Venäjä hyökkää Ukrainaan

• 11 155 693
  • 65 619
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Tämä parin päivän takainen "Päivän Zaharova" varmaan oli jo täällä, mutta laitan vielä uudelleen, koska mulla on idea:

Zaharovan juttujen uskottavuus on matalammalla kuin Irakin taannoisella tiedotusministerillä, mutta erotuksena Irakin taannoiseen tiedotusministeriin, Zaharovalla ei juurikaan ole edes huumoriarvoa. Koska näköjään Zaharovan ainoa elämäntehtävä on tuo vitun ärsyttävä trollaus jonka totuusarvo asteikolla 4-10 on negatiivinen, niin olisikohan paikallaan, ettei läntinen media ollenkaan julkaisisi sieltä suunnalta tulevaa lätinää? Zaharovan sössötyksen julkaiseminen laatumedioissa on vähän sama kuin julkaisisi niissä @tonza2569774100348715656747:n twiittejä.

Samaa mieltä, että ei noita kuuluisi julkaista. Me kaikki voimme edesauttaa asiaa siten, että emme klikkaa ko. naisesta kertovaa uutista auki emmekä jaa mitään häneen liittyvää yhtään missään. Kun media huomaa, että noista jutuista saa nolla klikkiä, niin ne lopettaa niitten julkaisun.

Minä itse koitan vältellä kaikenlaisten venäjään liittyvien juttujen lukemista, ellei ne liity suoraan Ukrainassa käytävään sotaan tai venäjään kohdistuviin pakotteisiin. Minua ei esimerkiksi voisi vähempää kiinnostaa mitä ne ajattelee lätkän mm kisoista. Pääasia, että pysyvät poissa sieltä.

chauron

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIMARS
Tämä parin päivän takainen "Päivän Zaharova" varmaan oli jo täällä, mutta laitan vielä uudelleen, koska mulla on idea:

Zaharovan juttujen uskottavuus on matalammalla kuin Irakin taannoisella tiedotusministerillä, mutta erotuksena Irakin taannoiseen tiedotusministeriin, Zaharovalla ei juurikaan ole edes huumoriarvoa. Koska näköjään Zaharovan ainoa elämäntehtävä on tuo helvetin ärsyttävä trollaus jonka totuusarvo asteikolla 4-10 on negatiivinen, niin olisikohan paikallaan, ettei läntinen media ollenkaan julkaisisi sieltä suunnalta tulevaa lätinää? Zaharovan sössötyksen julkaiseminen laatumedioissa on vähän sama kuin julkaisisi niissä @tonza2569774100348715656747:n twiittejä.

Animal farm ei myöskään kritisoi Neuvostoliittoa tai autoritarismiä vaan päin vastoin, kertoo miten hieno tuo järjestelmä olikaan. Opettaa että on hyvä että valta ja voima keskitetään.

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Samaa mieltä, että ei noita kuuluisi julkaista. Me kaikki voimme edesauttaa asiaa siten, että emme klikkaa ko. naisesta kertovaa uutista auki emmekä jaa mitään häneen liittyvää yhtään missään.

Siksi linkkasin Guardianiin, koska kyseinen media näemykseni mukaan käsittelee asioita useimmiten muustakin, kuin pelkästä yksinkertaistetusta klikkinäkökulmasta.

Sama uutinen oli toki myös mm. suomalaisissa iltapäivälehdissä.

Tuamas

Jäsen
Zaharovan sössötyksen julkaiseminen laatumedioissa on vähän sama kuin julkaisisi niissä @tonza2569774100348715656747:n twiittejä.

Sinänsä tässä oli Guardianin jutussa se hyvä, että oli mainittu se erityisen hauska pointti, että 1984 on juuri kielletty Valko-Venäjällä.

Tämän lisäksi tämä ”liberalismista varoittava” vaarallinen teos on kielletty mm. Kiinassa ja oli kielletty Neuvostoliitossa.

tres11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Spåra ja K-Espoo
Jos joskus (toivottavasti et koskaan) ajat kolarin, niin sanot että tarkoituksella pysäköit.
Vieläkin parempi olisi projisoida poliiseja venäläiseen tyyliin: "En ole mitään kolaria ajanut, itse olette mällänneet mun auton tuohon kuntoon, kuinka meinaatte korvata vahingot?!"

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Siis Kuuden sekunnin sota. Tekevät siis komean maailmanennätyksen, sillä tähän asti maailman lyhimpänä sotana pidetään vuoden 1896 Sansibarin sotaa, joka kesti sentään 38 minuuttia
Eihän se saa 38:ssa minuutissa edes sitä koripalloa koriin, joten aika turha puhua jostain kuuden sekunnin sodasta.

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eihän se saa 38:ssa minuutissa edes sitä koripalloa koriin, joten aika turha puhua jostain kuuden sekunnin sodasta.

Totta. Tuo sanoikin, että kuudessa sekunnissa he näyttävät, mitä osaavat. Tarkoittikohan tuo sitten sitä, että kun hyökkäävät Puolaan, kuuden sekunnin jälkeen he ovat näyttäneet osaamisensa - eli heidät on eliminoitu?

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Tarkoittikohan tuo sitten sitä, että kun hyökkäävät Puolaan, kuuden sekunnin jälkeen he ovat näyttäneet osaamisensa - eli heidät on eliminoitu?
Ehkä emme halua edes tietää mitä tarkoitti, aivan sekaisin toi koko ukko on eli tuskin tietää itsekään.

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Ann Arbor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jälleen fiksua puhetta etelänaapurista:

Jep. Tässä vaiheessa Venäjälle ei todellakaan pidä antaa mitään "kunniallista exitiä" valloitettuine alueineen, vaan toisen maailmansodan jälkeiseen Saksaan osaltaan rinnastettava skenaario on ainoa tie Venäjän hyväksymiseksi osaksi kansainvälistä yhteisöä. Tie kohti demokraattista Venäjää tulee olemaan pitkä ja kivikkoinen, mutta Putin ja putinistit on saatava pois vallasta ja askeleet kohti aitoa markkinataloutta oligargiasta on niin ikään aloitettava. Venäjän kansan on myös käytävä 1991-> ????-ajan jälkipyykki itsetutkiskeluineen ja oikeudenkäynteineen. Ukrainan on saatava suvereniteetti kokonaisuudessaan, mukaanlukien Krim.

Sitten voidaan alkaa keskustella, mikäli kaupankäyntiä alettaisiin taas elvyttämään tai aloittaa yhteistyötä kulttuurin ja urheilun saralla...

Viimeksi muokattu:

Yellow Jester

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
4

444

Totta. Tuo sanoikin, että kuudessa sekunnissa he näyttävät, mitä osaavat. Tarkoittikohan tuo sitten sitä, että kun hyökkäävät Puolaan, kuuden sekunnin jälkeen he ovat näyttäneet osaamisensa - eli heidät on eliminoitu?
Tuskin menisi edes kuutta sekuntia.
Hirveä uho, kuinka Ukraina on jo ”done deal”, mutta itse eivät ole vielä uskaltaneet rintamalle asti. No varmaan tolla saa jotain skenepisteitä paikallisessa D&D-kerhossa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy