Vedonlyönti

  • 3 960 073
  • 21 685

Ralph

Jäsen
Niin että päätit sitten kympin alkupanostuksella hommata 1250 euroa ihan tollain vasemmalla kädellä pelaten, ja se vielä onnistui? Olisiko alanvaihto mitään?
Ei tullut tuosta yrityksestä mitään, mutta jääkiekon MM-kisojen aikaan tuli hyvä alkukassa parista vedosta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei tullut tuosta yrityksestä mitään, mutta jääkiekon MM-kisojen aikaan tuli hyvä alkukassa parista vedosta.

Hieno homma Ralphi. Nauti matkasta, ota valokuvia ja tule ehjänä kotiin.

Ai niin tää oli vedonlyöntiketju. Sanoisin, että tärkeintä vedonlyönnissä on hallita pelikassa. Toiseksi tärkeintä on pitää suurta ääntä kaikista voitoista.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
MM-potkupallossa omat vedot naurattaisi jos ei itkettäisi. Miten voi näin huikean taitavasti pelata väärin, luulisi tälläkin taidolla olevan jotain tarvetta, olen paskempi kuin affiveljet Aleksi ja Velaksi, vai mikä vittu se toinen on... Seppäs Esko.

Joskus sitä odottelee että kyllä se kelkka vielä kääntyy. Ei se tästä.
 
MM-potkupallossa omat vedot naurattaisi jos ei itkettäisi. Miten voi näin huikean taitavasti pelata väärin, luulisi tälläkin taidolla olevan jotain tarvetta, olen paskempi kuin affiveljet Aleksi ja Velaksi, vai mikä vittu se toinen on... Seppäs Esko.

Joskus sitä odottelee että kyllä se kelkka vielä kääntyy. Ei se tästä.
Tiesin, että kisat menee vituiksi sen jälkeen, kun olin aikeissa lyödä vetoa Meksikon voitolle Saksasta, mutta jänistin viime hetkellä..
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Tiesin, että kisat menee vituiksi sen jälkeen, kun olin aikeissa lyödä vetoa Meksikon voitolle Saksasta, mutta jänistin viime hetkellä..
Huomenna kuitataan pettymykset, voittajiksi Marokko, Saudit niin että Uruguaylle ainakin maali etumatkaa ja Iran! Tai sitten ei laiteta.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Unibet tarjoaa uusille asiakkaille kertoimen 50,00 Argentiinan voitosta tänään. Täytyy varmaan tehdä tili.
 

Liitteet

  • Screenshot_20180621-082137.jpg
    Screenshot_20180621-082137.jpg
    1 018,7 KB · kertaa luettu: 316

Gemondo

Jäsen
Kyllä, mutta kelpaa se 50 euroa jo.

Onkohan Unibetilla vielä se ”kutsu kaveri mukaan ja tienaa 150€”-tarjous päällä?

Ajattelin vain että jos löytyy joku tuttu jolla on tuolla jo tili, niin tuollahan tienaa vaikka molemmat 75€, verrattuna tähän ~50% mahdollisuuteen tienata 50€.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Milläs vedonlyöntisivulla oli tarjolla ottelukohtaisia tapahtumavetoja, joita pystyi yhdistämään samalle lapulle? Esimerkiksi alle 6,5 kulmaa + yli 4,5 korttia jne?
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Milläs vedonlyöntisivulla oli tarjolla ottelukohtaisia tapahtumavetoja, joita pystyi yhdistämään samalle lapulle? Esimerkiksi alle 6,5 kulmaa + yli 4,5 korttia jne?

Bet365:lla on Bet Builder. En ole kyllä itse sitä koskaan testannut, mutta jotain tapahtumia siinä pystyy yhdistelemään.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
@turo-urpo ja @T-aika, kiitokset vastauksista kummallekin. Toivottavasti nuo build-a-bet -kohteet lisääntyvät tulevaisuudessa. Ovat mielestäni hauska keino luoda lisäjännitystä otteluihin. Unibet tarjoaa hieman vastaavia pelivaihtoehtoja näihin futiskisoihin, mutta niissä yhdisteltävät eventit on valittu etukäteen. Itse esimerkiksi löin tähän NIG-ARG matsiin "Messin maali + DiMarian maalisyöttö + Argot voittaa" kertoimella 6.00.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Laitoin ison osan kassasta Meksikolle ja perään sitten 1-0 ja 2-0 tulosvetoon Etelä-Korealle. Ois pitänyt tietty kanssa samalla pelata tuota voittoa pitkävedon kautta kun kerroin oli kanssa jotain 17. Tyhmästä päästä kärsii kyllä lompakko. Noh pitää nyt voitoilla iskeä muutama isompi panostus jos vielä tuurilla joku altavastaaja onnistuisi yllättämään.
 

Jobeto

Jäsen
Miten tähän pitäisi teidän mielestä vastata että tuo kohde osuu "Luis Suarez & Cristiano Ronaldo eivät kumpikaan tee maalia rangaistuspotkusta"
Kyllä vai ei?
 

cheap_shot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Jokerit, KäPa, Liverpool
Miten tähän pitäisi teidän mielestä vastata että tuo kohde osuu "Luis Suarez & Cristiano Ronaldo eivät kumpikaan tee maalia rangaistuspotkusta"
Kyllä vai ei?

Onko väite tosi (kyllä) vai epätosi (ei). Ainakin mun mielestä
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös