Itse tosiaan mietin tuota kenttää siltä kantilta että lähes joka jengistä alkaa nykyisin löytyä se 60-80 pisteen kärkihyökkääjä, siis vähintään yksi sellainen. Siihen sitten 35-40 pisteen miehet laidalle niin saadaan se 150 pisteen ykkösketju, ei vakuuta ei.
Aiemmat laajennusjengit on ajalta jolloin itse en vielä niin aktiivisesti seurannut NHL:ää että olisin jaksanut tai osannut syttyä millään tavalla pelaajiin ketä jengiin on mahdollista saada. Nyt täytyy sanoa että varsinkin oman jengin jäädessä runkkariin, on tää Vegasin tilanne jaksanut kiinnostaa lähes päivittäin. Hinta-laatusuhde tuskin on tärkein kriteeri Vegasille, vaan heillä on varaa maksaa hieman ylihintaa mikäli se mahdollistaa halutun pelaajan hankinnan. Euroopasta löytyy varmasti halpoja pelaajia tiettyyn rooliin, mutta maanosan parhaat pelaajat varmasti maksavat, kuten nyt vaikka nämä KHL:n kärkivenäläiset.
Jos on olemassa jokin sivu mistä näkee helposti ennakoituja suojauksia ja jokaisen jengin oletettavasti vapaaksi jääviä pelaajia, niin viitsisikö joku heittää linkin tänne. Toki täältä löytyy paljon eri variaatioita, mutta vähän hankala poimia joukkueittain. Itse olen toistaiseksi pyöritellyt omassa mielessäni suurimmaksi osin noita euroopasta tulevia pelaajia, joten en ole ihan kartalla muiden jengien kuin Flyersin tilanteesta.