Nyt kun tämä Paf oli esillä Jobeton vedon myötä, en malta olla laittamatta tänne Pafin asiakaspalvelun kanssa käymääni sähköpostiviestittelyä koskien eilistä Itä - Länsi-ottelua, josta ei ollut maksettu voittoa ja jota ihmettelin. Jokainen itkeköön tai naurakoon, ihan miltä itsestä tuntuu :)
Minun ensimmäinen viestini:
"Hei!
Eilen pelattiin pesäpallon miesten Itä - Länsi-ottelu, jonka Itä voitti 2-0. Veto on kuitenkin edelleen ratkaisematon.
Tässä vedon tiedot:
1 Heinäkuu 2018 02:39:55
Vetotyyppi
Sisältää Supervuoroparin ja kotiutuskilpailun: Itä Miehet
Panos:
€100.00
Kertoimet
1.88
Kuponkitunnus
1484163xxx
Pelitilin tunnus: xxxxxxx (tässä oli siis oman pelitilini tunnus)"
Pafin ensimmäinen viesti:
"Hei XXXXX!
Kiitos viestistäsi. Tutkitaan tuon asian, mutta ensin tarvitsen hieman tietoja pelitilisi löytämiseksi.
Lähettäisitkö vielä syntymäaikasi, puhelinnumerosi sekä pelitilille rekisteröity sähköpostiosoitteesi.
Kiitos jo etukäteen ja mukavaa päivänjatkoa!
Tarvittaessa vastaa ystävällisesti suoraan tähän viestiin; ethän myöskään poista aikaisempaa keskustelua.
Ystävällisin terveisin,
Patrik
Paf Asiakaspalvelu"
Minun toinen viestini:
"Syntymäaika: xx.x.xxxx
Puhelinnumero: 040xxxxxxx
Sähköposti:
xxxxxxxx.xxxxx@gmail.com
Pelitilin tunnus: xxxxxxxx"
Pafin toinen viesti:
"Hei XXXXX, ja kiitos vastauksestasi.
En valitettavasti pystynyt varmistumaan oikeasta pelitilistä antamillasi tiedoilla.
Käytätkö mahdollisesti jotakin toista sähköpostia pelitilillä? Voitko myös kertoa vastausviestissä postiosoitteesi?
Vastaathan ystävällisesti suoraan tähän viestiin; ethän myöskään poista aikaisempaa keskustelua.
Kiitos yhteistyöstä asiassa ja mukavaa alkavaa viikkoa!
Ystävällisin terveisin,
Iris
Paf Asiakaspalvelu"
Minun kolmas viestini:
"Aiemmin siellä oli vanha sähköpostiosoite
xxxxxxx@hotmail.com, jonka olen päivittänyt
xxxxxxxx.xxxxx@gmail.com. Postiosoite:
Tähän kirjoitin siis oman täydellisen postiosoitteeni.
En tiedä mitä muita tietoja enää antaisin, kyllä näiden nyt pitäisi jo riittää, kun minulla oli aloitusviestissä tuo kuponkitunnuskin.
Kyse oli vaan tuosta yksittäisestä vedosta ja siitä, miksi se on ratkaisematon. Luulisin, ettei sitä varten tarvitse tehdä mitään perusteellista turvallisuusselvitystä :)"
Pafin kolmas viesti:
"Hei XXXXX!
Kiitos viestistäsi.
Tarvitsemme vielä yhden täsmäävän tiedon jotta voimme varmistua oikeasta pelitilistä ja tämän jälkeen löydämme vetosi ja pystymme tarkistamaan asian.
Kertoisitko paluuviestissä viimeisimmän nostosi summan sekä ajankohdan. Vaihtoehtoisesti voit käydä tunnistautumassa pankkitunnuksilla ja kertoa kellonajan jolloin teit sen. Tunnistaudut helposti täältä:
https://www.paf.com/forgotten-credentials#strong
Kiitos jo etukäteen!
Ystävällisin terveisin,
Sofia
Paf Asiakaspalvelu"
En oikein tiedä, mitä pitäisi sanoa. Kaikissa omissa viesteissäni omat tietoni olivat viimeisen päälle oikein. No, nyt tuo voitto kyseisestä vedosta oli ratkaistu, joten ei tarvitse käydä tunnistautumassa pankkitunnuksilla :)
Ymmärrän, että pelitilien turvallisuudesta pidetään huolta, mutta minulle tuli tästä sellainen olo, että Paf kyttää asiakkaitaan ja lähtökohtaisesti epäilee jokaista jonkinlaisista väärinkäytöksistä. Ihan oikeasti, kyse oli yksittäisestä veosta, jonka ratkaisemattomuudesta kyselin. EI TÄÄ VOI OLLA NÄIN VAIKEETA!