En usko että rahatilanne on yhtä huonolla mallilla melkein vuoden päästä. Työt ja elämä jatkuu.
Maksa sit vanhat tappios pois. Neljä kuukautta eikä ole varaa maksaa 20€.
Kusettaja olet etkä mitään muuta.
Viimeksi muokattu:
En usko että rahatilanne on yhtä huonolla mallilla melkein vuoden päästä. Työt ja elämä jatkuu.
Kyl mää melkei lähtisi menee.En usko että rahatilanne on yhtä huonolla mallilla melkein vuoden päästä. Työt ja elämä jatkuu.
Nyt loppu jo sanat. Ei vittu! @peksa hyvin tiivistetty, en enää osaa sanoa tähän törkeyteen muuta.Kusettaja olet etkä mitään muuta.
Nyt loppu jo sanat. Ei vittu! @peksa hyvin tiivistetty, en enää osaa sanoa tähän törkeyteen muuta.
Toivottavasti Kukko esität vain etkä ole oikeasti tuollainen. Tuollainen asenne velkoja kohtaan ei vain voi johtaa mihinkään hyvään. Älä pliis tee noin ainakaan palstan ulkopuolella!
Timanttinen perustelu.Jos ei olisi aikomusta maksaa missään vaiheessa niin miksi olisin maksanut hävittyjä vetoja aiemminkaan?
Siis 20€ ja aikaa säästää viime syksystä (kun löit vedon niin tietää budjetoida!) ja kauden jälkeen 4kk ja elämä on edelleen 20 eurosta kiinni? Johan sen saa kerättyä vaikka pulloja keräämällä jos vaan halua on.Tähänkin kysymykseen oon tai viestiin oon vastannu että tilanteet muuttui. Kova on halu maalata musta suuren kusettaja mastermind mielikuvaa täällä mutta vuosien aikana olen myös maksanut useita hävittyjä vetoja ja aion maksaa nämäkin. Enkä tällä hetkellä yritäkään sopia uusia vetoja poislukien muutamat tutut yv kautta joiden kanssa tehty rahanvaihtoa vuosia.
Samanlainen shaissenpuhuja tuo on ollut vuosikaudet jo tuolla KalPan osiossakin ja ihan yleinen vitsi siellä päin. Hävettää, että hän kannattaa samaa seuraa kanssani.Maksa sit vanhat tappios pois. Neljä kuukautta eikä ole varaa maksaa 20€.
Kusettaja olet etkä mitään muuta.
Valitettavasti hävittyjä vetoja oli muitakin :)Siis 20€ ja aikaa säästää viime syksystä (kun löit vedon niin tietää budjetoida!) ja kauden jälkeen 4kk ja elämä on edelleen 20 eurosta kiinni? Johan sen saa kerättyä vaikka pulloja keräämällä jos vaan halua on.
Muista sitten laittaa estoon jos kehtaa kysellä rahojensa perään ”jatkuvasti”.Lyödäänkö @Kuopionkukko pieni veto? Eli kyseessä olisi KalPa vs KooKoo runkosarja sijoitus. Se kumman joukkue on korkeammalla runkosarjan jälkeen niin voittaa. Sinulla KalPa ja minulla KooKoo.
Ja saat pienen extran kaupan päälle. Jos minä voitan niin maksat minulle 10€ ja jos sinä voitat niin maksan sinulle 1000€. KalPallahan on parempi joukkue ja todennäköisesti häviän vedon. Joten tartu tarjoukseen ihmeessä.
(Pointti tässä onkin että haluan hävitä vedon niin voi sitä itkun ja uhriutumisen määrää mikä alkaa keväällä kun ei rahoja tulekaan tilille) Ehkä tämä on pieni lohdutus niille uhreille joille kukko on velkaa..... Ainakin saatte pientä tyydytystä kun tämä sarjakusettaja saa maistaa omaa lääkettään :)
Joten kukko otahan veto vastaan xD
PS. #maksavelkas
Pakko sanoa, että kun edellisiäkin on vielä maksamatta, en olisi kyllä itse kehdannut tällaista kirjoittaa.Enkä tällä hetkellä yritäkään sopia uusia vetoja poislukien muutamat tutut yv kautta joiden kanssa tehty rahanvaihtoa vuosia.
Enkä tällä hetkellä yritäkään sopia uusia vetoja poislukien muutamat tutut yv kautta joiden kanssa tehty rahanvaihtoa vuosia.
Et taida olla ihan penaalin terävin kynä? Kuka ensinnäkään harrastaa vedonlyöntiä edes tuttujen kanssa, kun on vanhatkin velat edelleen roikkumassa.En usko että rahatilanne on yhtä huonolla mallilla melkein vuoden päästä. Työt ja elämä jatkuu.
Mut kato mitä isommaksi summa kasvaa, sitä helpompaa se on jättää kokonaan maksamatta.Et taida olla ihan penaalin terävin kynä? Kuka ensinnäkään harrastaa vedonlyöntiä edes tuttujen kanssa, kun on vanhatkin velat edelleen roikkumassa.
Ja siis uskot että rahatilanne on parempi ens keväänä. Entä jos ei olekaan? Aiotko sitten selittää heillekin ettei vetojen maksaminen ole sinulle kovin tärkeää, roikottaa vuoden päästä 250€ edestä velkoja, toistaa samaa mantraa ja aloittaa taas uusia vetoja.
Ei hyvä luoja sun kanssa.
Voin lyödä tähän tähän molemmilla KooKoolla ja Ässillä.Kokeillaanpa lähteekö joku näihin?
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Sport, sinä sanot ei. Panos 40€
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Saipa, sinä sanot ei.
Panos 25€
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin HPK, sinä sanot ei.
Panos 25€
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin KooKoo, sinä sanot ei.
Panos 20€.
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Ässät, sinä sanot ei.
Panos 20€
KooKoo ja Ässät sovittu.Kokeillaanpa lähteekö joku näihin?
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Sport, sinä sanot ei. Panos 40€
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Saipa, sinä sanot ei.
Panos 25€
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin HPK, sinä sanot ei.
Panos 25€
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin KooKoo, sinä sanot ei.
Panos 20€. @Jeriko
Minä sanon, että Jukurit sijoittuu runkosarjassa korkeammalle kuin Ässät, sinä sanot ei.
Panos 20€ @Jeriko
Kelpuutatko vielä toisen Ässiä vastaan?Kokeillaanpa lähteekö joku näihin?
Panos 25€
Panos 25€
Panos 20€.
Panos 20€
Laitetaas itseki kauden ekat tarjolle
Parhaat maalintekijät panos 30-50e
Valitaan vuorotellen jokasesta joukkueesta omasta mielestä eniten maaleja runkosarjassa tekevä pelaaja.
Kaikki joukkueet käydään läpi ja eniten oikeita vastauksia kauden lopussa voittaa. Pari tarkennusta sääntöihin yvllä ku vetokaveri löytyy.
"Junnuveto" panos 20-40e
Valitse haluamastasi joukkueesta 2 max 20v pelaajaa (eli 2004 tai myöhemmin syntyneet). Eniten tehopisteitä runkosarjassa saalistanut kaksikko voittaa. Ei pelirajoituksia.
Oma kaksikko Ässistä:
Lenni Hämeenaho
Nestor Noiva
En. Yksi veto per joukkue. Katsotaan keväällä kannattiko tämä linjaus.Kelpuutatko vielä toisen Ässiä vastaan?
Kokeillaanpa lähteekö joku näihin?
Panos 25€
Panos 25€
Panos 20€. @Jeriko
Panos 20€ @Jeriko
Heitetään tähän vielä täky:
Ilveksen Jakub Málekilla on liigan paras voittoprosentti yli 25 ottelua pelanneista maalivahdeista.
Vedossa on kerroin 1:4 ja panos 25€. Toisin sanoen, jos Málek ei voita tätä tilastoa, maksan 25€. Jos hän voittaa, hävinnyt maksaa 100€.
Heitetään tähän vielä täky:
Ilveksen Jakub Málekilla on liigan paras voittoprosentti yli 25 ottelua pelanneista maalivahdeista.
Vedossa on kerroin 1:4 ja panos 25€. Toisin sanoen, jos Málek ei voita tätä tilastoa, maksan 25€. Jos hän voittaa, hävinnyt maksaa 100€.
Pakko suolata tämä. Ei siihen voi 4 kerrointa antaa
Voisin Sportilla lähtee mutta en kyllä 40€ panoksella. Jos 20€ käy niin sillä lähden.
Nimimerkillä: Maltillisia vetoja oman maksukyvyn mukaan ;)
30€? Sen verran luottavainen oon heimoon, että haluun pitää tämän kohteen pankkina.