Näitä on aina mukava katsella, sitä parempi vaan mitä enemmän kansa nousee noita paskiaisia vastaan.
Just näin. Ja rajat kiinni etteivät pääse todellisuuttansa karkuun. Vaikuttakoot maansa tulevaisuuteen ihan sieltä sisältä käsin.
Näitä on aina mukava katsella, sitä parempi vaan mitä enemmän kansa nousee noita paskiaisia vastaan.
Miten hyvä toi NASAMS systeemi on? Iron Domen vertainen?Ukraina saanut ilmatorjuntaan päivitystä:
Synkät on ajat naapurissa:
Linkki: https://twitter.com/PierreDBorrelli/status/1574064165462892546?t=GnHcurGo9-fGcgMeWvUbLg&s=19
Twitter-ketju täynnä videoita mellakoista eri puolilla ryysylandiaa. Sori jos tämä oli jo täällä.
Nytkös ne jo rajat paukahti kiinni miehiltä.
Mitä sitä turhaan kouluttaa, kun venäläinen oppisopimuskoulutus opettaa parhaiten.Voe elämä, eipä siinä kauaa kestänyt joutua etulinjaan
Nytkös ne jo rajat paukahti kiinni miehiltä.
Saattaapi olla riskinä että luvanhakijalle lyödään pakkovärväyslaput kouraan ja ulko-ovella gangsterit jo odottamassa orjavankkurilla. Toki muistaen että ne tasa-arvoisemmat henkilöt (eli eliitin sukulaiset) voivat luonnollisesti matkustella edelleen vapaasti ja palaavat "tähän sota-asiaan sitten kun se alkaa kiinnostaa", kuten jonkun propagandistin persehedelmä oli vastannut jämäneukkulan opposition källipuhelussa jossa esittivät rekryviranomaista ja kyselivät että milloinkas ehtisi kutsuntatoimistolle kun pitäisi astua sotaväkeen.Jatkotwiitissä tuossa ketjussa oli, että olisi nyt virallista. Maasta poistumiseen tarvitsee erillisen luvan, joka pitää hakea komissariaatista.
Eli Venäjä ehti ennen Suomea sulkemaan rajan omalta puoleltaan miesten osalta ja näin meidän hallituksella ei olekaan enää kiire, jos nyt on missään vaiheessa ollutkaan. Nyt voikin sitten taas puuhastella jotain kivempaa.Jatkotwiitissä tuossa ketjussa oli, että olisi nyt virallista. Maasta poistumiseen tarvitsee erillisen luvan, joka pitää hakea komissariaatista.
Tässä lainaisin star warsin admiral Ackbaria: ”it’s a trap!”Saattaapi olla riskinä että luvanhakijalle lyödään pakkovärväyslaput kouraan ja ulko-ovella gangsterit jo odottamassa orjavankkurilla. Toki muistaen että ne tasa-arvoisemmat henkilöt (eli eliitin sukulaiset) voivat luonnollisesti matkustella edelleen vapaasti ja palaavat "tähän sota-asiaan sitten kun se alkaa kiinnostaa", kuten jonkun propagandistin persehedelmä oli vastannut jämäneukkulan opposition källipuhelussa jossa esittivät rekryviranomaista ja kyselivät että milloinkas ehtisi kutsuntatoimistolle kun pitäisi astua sotaväkeen.
Itse olen myös melko varma tästä. Kansannousu näyttää juuri nyt lähes mahdottomalta, koska poliisit vievät putkaan ja jopa rintamalle mielenosoittajia, käyttävät todella kovia otteita, mutta homman alkaessa rullaamaan, me ihmetellään yhdessä, että mitä tapahtuu ja miten nopeasti tapahtuu. Voi olla, että tähän menee vielä aikaa, mutta eiköhän se ole silti jo matkalla. Toivottavasti ainakin.Oma veikkaukseni on, että sitten kun homma lopulta lähtee käyntiin, vauhti on nopeampi kuin uskallamme kuvitella ennakkoon. Niin se lopulta meni myös vuonna 1991.
Mikä on oma kansa Putinin kannalta? Moskovalaiset, pietarilaiset, keskiluokkaiset, puhumattakaan oligarkeista.Tää nyt on sitten näköjään jonkinlainen venäläinen versio laajennetusta oman kansan murhasta. Ei hyvää päivää noita niiden touhuja, uskomattomammaksi vaan menee.
Näitä kuvia odotellessa.
On muuten ollut aivan helvetisti nähtävästi ihmisiä kadulla Neuvostoliiton romahduksen aikana.
Uskaltaisin väittää et tää Lkp oli Putinin valtakauden lopun alku. Aikaa toki voi vielä mennä paljon tai todellakin kaikki voi yhtenä syksyisenä päivänä kaatua kuin korttitalo.Itse olen myös melko varma tästä. Kansannousu näyttää juuri nyt lähes mahdottomalta, koska poliisit vievät putkaan ja jopa rintamalle mielenosoittajia, käyttävät todella kovia otteita, mutta homman alkaessa rullaamaan, me ihmetellään yhdessä, että mitä tapahtuu ja miten nopeasti tapahtuu. Voi olla, että tähän menee vielä aikaa, mutta eiköhän se ole silti jo matkalla. Toivottavasti ainakin.
Ne on samoja paskiaisia suurin osa kansasta. Kun Putin väistyy, tilalle tulee uusi paskiainen. Mikään ei oikeasti tule muuttumaan tuossa maassa. Niin on aina ollut ja niin on aina oleva.Näitä on aina mukava katsella, sitä parempi vaan mitä enemmän kansa nousee noita paskiaisia vastaan.
Mun mielestä noi on niitä järkeviä ihmisiä, jotka uskaltavat nousta tuota sortokoneistoa vastaan. Lopputulostahan meistä ei kukaan tiedä, mutta hyvä kuitenkin huomata kansalaisten heränneen vastustamaan tuota hulluutta. Putin näyttää nyt menneen sen rajan yli, joka on venäläisillekin liikaa.Ne on samoja paskiaisia suurin osa kansasta. Kun Putin väistyy, tilalle tulee uusi paskiainen. Mikään ei oikeasti tule muuttumaan tuossa maassa. Niin on aina ollut ja niin on aina oleva.
Totta. He vain ovat pieni marginaalinen vähemmistö Venäjällä. Itse nostan hatun korkealle noille mielenosoittajille. Kuten sanottu itsellä ei välttämättä olisi kanttia.Mun mielestä noi on niitä järkeviä ihmisiä, jotka uskaltavat nousta tuota sortokoneistoa vastaan. Lopputulostahan meistä ei kukaan tiedä, mutta hyvä kuitenkin huomata kansalaisten heränneen vastustamaan tuota hulluutta. Putin näyttää nyt menneen sen rajan yli, joka on venäläisillekin liikaa.
Eikä unohdeta, että taistelulajit ovat Dagestanin kansallisurheilu. Paini, vapaaottelu ym.Dagestanissa ja myös ihan sydän-Venäjällä on menossa tällä hetkellä tilanne, joka on verrattavissa pärekaton kulotukseen. Ei tarvitse kuin jonkun yksittäisen impulssin, ja tilanne roihahtaa kunnolla.
Tuossa muutamien älämölössä ei tule muuta kuin kuin paha mieli kaikille.Totta. He vain ovat pieni marginaalinen vähemmistö Venäjällä. Itse nostan hatun korkealle noille mielenosoittajille. Kuten sanottu itsellä ei välttämättä olisi kanttia.