Kuittaus tälle.
Edit. Saattais olla mahollinen nyrkkihippa parikin kaiken lisäksi.
Kuittaus tälle.
Mukana, jos saadaan hyvä porukka kasaan.Kauden 24/25 ekaa hattutemppua metsästetään jo.
Mutta löytyisikö kiinnostusta lähteä veikkaamaan vaikkapa 5e panoksella sitä kuka tekee tiistaina 10.09.2024 kauden avausmaalin?
pelikellon mukaan mentäisiin.
Mukana.Kauden 24/25 ekaa hattutemppua metsästetään jo.
Mutta löytyisikö kiinnostusta lähteä veikkaamaan vaikkapa 5e panoksella sitä kuka tekee tiistaina 10.09.2024 kauden avausmaalin?
Ilmoittaudun mukaan.Kauden 24/25 ekaa hattutemppua metsästetään jo.
Kauden 24/25 ekaa hattutemppua metsästetään jo.
MukanaKauden 24/25 ekaa hattutemppua metsästetään jo.
Olisiko kellään halua lähteä draftimuotoiseen viisikkovetoon?
Perimmäinen tarkoitus simppeli. Enemmän pisteitä tehnyt viisikko voittaa runkosarjan loputtua.
Valitaan draftaamalla (yksityisviesteissä) oma viisikko. Vedon vastaanottaja saa valita aloittaako ensimmäisenä vai aloitanko minä. Jos minä aloittaisin, niin järjestys olisi minä,sinä,sinä,minä,sinä,minä…
Pelaajia saa koko draftissa olla vain yksi per joukkue. Jos minä esimerkiksi ensimmäisellä kierroksella valitsen Viljami Marjalan, niin sinä tai minä ei saa enää valita ketään pelaajaa Tepsistä.
Yksi vaihto samoilla säännöillä. Alkuperäisen pelaajan pistemäärä otetaan vaihdon suorittamispäivään, jonka jälkeen sitten uuden pelaajan pisteet.
Panos 100e.
Voisin tarttua tuohon Tappara-Kärpät vetoon, vaikka 10€ panoksella.Ottaako joku vastaan sellaisen vedon jossa sanon että Kärpät on ylempänä runkosarjan jälkeen kun Tappara tai HIFK on ylempänä kuin Lukko runkosarjan jälkeen.
Voisin tarttua tuohon Tappara-Kärpät vetoon, vaikka 10€ panoksella.
Ottaako joku vastaan sellaisen vedon jossa sanon että Kärpät on ylempänä runkosarjan jälkeen kun Tappara tai HIFK on ylempänä kuin Lukko runkosarjan jälkeen. 10€ ja 15€ on mahdollista kumpaankin ja jos toinen menee niin toiseen vaan jäljellä oleva koska silloin mun 100€ vedobudjetti on täynnä
Kyllähän minä tämän voin ottaa.Kuittaako @Jeriko 15€ tähän toiseen ;)
Kyllähän minä tämän voin ottaa.
Maso Lehtonen ei ole HPKn päävalmentaja 1.1 2025, sinä väität että on. 30€
Voin ottaa tämän kiinni.