Venäjä hyökkää Ukrainaan

  • 10 020 422
  • 61 552
Laitesukeltaja ehtii noissa syvyyksissä työskennellä vain noin 10 minuuttia kerrallaan, ja paineentasauksineen aikaa kuluu melkoisesti.
Tämä ei muuten pidä paikkaansa, koska erityisesti sotilas- ja luolasukelluksessa käytettävät suljetun kierron laitteet kyllä mahdollistavat pitkänkin toiminta-ajan em. syvyyksissä.

Lisäksi jos kyseessä oli sotilasoperaatio, monilla laivastoilla on käytössä minisukellusveneitä, jolla sukeltajat saadaan ihan kohteen viereen, jolloin itse kohteeseen sukeltaminen ei vie toiminta-aikaa.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell

Tästä sekä muista infraiskuista sekä Moldovan yli ammuttavista raketeista haisee tasan yksi asia: epätoivo. Itkupotkuraivarilla höystetty epätoivo.

Mutta se millä panoksilla paskaryysyt leikkii jaksaa hämmästyttää. Ja Eurooppako pelkäsi eskaloimasta tilannetta?
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Tämä ei muuten pidä paikkaansa, koska erityisesti sotilas- ja luolasukelluksessa käytettävät suljetun kierron laitteet kyllä mahdollistavat pitkänkin toiminta-ajan em. syvyyksissä.

Lisäksi jos kyseessä oli sotilasoperaatio, monilla laivastoilla on käytössä minisukellusveneitä, jolla sukeltajat saadaan ihan kohteen viereen, jolloin itse kohteeseen sukeltaminen ei vie toiminta-aikaa.
Niinpä, mutta nyt ei ole puhuttu ammattisotilaista vaan sekalaisesta joukosta tuohtuneita henkilöitä.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Liettuan tiedustelun arvio:


Venäjällä on kahdeksi vuodeksi resursseja jatkaa hyökkäyssotaansa Ukrainassa, sanoi Liettuan sotilastiedustelun päällikkö Elegijus Paulavicius toimittajille Vilnassa. Se, miten kauan Venäjä pystyy jatkamaan sotaa, riippuu Paulaviciuksen mukaan myös muiden valtioiden, kuten Iranin ja Pohjois-Korean tuesta Venäjän armeijalle.

Minusta Macronin ja Scholzin tulisi nyt ryhtyä johtamaan Eurooppaa. Selkeä suunnitelma yhdessä USA:n kanssa, miten Venäjä pakotetaan lopettamaan hyökkäys ja vetäytymään Ukrainasta.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

anthax

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Tuolta mereltä kun lähtee ohjuksia, niin mikä estää esim jenkkejä ajamasta paattejaan tuonne alueelle rauhaa turvaamaan? Eikö nuo terroristit ammu tuota paskaa kansainvälisiltä vesiltä tai jopa Ukrainan aluevesiltä?
 

jalperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa,sympatiat Itä-Kaakkois-Suomi-Turku akselille
Tuolta mereltä kun lähtee ohjuksia, niin mikä estää esim jenkkejä ajamasta paattejaan tuonne alueelle rauhaa turvaamaan? Eikö nuo terroristit ammu tuota paskaa kansainvälisiltä vesiltä tai jopa Ukrainan aluevesiltä?
Turkki. Turkki ei laske minkään valtion sota-aluksia läpi Bosporinsalmesta tällä hetkellä.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Turkki. Turkki ei laske minkään valtion sota-aluksia läpi Bosporinsalmesta tällä hetkellä.
Kyllä mä luulen että jos NATO -maa ilmoittaa ajavansa Mustallemerelle Bosporin läpi niin Turkki tuskin laittaa kapuloita rattaisiin.

Mutta kyllä mä silti siitä lähtisin että meren rannan NATO -maiden pitäisi tää homma ihan ilman apujakin hoitaa. Menisivät sinne venäläispaattien vierelle hiukan kyselemään että minkäslainen homma?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös