Tämä ei muuten pidä paikkaansa, koska erityisesti sotilas- ja luolasukelluksessa käytettävät suljetun kierron laitteet kyllä mahdollistavat pitkänkin toiminta-ajan em. syvyyksissä.Laitesukeltaja ehtii noissa syvyyksissä työskennellä vain noin 10 minuuttia kerrallaan, ja paineentasauksineen aikaa kuluu melkoisesti.
Niinpä, mutta nyt ei ole puhuttu ammattisotilaista vaan sekalaisesta joukosta tuohtuneita henkilöitä.Tämä ei muuten pidä paikkaansa, koska erityisesti sotilas- ja luolasukelluksessa käytettävät suljetun kierron laitteet kyllä mahdollistavat pitkänkin toiminta-ajan em. syvyyksissä.
Lisäksi jos kyseessä oli sotilasoperaatio, monilla laivastoilla on käytössä minisukellusveneitä, jolla sukeltajat saadaan ihan kohteen viereen, jolloin itse kohteeseen sukeltaminen ei vie toiminta-aikaa.
Hakkerit taas iskeny Venäjän televisioon, tällä kertaa pistäneet varotuksen ydinsodasta ja kehoituksen hakeutumaan suojaan
Mua kiinnostaako onko ydinsalkkua kantava Iivana mennyt tähän halpaan? Toivottavasti ei.Kertooko tarina, onko baabushkat ja iigorit jo linnoittautuneet kerrostalojen kellariin?
Ei kai herranjumala tässä ole kyse siitä, mistä jo aivan sodan alussa väännettiin?Valtioneuvoston tänään tekemässä päätöksessä Viro on saanut Suomelta luvan haupitsi-kenttätykkien sekä ammusten viemiseen Ukrainaan.
Valtioneuvostolta vihreää valoa: Viro sai Suomelta luvan toimittaa lisää haupitseja Ukrainaan
Valtioneuvosto on myöntänyt Virolle jälleenvientiluvan haupitsi-kenttätykkien viemiseksi Ukrainaan.www.is.fi
Kaikesta tötöilystä huolimatta sitä rohkenee odottaa, että Neuv... ei kun Venäjän valtiojohto saa tietonsa muualta kuin tv-lähetyksistä.Mua kiinnostaako onko ydinsalkkua kantava Iivana mennyt tähän halpaan? Toivottavasti ei.
Ei onneksi, lisätoimituksesta.Ei kai herranjumala tässä ole kyse siitä, mistä jo aivan sodan alussa väännettiin?
Eipä mikään. Niin kuin eikai sitä mikään estä jenkkejä menemästä Ukrainaan rauhaa turvaamaan.Tuolta mereltä kun lähtee ohjuksia, niin mikä estää esim jenkkejä ajamasta paattejaan tuonne alueelle rauhaa turvaamaan? Eikö nuo terroristit ammu tuota paskaa kansainvälisiltä vesiltä tai jopa Ukrainan aluevesiltä?
Meinaan vaan, että luulisi nostavan kynnystä terrori-iskuihin, mikäli kansainvälisillä vesillä lilluisi muita aluksia vierellä.Eipä mikään. Niin kuin eikai sitä mikään estä jenkkejä menemästä Ukrainaan rauhaa turvaamaan.
Turkki. Turkki ei laske minkään valtion sota-aluksia läpi Bosporinsalmesta tällä hetkellä.Tuolta mereltä kun lähtee ohjuksia, niin mikä estää esim jenkkejä ajamasta paattejaan tuonne alueelle rauhaa turvaamaan? Eikö nuo terroristit ammu tuota paskaa kansainvälisiltä vesiltä tai jopa Ukrainan aluevesiltä?
Joo näinhän se lienee olikin. Mitä paskiaisia.Turkki. Turkki ei laske minkään valtion sota-aluksia läpi Bosporinsalmesta tällä hetkellä.
Uusinta kalustoa kaivettu Venäjällä esiin
Tästä voisi päätellä, että kesän jälkeen luultavasti Kiina on hyökkäämässä Taiwaniin ja omien malinnusten mukaan Taiwan on voitettu jo ennen vuoden loppua.Kiinalaiset ihan v*tun kujalla. Venäläiset ei tästä selviä millään tasolla voittajana.
Kyllä mä luulen että jos NATO -maa ilmoittaa ajavansa Mustallemerelle Bosporin läpi niin Turkki tuskin laittaa kapuloita rattaisiin.Turkki. Turkki ei laske minkään valtion sota-aluksia läpi Bosporinsalmesta tällä hetkellä.