Vedonlyönnit kaudelle 2024–2025

  • 29 239
  • 188

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Sinulta tulee nyt niin paljon viestiä yksityisellä sekä eri ketjuihin että otan sut estoon. Olen laittanut viestiä tuonne vedonlyöjien luotettavuus ketjuun. Se että kysyt kokoajan voiko laittaa edes 5e ei auta asiaan. Maksan kyllä velkani kun pystyy mutta ymmärrät varmasti omassa tilanteessasi että ensin tuodaan ruoka pöytään ja maksetaan tärkeät menot
Nyt on rajua rokkia. Ensin hypätään betseihin mukaan, ei makseta, tehdään osamaksu sopimus ja estot päälle.

Kukin tyylillään!
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Sinulta tulee nyt niin paljon viestiä yksityisellä sekä eri ketjuihin että otan sut estoon. Olen laittanut viestiä tuonne vedonlyöjien luotettavuus ketjuun. Se että kysyt kokoajan voiko laittaa edes 5e ei auta asiaan. Maksan kyllä velkani kun pystyy mutta ymmärrät varmasti omassa tilanteessasi että ensin tuodaan ruoka pöytään ja maksetaan tärkeät menot

Olen kysynyt noin kerran kuukaudessa, joka ei mielestäni ole paljon. 20€ ei ole iso summa mutta kyse on periaatteessa, mutta kukin tyylillään.

Omassa huonossa tilanteessa maksan velkojani joka tapauksessa. Se tekee sen että saan myös lainaa 20-50 tarvittaessa kavereilta koska tietävät että maksan takaisin.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukas Wernblom, TPS
Nyt on rajua rokkia. Ensin hypätään betseihin mukaan, ei makseta, tehdään osamaksu sopimus ja estot päälle.

Kukin tyylillään!

Harmi, että tällaisiakin keissejä tältä palstalta löytyy. Itse tähän asti kaikki vedot jotka sovittu on mennyt hienosti ja siitä pitääkin palstalle nostaa hattua, että suurin osa täällä kuitenkin on suhteellisen suoraselkäisiä, vaikka nimimerkin takaa operoidaankin.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukas Wernblom, TPS
Olihan täällä kausi taikka kaksi sitten myös joku porilainen, joka osallistui hattutemppuvetoon, mutta ei maksanut koska ei mukamaan tiennyt että sen täytyy hävitessään maksaa.

Kaikenlaisia mahtuu suureen joukkoon.

Joo, tämä on hyvin muistissa. Syynä taisi olla että jurrissa lyönyt vedon eikä ollut lukenut sääntöjä, että jotain tarvitsee maksaakkin jos häviää?
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Harmi, että tällaisiakin keissejä tältä palstalta löytyy. Itse tähän asti kaikki vedot jotka sovittu on mennyt hienosti ja siitä pitääkin palstalle nostaa hattua, että suurin osa täällä kuitenkin on suhteellisen suoraselkäisiä, vaikka nimimerkin takaa operoidaankin.
Kyllähän nuo vedot kuuluu aina maksaa, vaikka olisikin kyse vitosesta. Tähän asti olen saanut olla täällä vain maksajan roolissa sen siitä saa kun luottaa Ässiin, mutta ei ole montaa minuuttia joutuneet kanssalyöjät joutuneet odottamaan rahojaan.

Vaikka täällä nimimerkin takana leikitäänkin, niin kuuluu silti olla sen verran itsetuntoa että maksaa piuhat pois.
 

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olihan täällä kausi taikka kaksi sitten myös joku porilainen, joka osallistui hattutemppuvetoon, mutta ei maksanut koska ei mukamaan tiennyt että sen täytyy hävitessään maksaa.

Kaikenlaisia mahtuu suureen joukkoon.
Tässä keississä kirsikkana kakun päällä oli perustelu siitä, että voittaja on jo tehnyt muiden maksamana hyvät rahat, joten hänen on turha enää maksaa.
 

Jooseppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Tuossa Head to head ketjussa vertailtiin Kalpan puolustajaa Oliver Larsenia ja Pelicansin Wyatt Kalynukkia keskenään. Viimekaudella 31 tehopinnaa mättänyt Larsen arvioitin hiukan Kalynukkia paremmaksi.

Lyön 50-100 ekee vetoa että Kalynuk tekee runkosarjassa enemmän tehopisteitä kun Kalpan Larsen. Veto raukeaa jos vähemmän pisteitä tehnyt pelaa alle 45 peliä runkosarjassa.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jos sanon että K-Espoo on runkosarjassa korkeammalla kuin Jukurit niin lyökö joku 20e Jukureiden puolesta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös