Vedonlyönti

  • 4 004 840
  • 21 619

Gemondo

Jäsen
Kyllä, mutta kelpaa se 50 euroa jo.

Onkohan Unibetilla vielä se ”kutsu kaveri mukaan ja tienaa 150€”-tarjous päällä?

Ajattelin vain että jos löytyy joku tuttu jolla on tuolla jo tili, niin tuollahan tienaa vaikka molemmat 75€, verrattuna tähän ~50% mahdollisuuteen tienata 50€.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Milläs vedonlyöntisivulla oli tarjolla ottelukohtaisia tapahtumavetoja, joita pystyi yhdistämään samalle lapulle? Esimerkiksi alle 6,5 kulmaa + yli 4,5 korttia jne?
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Milläs vedonlyöntisivulla oli tarjolla ottelukohtaisia tapahtumavetoja, joita pystyi yhdistämään samalle lapulle? Esimerkiksi alle 6,5 kulmaa + yli 4,5 korttia jne?

Bet365:lla on Bet Builder. En ole kyllä itse sitä koskaan testannut, mutta jotain tapahtumia siinä pystyy yhdistelemään.
 

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
@turo-urpo ja @T-aika, kiitokset vastauksista kummallekin. Toivottavasti nuo build-a-bet -kohteet lisääntyvät tulevaisuudessa. Ovat mielestäni hauska keino luoda lisäjännitystä otteluihin. Unibet tarjoaa hieman vastaavia pelivaihtoehtoja näihin futiskisoihin, mutta niissä yhdisteltävät eventit on valittu etukäteen. Itse esimerkiksi löin tähän NIG-ARG matsiin "Messin maali + DiMarian maalisyöttö + Argot voittaa" kertoimella 6.00.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Lipiäinen ja Ässien sylkykupit.
Eihän näissä kisoissa osu mikään veto. Vetäydyn statistiksi.
 

aessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TBL & Elias Pettersson
Laitoin ison osan kassasta Meksikolle ja perään sitten 1-0 ja 2-0 tulosvetoon Etelä-Korealle. Ois pitänyt tietty kanssa samalla pelata tuota voittoa pitkävedon kautta kun kerroin oli kanssa jotain 17. Tyhmästä päästä kärsii kyllä lompakko. Noh pitää nyt voitoilla iskeä muutama isompi panostus jos vielä tuurilla joku altavastaaja onnistuisi yllättämään.
 

Jobeto

Jäsen
Miten tähän pitäisi teidän mielestä vastata että tuo kohde osuu "Luis Suarez & Cristiano Ronaldo eivät kumpikaan tee maalia rangaistuspotkusta"
Kyllä vai ei?
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nyt kun tämä Paf oli esillä Jobeton vedon myötä, en malta olla laittamatta tänne Pafin asiakaspalvelun kanssa käymääni sähköpostiviestittelyä koskien eilistä Itä - Länsi-ottelua, josta ei ollut maksettu voittoa ja jota ihmettelin. Jokainen itkeköön tai naurakoon, ihan miltä itsestä tuntuu :)

Minun ensimmäinen viestini:

"Hei!

Eilen pelattiin pesäpallon miesten Itä - Länsi-ottelu, jonka Itä voitti 2-0. Veto on kuitenkin edelleen ratkaisematon.

Tässä vedon tiedot:
1 Heinäkuu 2018 02:39:55
Vetotyyppi
Sisältää Supervuoroparin ja kotiutuskilpailun: Itä Miehet
Panos:
€100.00
Kertoimet
1.88
Kuponkitunnus
1484163xxx
Pelitilin tunnus: xxxxxxx (tässä oli siis oman pelitilini tunnus)"

Pafin ensimmäinen viesti:

"Hei XXXXX!

Kiitos viestistäsi. Tutkitaan tuon asian, mutta ensin tarvitsen hieman tietoja pelitilisi löytämiseksi.

Lähettäisitkö vielä syntymäaikasi, puhelinnumerosi sekä pelitilille rekisteröity sähköpostiosoitteesi.

Kiitos jo etukäteen ja mukavaa päivänjatkoa!

Tarvittaessa vastaa ystävällisesti suoraan tähän viestiin; ethän myöskään poista aikaisempaa keskustelua.

Ystävällisin terveisin,
Patrik

Paf Asiakaspalvelu"

Minun toinen viestini:

"Syntymäaika: xx.x.xxxx
Puhelinnumero: 040xxxxxxx
Sähköposti: xxxxxxxx.xxxxx@gmail.com
Pelitilin tunnus: xxxxxxxx"

Pafin toinen viesti:

"Hei XXXXX, ja kiitos vastauksestasi.

En valitettavasti pystynyt varmistumaan oikeasta pelitilistä antamillasi tiedoilla.
Käytätkö mahdollisesti jotakin toista sähköpostia pelitilillä? Voitko myös kertoa vastausviestissä postiosoitteesi?

Vastaathan ystävällisesti suoraan tähän viestiin; ethän myöskään poista aikaisempaa keskustelua.

Kiitos yhteistyöstä asiassa ja mukavaa alkavaa viikkoa!

Ystävällisin terveisin,
Iris

Paf Asiakaspalvelu"

Minun kolmas viestini:

"Aiemmin siellä oli vanha sähköpostiosoite xxxxxxx@hotmail.com, jonka olen päivittänyt xxxxxxxx.xxxxx@gmail.com. Postiosoite: Tähän kirjoitin siis oman täydellisen postiosoitteeni.

En tiedä mitä muita tietoja enää antaisin, kyllä näiden nyt pitäisi jo riittää, kun minulla oli aloitusviestissä tuo kuponkitunnuskin.

Kyse oli vaan tuosta yksittäisestä vedosta ja siitä, miksi se on ratkaisematon. Luulisin, ettei sitä varten tarvitse tehdä mitään perusteellista turvallisuusselvitystä :)"

Pafin kolmas viesti:

"Hei XXXXX!

Kiitos viestistäsi.

Tarvitsemme vielä yhden täsmäävän tiedon jotta voimme varmistua oikeasta pelitilistä ja tämän jälkeen löydämme vetosi ja pystymme tarkistamaan asian.

Kertoisitko paluuviestissä viimeisimmän nostosi summan sekä ajankohdan. Vaihtoehtoisesti voit käydä tunnistautumassa pankkitunnuksilla ja kertoa kellonajan jolloin teit sen. Tunnistaudut helposti täältä: https://www.paf.com/forgotten-credentials#strong

Kiitos jo etukäteen!

Ystävällisin terveisin,
Sofia
Paf Asiakaspalvelu"

En oikein tiedä, mitä pitäisi sanoa. Kaikissa omissa viesteissäni omat tietoni olivat viimeisen päälle oikein. No, nyt tuo voitto kyseisestä vedosta oli ratkaistu, joten ei tarvitse käydä tunnistautumassa pankkitunnuksilla :)

Ymmärrän, että pelitilien turvallisuudesta pidetään huolta, mutta minulle tuli tästä sellainen olo, että Paf kyttää asiakkaitaan ja lähtökohtaisesti epäilee jokaista jonkinlaisista väärinkäytöksistä. Ihan oikeasti, kyse oli yksittäisestä veosta, jonka ratkaisemattomuudesta kyselin. EI TÄÄ VOI OLLA NÄIN VAIKEETA!
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Paf kyttää asiakkaitaan ja lähtökohtaisesti epäilee jokaista jonkinlaisista väärinkäytöksistä. Ihan oikeasti, kyse oli yksittäisestä veosta, jonka ratkaisemattomuudesta kyselin. EI TÄÄ VOI OLLA NÄIN VAIKEETA!
Joskus takavuosina sain paffilta erikseen valitusmailin jossa sanottiin että talletan pelitilille liikaa rahaa
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aika mielenkiintoista taas sekin, että joskus vuosia aiemmin, kun olin selkeästi tappiollinen pelaaja pienillä panoksilla Pafilla, vastaukset asiakaspalvelusta tulivat kuin apteekin hyllyltä. Nyt olen sieltä viimeisen vuoden ajalta kohtuullisesti voitolla, osassa kohteita panoksia rajoitetaan eikä nyt ollut enää niin yksinkertaista kommunikointia asiakaspalvelun kanssa :)
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
En oikein tiedä, mitä pitäisi sanoa. Kaikissa omissa viesteissäni omat tietoni olivat viimeisen päälle oikein. No, nyt tuo voitto kyseisestä vedosta oli ratkaistu, joten ei tarvitse käydä tunnistautumassa pankkitunnuksilla :)

Ymmärrän, että pelitilien turvallisuudesta pidetään huolta, mutta minulle tuli tästä sellainen olo, että Paf kyttää asiakkaitaan ja lähtökohtaisesti epäilee jokaista jonkinlaisista väärinkäytöksistä. Ihan oikeasti, kyse oli yksittäisestä veosta, jonka ratkaisemattomuudesta kyselin. EI TÄÄ VOI OLLA NÄIN VAIKEETA!

Itse kävin noin viikko takaperin tiedustelemassa Coolbetiltä erästä kohdetta, joka oli merkitty virheellisesti hävityksi. Asiakaspalvelija kysyi kuponkitunnusta, jota en onnistunut kuitenkaan löytämään. Kysyin aspalta mistä tuon kuponkitunnuksen oikein näkee. Hän vastasi ettei tarvitse enää kun oli jo löytänyt itse tuon lyömäni vedon mitä tarkoitin.

Luulisin, että tässä on kyse vain asiakaspalvelijan virkaintoisuudesta. Varmaan peliyhtiöillä on olemassa joku tietty protokolla, jonka mukaan toimitaan. Kokeneemmat osaavat sitten käyttää jo hieman omaa (maalais)järkeään, eivätkä ihan jokaisessa tapauksessa noudata ihan jokaista pykälää kirjaimellisesti.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Luulisin, että tässä on kyse vain asiakaspalvelijan virkaintoisuudesta. Varmaan peliyhtiöillä on olemassa joku tietty protokolla, jonka mukaan toimitaan. Kokeneemmat osaavat sitten käyttää jo hieman omaa (maalais)järkeään, eivätkä ihan jokaisessa tapauksessa noudata ihan jokaista pykälää kirjaimellisesti.

Tässä oli jokaisessa Pafin viestissä eri asiakaspalvelija ainakin allekirjoituksen mukaan.

Laitoinpa aikani kuluksi vielä yhden viestin Pafille.

Minun neljäs viestini:

"Hei,

veto oli nyt merkattu ratkaistuksi ja rahat olivat tulleet asianmukaisesti pelitilille.

Noin muuten minun on sanottava, että johan tämä kanssanne käymäni viestiketju on aikamoista asiakkaan kiusaamista suorastaan. Ymmärrän, että turvallisuudesta huolehditaan, mutta se, että aivan yksinkertaiseen yksittäistä vetoa koskevaan kysymykseen ei saada vastausta lähemmäs 10 viestin viestketjussa, tuntuu aika uskomattomalta.

Minulle tulee viestinnästänne sellainen olo, että epäilette minua jonkinlaisesta väärinkäytöksestä. Silloin on asiakaspalvelu totaalisen epäonnistunutta, ei voi muuta sanoa.

Minkä ihmeen takia yksittäistä vetoa koskevaa kysymystä varten tulee tehdä näin tarkka turvallisuusselvitys?"

Ja siihen tuli vastaus, Pafin neljä viesti:

"Hei XXXXX!

Kiitos viestistäsi ja antamastasi palautteesta. Hienoa, että veto saatiin korjattua asiaankuuluvasti. Miksi vaadittuja tietoja ylipäätänsä kysytään, vaikka kyseessä olisi mielestäsi vähäpitoisempi asiakin. Kyseessä on vain ja ainoastaan pelaajaturvallisuus. Käyttäjä ja pelitili halutaan tunnistaa, ennen kuin tietoja, (nyt esimerkiksi) vetoasi koskevaa tietoa halutaan antaa ulos. Pelitilillä kuitenkin on myös olennaisia tietoja, henkilöllisyydestäsi ja pankkitilistäsi, joiden ei haluat joutuvan vääriin käsiin.

Pähkinänkuoressa vielä sanottakoon, alamme (missä liikkuu rahaa), on hyvin altis väärinkäytöksille. Tämän vuoksi turvallisuus ennen kaikkea. Haluamme pyydettyjen tietojen avulllla löytää a) oikea pelitili b) varmistua tilin käyttäjästä c) toimia lain edessä oikein d) suojella sinun turvallisuuttasi. Pelaajan puolelta, etenkin tietojen päivittäminen auttaa tunnistamisessa.

Toivottavasti tämä selvitti asiaa. Tarkoituksemme ei siis missään nimessä ole kiusata pelaajiamme, vaan taata heidän turvallisuutensa. Hyvää kesää.

Tarvittaessa vastaa ystävällisesti suoraan tähän viestiin; ethän myöskään poista aikaisempaa keskustelua.

Ystävällisin terveisin,
Mika
Paf Asiakaspalvelu"

Joo-o, hyvä kun turvallisuudesta huolehditaan. Taas oli muuten eri asiakaspalvelija, eli neljässä heidän viestissään jokaisessa allekirjoituksen mukaan eri henkilö vastaamassa. Mietin vain, että minkälainen väärinkäytös tässä tapauksessa olisi oikeastaan ollut edes mahdollista. Oliko heillä joku syy epäillä, että pelitilini on joutunut vääriin käsiin ja mikä ihme se syy oli, kun vain yksittäisestä kohteesta kysytään asiallisesti ja ensimmäisestä viestistä lähtien heillä on käytössä tilille rekisteröity sähköpostiosoitteeni ja pelaajatunnukseni sekä myöhemmissä viesteissä vielä tarkempia tietoja, jotka kaikki tuolta tililtä myös löytyvät.

Eipä tämä maailman isoin asia ole ja todellinen first world problem, mutta oleellista tässä on se, että aiemmin tosiaan ollessani tappiollinen pelaaja vastaaviin kysymyksiin tuli vastaus kuin apteekin hyllyltä. Asiakkaan kiusaamista tämä on, eikä mitään muuta.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Eipä tämä maailman isoin asia ole ja todellinen first world problem, mutta oleellista tässä on se, että aiemmin tosiaan ollessani tappiollinen pelaaja vastaaviin kysymyksiin tuli vastaus kuin apteekin hyllyltä. Asiakkaan kiusaamista tämä on, eikä mitään muuta.
En epäile, etteikö voisi olla kiusaamistakin, mutta kannattaa pitää mielessä, että nuo säännökset pelialalla muuttuvat ja erityisesti tiukempaan suuntaan ihan jatkuvasti. Niitä sitten jotkut noudattavat vähän orjallisemmin kuin toiset, niin firmojen kuin yksittäisten asiakaspalvelijoiden osalta. Voihan se olla että unipaffilla on just ollut joku sisäinen audit ja seuranta, kuinka aspat säädöksiä ja pykäliä noudattavat ja siksi oli tuollaista vänkäystä. Erikoinen systeemi kyllä, jos ja kun eri aspalle on pompoteltu noin. Kyllähän noi järkevämmin pitäisi aina hoitaa, tikettisysteemillä tai vastaavalla. Joskus naureskellut, että on helpompaa vaikka ostaa velaksi asunto ja auto, kuin kotiuttaa joitain satasia vedonlyöntivirmoilta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös