Valko-Venäjältä mahdollisesti tulevan hyökkäyksen vastaanottokomitea
Valko-Venäjältä mahdollisesti tulevan hyökkäyksen vastaanottokomitea
Venäläinen työkaverini kertoi noin 15 vuotta sitten venäläisten asuntojen ostoinnon (Suomesta) syyksi sen, että he tiesivät ettei niitä voida mielivaltaisesti ottaa pois.Raju väite: Säästötilit valtion haltuun, vaihdetaan ”erikoisoperaation kiinnityskirjoihin”. Alkaisi olla jo aika pahasti kansalaisten iholla. Kyseisellä teolla koitetaan estää valtion konkurssi.
Kreml planerar statsbankrutt - avser konvertera ryssarnas kontopengar till krigsobligationer (fejk)
I en skrivelse från ryska Centralbanken framgår det att Kreml planerar en de facto rysk statsbankrutt. Man planerar för att konvertera ryssarnas kontosaldon hos ryska banker till krigsobligationer. Ur sammanhanget är det alltså inte konstigt att det pågår en uttagsanstormning i Ryssland just nu ochcornucopia.se
Maailma ja erityisesti Venäjä on kyllä paska paikka kun noita ohjuksia vaikuttaa vaan riittävän ja riittävän. Voi vittu. Pistää vihaksi ja vituttamaan lukea tällaista.Zelenskyin neuvonantaja: Venäjä ampui Ukrainaan yli 100 ohjusta - "Massiivinen ilmahyökkäys"
Ukrainan presidentin Volodymyr Zelenskyin neuvonantajan Oleksi Arestovytshin mukaan Venäjä on ampunut torstaiaamuna Ukrainaan yli 100 ohjusta. Räjähdyksistä on raportoitu eri puolilta Ukrainaa.
- Massiivinen ilmahyökkäys. Yli 100 ohjusta useissa aalloissa, Arestovytsh kirjoitti Facebookissa.
Juu kyllä niitä riittää ja Iranilaisia droneja tainnut olla myös tänääkin. Valitettavasti saavat niitä lisää ja lisää.Maailma ja erityisesti Venäjä on kyllä paska paikka kun noita ohjuksia vaikuttaa vaan riittävän ja riittävän. Voi vittu. Pistää vihaksi ja vituttamaan lukea tällaista.
Twitterissä ei muuten yhtään Ukraina-twiittiä tullut itsellä tästä feediin, kun esim. kesällä oli samantien useita.
Jep, samaa olen minäkin manannut tänne aikaisemmin myös. Venäjältä ruplia virrannut varmaan Muskille kun kaveraa Medvedin kanssaValitettavasti Kyrpä-Musk on muutellut Twitterin algoritmeja siihen suuntaan ettei Ukraina saisi näkyvyyttä, huomasin näet saman jo viikkoja sitten.
Jep, samaa olen minäkin manannut tänne aikaisemmin myös. Venäjältä ruplia virrannut varmaan Muskille kun kaveraa Medvedin kanssa
Ihmettelen tuota, kun minä olen vissiin niin paska twitterin käyttäjä, ettei kai mulla tulekaan muunlaista viestiä kuin "Ukraina-mielistä" :-) Olen rekisteröitynyt Twitteriin jo vuosia sitten, mutta vasta loppukeväästä aloin itse enemmän lukemaan twitteriä, ja sielläkin enemmän näitä ns. suomalaisia asiantuntijoita, jotka ovat sitten uudelleen twiitanneet tai tykänneet joistain ukranalaismielisistä twiiteistä. Jos en tykkää jostain twiittaajasta, niin hiljennän sen. Mutta joo, aika paska Twitterin käyttäjä olen enkä varmasti osaa käyttää sitä oikein, mutta toistaiseksi sieltä on tullut mulle semmoisia viestejä aika pitkälle, mitä haluan lukeakin.Twitterissä ei muuten yhtään Ukraina-twiittiä tullut itsellä tästä feediin, kun esim. kesällä oli samantien useita.
Onko meillä kuitenkaan ihan realistista käsitystä siitä, että miten Venäjän oma asetuotanto kykenee tuottamaan lisää aseita ja ammuksia? Ajatus jossain kohtaa oli se, että kun Venäjän olemassa oleva materiaali hupenee, niin heidän kykynsä käydä sotaa romahtaa sen siliän tien.Tässä on nyt viime kesästä alkaen jauhettu sitä, että Venäjällä on ammukset ja aseet loppumassa - tuntuuhan noita aina vaan lisää löytyvän joilla pommittaa siviilejä ja infrastruktuuria.
Onko se nyt kovin hyvin, kun jo täytyy mennä ihmisten tilejä tyhjentämään (eilisen uutisen mukaan)?Se on ainakin jo osoittautunut virhepäätelmäksi, että Venäjän valtiontalous romahtaisi sillä tavalla, kuten vielä alkuvuodesta laajalti ajateltiin. Se on kestänyt huomattavasti paremmin, ja myöskin kansan enemmistö on hyvin valtionjohdon näpeissä.
Onko meillä kuitenkaan ihan realistista käsitystä siitä, että miten Venäjän oma asetuotanto kykenee tuottamaan lisää aseita ja ammuksia? Ajatus jossain kohtaa oli se, että kun Venäjän olemassa oleva materiaali hupenee, niin heidän kykynsä käydä sotaa romahtaa sen siliän tien.
Käykö kuitenkaan niin?
Se on ainakin jo osoittautunut virhepäätelmäksi, että Venäjän valtiontalous romahtaisi sillä tavalla, kuten vielä alkuvuodesta laajalti ajateltiin. Se on kestänyt huomattavasti paremmin, ja myöskin kansan enemmistö on hyvin valtionjohdon näpeissä.
Jospa tuo haaveilee Tesla- tehtaan pystyttämisestä Venäjälle. Siellä on kuulemma autokaupat vailla myytävää.Jep, samaa olen minäkin manannut tänne aikaisemmin myös. Venäjältä ruplia virrannut varmaan Muskille kun kaveraa Medvedin kanssa