Venäjä väittää Ukrainalaisten hitsanneet tankin luukut kiinni Venäläisiltä, eiköhän nuo ole itse tuon tehneet.
Venäjä väittää Ukrainalaisten hitsanneet tankin luukut kiinni Venäläisiltä, eiköhän nuo ole itse tuon tehneet.
En usko tuota videolla selittävää jannua kans, tuskanhuudot kuuluu muka tankista kauas ulos taistelutilanteessa.
Reddit - Dive into anything
www.reddit.com
Näin se taitaa sanoa, mut tulkitsin sen käänteiskielelle eli itse tekisivät omilleen. Samalla lailla kuin Ukraina kiduttaa kansalaisiaan.Minä ymmärrän tuosta että videolla ljyssä polottaa ukrainalaisten tehneen omille, siis ukrainalaisille, noin.
Videolla maininta että "meidän kaverit auttoivat heidät ulos".
No niin, Macron on taas vauhdissa. Sitten kun palataan joskus neuvottelupöytään, Länsimaiden pitää miettiä, miten Venäjän turvallisuushuoliin vastataan.
Päivittyvä seuranta | Putin patisti aseteollisuutta kiristämään tahtia, jotta joukoille riittää aseita ja varusteita
HS seuraa Ukrainan sotaa ja sen seurauksia hetki hetkeltä.www.hs.fi
Siis, voi nyt helvetti.
Miten Ranskassa voi olla noin tyhmä presidentti? Ei Venäjä oikeasti pelkää sitä, että naapurit hyökkäsivät sen kimppuun. Venäjä pelkää sitä, että sen naapurit saavat NATO:n turvatakuut, jolloin Venäjä ei voisi enää harjoittaa näiden naapureidensa painostusta, uhkailua ja sisäisiin asioihin puuttumista - mihin se edelleen kokee itsellään olevan oikeuden. Ja se kuvittelee, että jos tällainen oikeus on siltä viety pois, se on tehty käyttämällä sen hetkellistä heikkoutta hyväksi, ja kaikki pilkkaavat Venäjää, ellei se onnistu hankkimaan tätä oikeutta itselleen takaisin.
Täysin uskomatonta sontaa taas Macronilta. Suoraan lätty Putinin ja Venäjän natsivaltion lapaan näillä kommenteilla, kun näkevät että paskanjauhanta on kuin onkin tuottanut tulosta, ja itse Ranskan presidentti toistelee natsivaltion propagandaa.
Kansan tuki "erikoisoperaatiolle" on laskenut reilusti.
Sitten Nato-vastaiset vielä ”luottivat” Ranskan, Saksan ja EU:n ”turvatakuisiin” eli Lissabonin sopimukseen. Onneksi haimme Natoon.Macronin puhe Venäjälle annettavista turvatakuista tyrmistyttää: ”Kuin antaisi Viiltäjä-Jackille henkivartijan” Macronin puhe Venäjälle annettavista turvatakuista tyrmistyttää: ”Kuin antaisi Viiltäjä-Jackille henkivartijan”
Macronin kommentit eivät ole miellyttäneet kaikkia. Ranska ja Saksa ovat edelleen hieman eri linjoilla, kun vertaa esim Baltian maihin.
Sanokaa nyt joku sille Macronille, että ei enää kilauta kääpiölle, kun vetelät tulee pöksyyn sitten jossain kohtaa aina:
Olen nyt asunut yli vuoden täällä Espanjassa ja venäläisiä on paljon. Kaveri vuokraa ja myy asuntoja meidän alueella ja hän on monesti sanonut, että venäläisiä tulee todella paljon. Yrittävät myös aina alueille missä on jo ennestään heikäläisiä.Miksi venäjä-mielisiä törky- & pommikirjeitä lähetellään juuri Espanjassa? Johtuuko siitä, että Espanjassa on helpohko oleskella rekisteröitymättä minnekään, ja sinne sotaa paenneiden tuhansien venäläisten joukkoon mahtuu myös putin-henkisiä myyriä.
Miksi venäjä-mielisiä törky- & pommikirjeitä lähetellään juuri Espanjassa?