Tuskin lähtee vain kovin halvalla ja Vegasilla ei oikein ole mitään valmiita palasia antaa takaisin. Sinänsä toki ihan mahdollinen skenaario, että GMGM haluaisi tuon kentän yhteen myös NHL:ssä. Toisaalta voidaan kysyä, ovatko nuo venäläiset sellainen valttikortti, jolla joukkuetta saataisiin myytyä faneille, kun NFL:kin laajentui Vegasiin? En oikein jaksa uskoa tuohon.
Riippuen toki täysin siitä mitä Vegas valitsee noista suojaamattomista, mutta mä olen tässä pitkään mehustellut päässäni ajatuksella, että Blackhawks jotenkin lähtee vahvistamaan puolustustaan ja voipi olla, että Vegasille jää muutamakin potentiaalinen puolustaja, jotka voisivat Bowmania kiinnostaa. En ole tarkemmin perehtynyt näihin ja mielummin odotankin expansion draftia, mutta oletetaan, että joku luokkaa Dumba tai joku eksyy Vegasiin, niin kyllä mä Panarinin voisin osaksi laittaa kauppaa, jos sieltä tulisi vaikka Dumba + 1. kierroksen (#6th) kauppa ja jos Seabrook täytyy palkkakulujen vuoksi kaupata sinne myös, niin vähän sweeteneriä sekaan. Seabrookin vaihtaminen Dumbaan vahvistaa puolustusta samantien pelkästään jo vapautuvalla tilalla, oli mitä mieltä sitten tahansa.
Tämä nyt oli tämmöistä työajan hyötykäyttöä pohtimalla epätodennäköistä skenaariota.
EDIT: lisätään nyt sen verran tarkennuksena, ettei Panarin välttämättä yksin toisi Dumbaa ja kuudennetta vuoroa. Ennen kuin joku tulee torppaamaan. Tai jotain. En tiedä, Dumba kiinnostaa meikäläistä.