Meilahden alueen heko-alusta on Kolmiosairaalan katolla, tuo teksti ei liity siihen.Tai mediheliä varten.
Meilahden alueen heko-alusta on Kolmiosairaalan katolla, tuo teksti ei liity siihen.Tai mediheliä varten.
Ei varmaan jokainen Venäjän kansalainen ole ollut noissa hirveissä teoissa mukana, mutta kaikkia voi silti ryssitellä. Olen tyytyväinen päätökseesi.Hienoa että tämän Venäjän suorittaman lasten, naisten ja vanhusten murhaamisen, raiskaamisen ja ryöstelyn keskellä 2/3 viestistäsi keskityt tuomitsemaan yhden tietyn termin käyttäjät. Ikinä en ole yhtäkään tämän palstan käyttäjistä laittanut ignoreen. Onnittelut, olet ensimmäinen.
Jos joku kuvittelee tuon lastensairaalan pommittamisen olevan rybyille nk. ”rock bottom” niin veikkaan, että ennemmin tai myöhemmin havaitaan kuinka ”rock bottom has a basement”…
Ei pätkääkään, ei ensimmäistäkään.Seuraava vaihe on alkaa tuhoamaan kaupunkeja kortteli kerralaan.
Venäläiset on itse sallineet pressansa johtaa kauan ja saavat maksaa siitä elintasollaan. Ei käy yhtään sääliksi.
Niitä pitäis jekuttaa, ja maalata se Venäjän suurlähetystön katolle.
Venäläiset on itse sallineet pressansa johtaa kauan ja saavat maksaa siitä elintasollaan. Ei käy yhtään sääliksi.
Tai sateenvarjoja tai vaikkapa höyryävää teetä...Sille delegaatiolle voisi siellä katolla keksiä jotain muutakin pientä jekkua, vaikkapa putoamiskiihtyvyyteen liittyvää.
Juurikin. Ja näille "ei tämä ole tavallisen venäläisen vika", niin kenen vika se sitten on? Ei ole mitään Jumalan kättä joka vaihtaisi Venäjän johdon. Vai ketä siis odotellaan ja koska on tulossa?Venäläiset on itse sallineet pressansa johtaa kauan ja saavat maksaa siitä elintasollaan. Ei käy yhtään sääliksi.
Sitä saa, mitä tilaa. Mutta oppivatko venäläiset sitten mitään tuon kokemuksen ansiosta, se jäänee nähtäväksi.Seuraava vaihe on alkaa tuhoamaan kaupunkeja kortteli kerralaan.
Tai sateenvarjoja tai vaikkapa höyryävää teetä...
Groznyistä lähtien on nähty minkälainen hirviö Putin on, ja kansa ei ole tehnyt mitään. Kahteen vuosikymmeneen. Se tarkoittaa, että he ovat ainakin valtaosin tyytyväisiä Putinin politiikkaan eli murhaamiseen, ryöstämiseen ja epävakauden lisäämiseen.Hirveä tilanne ja kaikki sympatiat on Ukrainan kansan puolella. Venäjä on roistovaltio, johon ei voi luottaa. Ihailtavaa, että pakotteissa on ankara linjaus ja niistä ollaan oltu yhtenäisiä. Se mikä tässä keskustelussa mättää on tuo vitun ryssittely junteilta, jotka eivät sen vertaa tajua, että vika nyt ei ihan ole Venäjän kansassa vaan sen johtajissa. Se on helppo täällä Suomessa huudella, että miksi kansa ei tuomitse johtoaan, jos on kerran pari joutunut olemaan suomalaisessa luxus-putkassa oman töhöilyn takia (eikä oman mielipiteen takia venäläisessä vankilassa).
Sitä saa, mitä tilaa. Mutta oppivatko venäläiset sitten mitään tuon kokemuksen ansiosta, se jäänee nähtäväksi.
Yksi luku Venäjän nöyryyttämisen listaan lisää. Muiden vika ja nyrkkiä syvemmälle taskuun..Sitä saa, mitä tilaa. Mutta oppivatko venäläiset sitten mitään tuon kokemuksen ansiosta, se jäänee nähtäväksi.
Se on kasvuympäristön ja tiedonvälityksen vaikutusta. Venäläisen tilalle voisi vaihtaa minkä tahansa kansallisuuden ja tulos olisi sama. On turha vastuuttaa ihmisiä valinnoista, joita he eivät todellisuudessa voi tehdä. Ihmisellä ei ole vapaata tahtoa tai kykyä nähdä totuutta, vaan ihmisen totuus on aivojen tuottama todellisuus, joka voi olla hyvin monimuotoinen.Juurikin. Ja näille "ei tämä ole tavallisen venäläisen vika", niin kenen vika se sitten on? Ei ole mitään Jumalan kättä joka vaihtaisi Venäjän johdon. Vai ketä siis odotellaan ja koska on tulossa?
Se on kasvuympäristön ja tiedonvälityksen vaikutusta. Venäläisen tilalle voisi vaihtaa minkä tahansa kansallisuuden ja tulos olisi sama. On turha vastuuttaa ihmisiä valinnoista, joita he eivät todellisuudessa voi tehdä. Ihmisellä ei ole vapaata tahtoa tai kykyä nähdä totuutta, vaan ihmisen totuus on aivojen tuottama todellisuus, joka voi olla hyvin monimuotoinen.
Tällä hetkellä suoritamme joukkomurhaa tuleville sukupolville ympäristötuhoa markkinatalouden keinoin ajamalla, mutta vastuutammeko itsemme murhasta? Emme. Jatkamme murhaamista päivästä toiseen ja koemme tekevämme oikein. Kun meidän pitäisi saada talous laskuun, työttömyys nousuun ja kulutus alas, niin pyrimme juuri päinvastaiseen.
Tulevat sukupolvet sitten ihmettelevät, miten saatoimme olla niin välinpitämättömiä ja vastuuttomia, mutta tässä ajassa me koemme tekevämme aivan oikein, vaikka moraalinen vastuumme vaatisi nousemaan kapinaan markkinataloutta vastaan.
Sinäkin olet järjestelmään kuulumalla murhaaja. Minä olen. Ei sitä tosiasiaa voi kieltää. Uhrit tulevat tulevaisuudessa.
Ruotsi on meidän naapuri, Venäjä on raukkamainen vihollinen.Siinäpä on sitten vedetty sellaiset pohjat, ettei alemmas taida päästä.
Tällainen naapuri meillä on.
Ei sille varmaan voi mitään, jos ei eroa ymmärrä. Ihan hirveä elää näiden maiden naapurina. Kanadalaisetkin pelkää koska Biden hyökkää ja tuhoaa ainakin Quebecin natsit.Tuskin näitä saadaan tuomittua. Ei ole ennenkään tuomittu. Ei venäläksiä eikä jenkkejä Afganistanin sodassa. Molemmat kuitenkin tappaneet satoja ellei tuhansia siviilejä. Siinä meillä kaksi paska valtiota ja molemmat leikkii maailman poliisia.
Venäjän talous on palaamassa vuoteen 1928. Ja ei kyllä tule ihan hetkeen nousemaan siitä kuopasta. Professori: Venäjän taloustilanne alkaa muistuttaa sadan vuoden takaista