Kuinka paljon he maksoivat Haloo Helsingin esiintyessä, jotta bändi lopettaisi soittamisen?
En tiedä, se soi mulla Areenassa tossa taustalla ja taisi mennä ihan ohi. Ohi meni myös Tommi Läntinen ja Paleface kun vedin ne pikakelauksella.
Silti, hienoa, että saatiin kerättyä noin iso potti, oli sitten syy avustukselle laulaja tai Ukraina.
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan vuonna 2014. Sen jälkeen linkissä esiintyvät Rehn ja Vapaavuori olivat tekemässä päätöksen Venäjän ydinase- ja ydinvoimavirasto Rosatomin rakennuttamasta, rahoittamasta ja osaomistamasta voimalasta Suomeen.
Venäjä hyökkäsi Ukrainaan vuonna 2022. Sen jälkeen Rehn ja Vapaavuori yllättyivät täysin. Petyin molempien valehteluun. Vastuutonta kun huomioidaan, minkä tahon (Rosatom) kanssa leikkivät ja mitä siitä oli seurata.
Arvostan tätä ajattelua. Itse olen myös hyvin kriittinen nyt kaikkia poliitikkoja, virkamiehiä ja taustavaikuttajia kohtaan. Toki suurin osa poliitikoista mulla on ollut tämä asenne koko ajan, mutta nyt menee niin sanotusti mustalle listalle ihan kaikki, jotka oman lyhyen ajan etunsa takia olivat tukemassa Putinin tavoitteita.
Varsinkin kaikki selittelijät "ei tiedetty" menee listan kärkeen ja suosittelen tätä kaikille muillekin. Me voimme vaikuttaa äänestämällä ja toivottavasti näitä hyödyllisiä idiootteja ei äänestetä enää mihinkään, riippumatta puolueesta. Lähes jokaisessa puolueessa on myös niitä älykkäämpiä, rehellisiä ja ei oman edun tavoittelijoita.
Näyttelijä-koomikko Martin Mull on kertonut, ettei silloin aikanaan Dylan tai folk-musiikki liike maistunut yhtään. Hänen tribuuttinsa tyylilajille oli tehdä biisi "Stop the war or I won't stop singing".
Huumori on tärkeä asia myös ja varsinkin kriisiaikana. Jos multa viedään kaikki muu, niin huumoria ei kukaan voi multa viedä se säilyy viimiseen hengenvetoon.