Kaksi erotettua ryhmää (Azov ja nämä merijalkaväen sotilaat) on päässyt yhdistymään Mariupolissa
Olisi luullut löytyneen jo alkuperäisessä tutkimuksessa, mutta miten se tehtiin?Itse en keksi mitään muuta selitystä tuolle räjähdesyytökselle kuin tiedustelutieto. Koneesta ne löytyisivät, jos niitä olisi käytetty, mutta ilman sitä tuota on mahdotonta todistaa vedenpitävästi.
Väitettyjen tekijöiden itse tekemä tutkimus omalla maaperällä? JepOlisi luullut löytyneen jo alkuperäisessä tutkimuksessa, mutta miten se tehtiin?
Norjalta hieno juttu jos saavat sovituksi. Jotkut ehdottaa, vielä matkaa mut näitä tarvisivat.
Venäläinen vaimo sanoo miehelleen, että senkös raiskaat mutta ei tarvi kertoa siitä.
Nuo Rheinmetallin lupailemat Leopardit on jostain 60-70-luvulta. Toki varmaan jollain tasolla päivitettyä kalusto, kun vielä kasassa.Saksa suoraan tehtaalta Leopardeja(*).
Ah, ok, en huomannut tuota.Nuo Rheinmetallin lupailemat Leopardit on jostain 60-70-luvulta. Toki varmaan jollain tasolla päivitettyä kalusto, kun vielä kasassa.
Leopard 1 - Wikipedia
en.wikipedia.org
Kuulostaapa Putin epävarmalta. Sönköttää.
Kyllähän Puola tutki myös tuoreeltaan, ja silloinen puolalaistutkimus päätyi samaan tulokseen kuin venäläinen. Eli lentäjän virhe ja huonot olosuhteet (tiheä sumu Smolenskin kentällä). Alkuperäinen puolalaistutkimus voi kuitenkin olla virheellinen, ainakin se näyttää nyt olevan näkemys Puolassa.Niin kauan kuin konetta ovat tutkineet vain venäläiset tutkintakomissiot, niin kauan Venäjän osuutta putoamisessa on pidettävä mahdollisena, jopa todennäköisenä. Varsinkin kun hylkyä ei ole annettu vieläkään puolalaisille tutkittavaksi.
Kaikki varmasti muistavat kuinka naurettava Venäjän ”tutkinta” ja syyt MH17:n putoamisen osalta olivat.
Ei ole mitään syytä olettaa mitään tuota korkealaatuisempaa tässäkään keississä
Ja vielä, kyllä mä uskon että heidän kuuohjelma voisi toimiakin. Lensihän Jenkitkin 60-luvun tekniikalla sinne. Se että onko rahaa rakettipolttoaineeseen tai edes raketin rakentamiseen onkin sitten eri juttu.
Tästähän ei tiedä onko Puola nyt nostanut jutun uudestaan, vaan onko kyseessä vain vanhan jutun esiin nostaminen mikä nykyään on helppoa.Aika kaukaa haettu syytös sinällään, koska miten ne nyt yhtäkkiä huomasivat räjähteet pudonneesta koneesta kymmenen vuotta tapahtuman jälkeen. Ja toisaalta, jos olisivat aikaisemmin huomanneet niin miksi lensivät tuolla. Nyt tuntuu siltä että Puola koittaa saada jostain syystä lisää paskaa Venäjän niskaan (miksi enää lisää, eikö nykytilanne riitä).
Mutta tietysti, venäläinen tutkinta nyt on tehty kännissä ja läpällä niinkuin kaikki muukin siellä. Ei se silti anna oikeutta liioitteluun.
Ja vielä, kyllä mä uskon että heidän kuuohjelma voisi toimiakin. Lensihän Jenkitkin 60-luvun tekniikalla sinne. Se että onko rahaa rakettipolttoaineeseen tai edes raketin rakentamiseen onkin sitten eri juttu.
Vladimir Putinistahan on ainakin väitetty, että olisi osittain vepsäläiset/karjalaiset sukujuuret.