyt enemmän kiinnittää katse siihen, mitä oikeasti esim. Mariupolissa tapahtuu, ja kuinka se voi lakata mahdollisimman nopeasti. Ne kuolevat lapset kun eivät ole tehneet vapaata päätöstä olla jokin lännen etuvartio, jolle voimme läppärien äärestä hurrata.