Vedonlyönnit kaudelle 2024–2025

  • 41 525
  • 266

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kusettaja olet etkä mitään muuta.
Nyt loppu jo sanat. Ei vittu! @peksa hyvin tiivistetty, en enää osaa sanoa tähän törkeyteen muuta.

Toivottavasti Kukko esität vain etkä ole oikeasti tuollainen. Tuollainen asenne velkoja kohtaan ei vain voi johtaa mihinkään hyvään. Älä pliis tee noin ainakaan palstan ulkopuolella!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Nyt loppu jo sanat. Ei vittu! @peksa hyvin tiivistetty, en enää osaa sanoa tähän törkeyteen muuta.

Toivottavasti Kukko esität vain etkä ole oikeasti tuollainen. Tuollainen asenne velkoja kohtaan ei vain voi johtaa mihinkään hyvään. Älä pliis tee noin ainakaan palstan ulkopuolella!

En normaalisti käytä tuollaista kieltä mutta kun sai kerran luvan niin vähän meni yli.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Jos ei olisi aikomusta maksaa missään vaiheessa niin miksi olisin maksanut hävittyjä vetoja aiemminkaan?
Timanttinen perustelu.

Vähän kuin selittäisi poliisille varastettuaan kaupasta, että en varastanut koska olenhan minä aiemmilla kerroilla ostoksistani maksanut. Voin sitten joskus ehkä tuoda rahat kaupalle jos sattuu olemaan sopiva tilanne.
 
Viimeksi muokattu:

Meidänpeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Liiga, KPK, Chicago Blackhawks
Tähänkin kysymykseen oon tai viestiin oon vastannu että tilanteet muuttui. Kova on halu maalata musta suuren kusettaja mastermind mielikuvaa täällä mutta vuosien aikana olen myös maksanut useita hävittyjä vetoja ja aion maksaa nämäkin. Enkä tällä hetkellä yritäkään sopia uusia vetoja poislukien muutamat tutut yv kautta joiden kanssa tehty rahanvaihtoa vuosia.
Siis 20€ ja aikaa säästää viime syksystä (kun löit vedon niin tietää budjetoida!) ja kauden jälkeen 4kk ja elämä on edelleen 20 eurosta kiinni? Johan sen saa kerättyä vaikka pulloja keräämällä jos vaan halua on.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Maksa sit vanhat tappios pois. Neljä kuukautta eikä ole varaa maksaa 20€.

Kusettaja olet etkä mitään muuta.
Samanlainen shaissenpuhuja tuo on ollut vuosikaudet jo tuolla KalPan osiossakin ja ihan yleinen vitsi siellä päin. Hävettää, että hän kannattaa samaa seuraa kanssani.
 

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Lyödäänkö @Kuopionkukko pieni veto? Eli kyseessä olisi KalPa vs KooKoo runkosarja sijoitus. Se kumman joukkue on korkeammalla runkosarjan jälkeen niin voittaa. Sinulla KalPa ja minulla KooKoo.

Ja saat pienen extran kaupan päälle. Jos minä voitan niin maksat minulle 10€ ja jos sinä voitat niin maksan sinulle 1000€. KalPallahan on parempi joukkue ja todennäköisesti häviän vedon. Joten tartu tarjoukseen ihmeessä.

(Pointti tässä onkin että haluan hävitä vedon niin voi sitä itkun ja uhriutumisen määrää mikä alkaa keväällä kun ei rahoja tulekaan tilille) Ehkä tämä on pieni lohdutus niille uhreille joille kukko on velkaa..... Ainakin saatte pientä tyydytystä kun tämä sarjakusettaja saa maistaa omaa lääkettään :)

Joten kukko otahan veto vastaan xD

PS. #maksavelkas
Muista sitten laittaa estoon jos kehtaa kysellä rahojensa perään ”jatkuvasti”.
 
Suosikkijoukkue
On vain Jukurit
Kokeillaanpa lähteekö joku näihin?

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Sport, sinä sanot ei. Panos 30€ @peksa

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Saipa, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin HPK, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin KooKoo, sinä sanot ei.
Panos 20€. @Jeriko

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Ässät, sinä sanot ei.
Panos 20€ @Jeriko
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Enkä tällä hetkellä yritäkään sopia uusia vetoja poislukien muutamat tutut yv kautta joiden kanssa tehty rahanvaihtoa vuosia.
En usko että rahatilanne on yhtä huonolla mallilla melkein vuoden päästä. Työt ja elämä jatkuu.
Et taida olla ihan penaalin terävin kynä? Kuka ensinnäkään harrastaa vedonlyöntiä edes tuttujen kanssa, kun on vanhatkin velat edelleen roikkumassa.

Ja siis uskot että rahatilanne on parempi ens keväänä. Entä jos ei olekaan? Aiotko sitten selittää heillekin ettei vetojen maksaminen ole sinulle kovin tärkeää, roikottaa vuoden päästä 250€ edestä velkoja, toistaa samaa mantraa ja aloittaa taas uusia vetoja.

Ei hyvä luoja sun kanssa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Et taida olla ihan penaalin terävin kynä? Kuka ensinnäkään harrastaa vedonlyöntiä edes tuttujen kanssa, kun on vanhatkin velat edelleen roikkumassa.

Ja siis uskot että rahatilanne on parempi ens keväänä. Entä jos ei olekaan? Aiotko sitten selittää heillekin ettei vetojen maksaminen ole sinulle kovin tärkeää, roikottaa vuoden päästä 250€ edestä velkoja, toistaa samaa mantraa ja aloittaa taas uusia vetoja.

Ei hyvä luoja sun kanssa.
Mut kato mitä isommaksi summa kasvaa, sitä helpompaa se on jättää kokonaan maksamatta.
 

Jeriko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kokeillaanpa lähteekö joku näihin?

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Sport, sinä sanot ei. Panos 40€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Saipa, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin HPK, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin KooKoo, sinä sanot ei.
Panos 20€.

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Ässät, sinä sanot ei.
Panos 20€
Voin lyödä tähän tähän molemmilla KooKoolla ja Ässillä.
 
Suosikkijoukkue
On vain Jukurit
Kokeillaanpa lähteekö joku näihin?

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Sport, sinä sanot ei. Panos 40€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Saipa, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin HPK, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin KooKoo, sinä sanot ei.
Panos 20€. @Jeriko

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Ässät, sinä sanot ei.
Panos 20€ @Jeriko
KooKoo ja Ässät sovittu.
 
Viimeksi muokattu:

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Kokeillaanpa lähteekö joku näihin?

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Sport, sinä sanot ei. Panos 40€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Saipa, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin HPK, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin KooKoo, sinä sanot ei.
Panos 20€.

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Ässät, sinä sanot ei.
Panos 20€
Kelpuutatko vielä toisen Ässiä vastaan?
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Laitetaas itseki kauden ekat tarjolle

Parhaat maalintekijät panos 30-50e

Valitaan vuorotellen jokasesta joukkueesta omasta mielestä eniten maaleja runkosarjassa tekevä pelaaja.
Kaikki joukkueet käydään läpi ja eniten oikeita vastauksia kauden lopussa voittaa. Pari tarkennusta sääntöihin yvllä ku vetokaveri löytyy.

"Junnuveto" panos 20-40e

Valitse haluamastasi joukkueesta 2 max 20v pelaajaa (eli 2004 tai myöhemmin syntyneet). Eniten tehopisteitä runkosarjassa saalistanut kaksikko voittaa. Ei pelirajoituksia.

Oma kaksikko Ässistä:
Lenni Hämeenaho
Nestor Noiva

Draftaamaan ei oo lähteny viä ketää.
Tästä vois väsätä 3 tai 4 hengen kimppavedonkin, jos siihen suurempi kiinnostus.
Junnuvetoon sain vastustajan Jypistä, mut pari muutakin voisin haastaa samalla kaksikolla.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kokeillaanpa lähteekö joku näihin?

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Sport, sinä sanot ei. Panos 40€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Saipa, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin HPK, sinä sanot ei.
Panos 25€

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin KooKoo, sinä sanot ei.
Panos 20€. @Jeriko

Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Ässät, sinä sanot ei.
Panos 20€ @Jeriko

Voisin Sportilla lähtee mutta en kyllä 40€ panoksella. Jos 20€ käy niin sillä lähden.

Nimimerkillä: Maltillisia vetoja oman maksukyvyn mukaan ;)
 

Raymond Pearl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Heitetään tähän vielä täky:

Ilveksen Jakub Málekilla on liigan paras voittoprosentti yli 25 ottelua pelanneista maalivahdeista.

Vedossa on kerroin 1:4 ja panos 25€. Toisin sanoen, jos Málek ei voita tätä tilastoa, maksan 25€. Jos hän voittaa, hävinnyt maksaa 100€.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Heitetään tähän vielä täky:

Ilveksen Jakub Málekilla on liigan paras voittoprosentti yli 25 ottelua pelanneista maalivahdeista.

Vedossa on kerroin 1:4 ja panos 25€. Toisin sanoen, jos Málek ei voita tätä tilastoa, maksan 25€. Jos hän voittaa, hävinnyt maksaa 100€.

Pakko suolata tämä. Ei siihen voi 4 kerrointa antaa
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Heitetään tähän vielä täky:

Ilveksen Jakub Málekilla on liigan paras voittoprosentti yli 25 ottelua pelanneista maalivahdeista.

Vedossa on kerroin 1:4 ja panos 25€. Toisin sanoen, jos Málek ei voita tätä tilastoa, maksan 25€. Jos hän voittaa, hävinnyt maksaa 100€.

Voidaan vaikka 15€ petsi vetää siitä että Sulla Malek ja Mä otan Metsolan.
 

Trick9

Jäsen
Suosikkijoukkue
-..'
Pakko suolata tämä. Ei siihen voi 4 kerrointa antaa

Huutelen vieraisiin pöytiin mutta ihan mielenkiinnosta miksei? Maalivahtien arvostelun puolella Malek jää monien listoilta top-5 ulkopuolelle, moni rankkaa Pavlatin edelle ja vaikka Malek pelaa hyvässä joukkueessa niin Metsola rankattu paremmaksi maalivahdiksi ja hatusta veikkaisin myös että Tappara rankataan foorumin runkosarjasta ykköseksi. Mikä nyt nostaa Metsolan ainakin tuon perusteella yleisön puolelta suureksi suosikiksi? Sitten kun laskee mukaan kisaan vielä Pavlatin, Kärppien ja Lukon veskat sekä muut niin miksi 4 on liikaa?
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
30€? Sen verran luottavainen oon heimoon, että haluun pitää tämän kohteen pankkina.

Ajattelin että jos joku muu haluaa 20€ tähän vetoon lyödä niin saat täydet 40€. No löin viime kaudella @Le Deal kanssa 30€ petsin niin lukitaan se. Eli 30€ Jukurit vs Sport. Saan aiheen T-paidan lisäks kannattaa Sporttia tällä kaudella. Mut 100€ vetobudjetista on menny jo puolet eikä kausi oo edes alkanu :(
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös