Lainaamasi kirjoittaja yleensä suoltaa silkkaa tajunnanvirtaa, eli lähdekritiikkitutka kannattaa olla päällä, kuten sinulla selkeästi olikin. MITÄÄN Thusbergin kirjoittamaa ei ikinä pidä uskoa ilman tarkistusta jostakin toisesta lähteestä.
Tuo on nyt melko kova väite.
Etenkin tuo jälkimmäinen viittaus, että olevinaan mitään mitä kirjoitan niin ei muka pitäisi uskoa.
Tuo tajunnanvirraksikin sanominen on kyllä melko ikävä juttu ja tuossakin on tuo kärjistyspuolikin.
Mikäli on tullut ongelmia niin tarpeen tullen olen kyllä kirjoitellut tai näyttänyt lähteitä ihan ennenkin ja harvoin on edes mitenkään sen suuremmin kyselty.
Kun on kyseltykin niin olen kyllä vastannut kun olen ehtinyt kuten myös näyttänyt lähteet vielä sittenkin kysyttäessä mahdollisine lisäyksineenkin.
Ei kai vain vieläkin sinua harmita näinä päivinä se noin vuoden takainen tsaarivitsikohu mitä pahoittelin itsekin jo silloin ja minkä tarkoitin aina olleen liioittelua tai sellaiseksi tarkoitettu?
Toki siinähän virheeni oli myös se, että en riittävän kunnolla tähdentänyt sitä milloin olisi loppunut se liioittelun osuus sarkasmin lisättynä ja mistä kohtaa suuremman luokan historiallinen totuus taas jatkuisi.
Lisäksi en viime vuoden aikana olleen kirjoituskiellon jälkeen paljon ole tännekään kirjoitellut juuri tähän aiheeseen niin nyt kuulostaa vähän kyllä pistävältä nähdä tämäkin sitten näin.
Kun itsehän mielestäni olet kyllä ihan asiallisesti kirjoitellut.
Vielä loppuun liitän myös sen tiedon, että itse olen kirjoitellut tähän viime vuoden vastauskiellon jälkeen yhteensä vähän riippuen miten sen laskisi niin 13-15 kertaa viesteineen ja kun laskee pari juuri vastauskiellon jälkeen olleita viestejä pois niin siitä tulee vielä vähemmän.
Vastauskiellon jälkeen 8 tai 10 kertaa oli viestejä minulta viime vuonna yhteensä pitkälle välille ja tänä vuonna on tullut viisi viestiä tähän aihealueeseen joista neljä on tullut tämän kuun aikana, kolme tänään, yksi aiemmin tässä kuussa ja yksi muu viesti aiemmin tänä vuonna.
Viime vuoden tuo vaihtelu riippuu siitä, että miten haluaa laskea nuo vastauskiellon jälkeiset viestit.
Olin vastauskiellossa viime vuonna 5.4-19.4 välisen ajan silloin.
Yhteensä en ole kieltämättä silloisen vastauskiellon jälkeen juuri paljon kirjoitellut siksikään, että ei isommin juuri ihan ajankohtaisia tai erittäin lähimenneisyyteen kuuluvia aiheita huomioimatta tule ikävyyksiä.
Viesti kun meni perille mitä nyt kieltämättä vähän kitkerästi silloin ja perin tarpeettomasti juuri niin voimakkaasti ilmentyen kuitenkin melko pieneen asiaan silloin.