Alfred E Neuman
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät ja Ärrät
Samaa mieltä, että ei noita kuuluisi julkaista. Me kaikki voimme edesauttaa asiaa siten, että emme klikkaa ko. naisesta kertovaa uutista auki emmekä jaa mitään häneen liittyvää yhtään missään. Kun media huomaa, että noista jutuista saa nolla klikkiä, niin ne lopettaa niitten julkaisun.Tämä parin päivän takainen "Päivän Zaharova" varmaan oli jo täällä, mutta laitan vielä uudelleen, koska mulla on idea:
Zaharovan juttujen uskottavuus on matalammalla kuin Irakin taannoisella tiedotusministerillä, mutta erotuksena Irakin taannoiseen tiedotusministeriin, Zaharovalla ei juurikaan ole edes huumoriarvoa. Koska näköjään Zaharovan ainoa elämäntehtävä on tuo vitun ärsyttävä trollaus jonka totuusarvo asteikolla 4-10 on negatiivinen, niin olisikohan paikallaan, ettei läntinen media ollenkaan julkaisisi sieltä suunnalta tulevaa lätinää? Zaharovan sössötyksen julkaiseminen laatumedioissa on vähän sama kuin julkaisisi niissä @tonza2569774100348715656747:n twiittejä.
Orwell’s Nineteen Eighty-Four was about liberalism, not totalitarianism, claims Moscow diplomat
Maria Zakharova says idea book is about totalitarianism is ‘one of the biggest global fakes’, in claim disputed by Russian translatorwww.theguardian.com
Minä itse koitan vältellä kaikenlaisten venäjään liittyvien juttujen lukemista, ellei ne liity suoraan Ukrainassa käytävään sotaan tai venäjään kohdistuviin pakotteisiin. Minua ei esimerkiksi voisi vähempää kiinnostaa mitä ne ajattelee lätkän mm kisoista. Pääasia, että pysyvät poissa sieltä.