Vedonlyönnit kaudelle 2024–2025

  • 41 525
  • 266

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Voisin ottaa yhden 20€ vedon että Tapparan Daniel Brickley tai Otto Leskinen tekee runkosarjassa enempi pisteitä kun valitsemasi joukkueen 2 pakkia joista paremman pistemäärä on ratkaiseva eli vain se kumman ykköspakki tekee enemmän pisteitä. Tasapisteissä ratkaisee maalit ja sitten pistekeskiarvo ja kolmanneks 2 ukon pisteet
 
Viimeksi muokattu:

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voisin ottaa yhden 20€ vedon että Tapparan Daniel Brickley tai Otto Leskinen tekee runkosarjassa enempi pisteitä kun valitsemasi joukkueen 2 pakkia joista paremman pistemäärä on ratkaiseva eli vain se kumman ykköspakki tekee enemmän pisteitä. Tasapisteissä ratkaisee maalit ja sitten pistekeskiarvo ja kolmanneks 2 ukon pisteet
Voisin ottaa tämän kiinni Luke Martinilla ja Aron Kiviharjulla.
 

Lukko8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähtiskö joku mukaan pakkien ”tuplavetoon?”

Eli valitset joukkueestasi kaksi puolustajaa ja näiden yhteispisteet lasketaan.

Mulla Jakob Stenqvist ja Kim Nousiainen.

Panos 30e.
 

Guarantee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, ManU
Laitetaas itseki kauden ekat tarjolle

Parhaat maalintekijät panos 30-50e

Valitaan vuorotellen jokasesta joukkueesta omasta mielestä eniten maaleja runkosarjassa tekevä pelaaja.
Kaikki joukkueet käydään läpi ja eniten oikeita vastauksia kauden lopussa voittaa. Pari tarkennusta sääntöihin yvllä ku vetokaveri löytyy.

"Junnuveto" panos 20-40e

Valitse haluamastasi joukkueesta 2 max 20v pelaajaa (eli 2004 tai myöhemmin syntyneet). Eniten tehopisteitä runkosarjassa saalistanut kaksikko voittaa. Ei pelirajoituksia.

Oma kaksikko Ässistä:
Lenni Hämeenaho
Nestor Noiva
 

Naska Paapuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPes, Dallas Stars
"Junnuveto" panos 20-40e

Valitse haluamastasi joukkueesta 2 max 20v pelaajaa (eli 2004 tai myöhemmin syntyneet). Eniten tehopisteitä runkosarjassa saalistanut kaksikko voittaa. Ei pelirajoituksia.

Oma kaksikko Ässistä:
Lenni Hämeenaho
Nestor Noiva
No risk no fun, kokeillaan tätä niin on jotakin jännättävää edes kauden mittaan. 20€ kiinni?

JYP:
Jere Lassila
Santeri Huovila
 

Pukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voin tästä kyllä lyödä vaikka vetoa, tämä voisi olla vähän epäreilu näin, niin väitän että Lukko sijoittuu paremmin kuin vähintään kaksi näistä joukkueista. Lähdetkö mukaan?
Eli sinä väität että joukkueista HIFK, Pelicans, KalPa maksimissaan yksi on Lukon edellä runkosarjan päätteeksi, minä väitän että vähintään kaksi. Paljonko laitetaan?
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Kokeillaas kerrankin tarjota jotain vetoa.

Kärpät on korkeammalla pistetaulukossa runkosarjan lopussa kuin:


Lukko
HIFK
Pelicans

Toki muitakin Tampereen ulkopuolisia joukkueita voi tarjota.

20-50€ panosta per joukkue. Valitset siis noista yhden.
 
Lyödäänkö @Kuopionkukko pieni veto? Eli kyseessä olisi KalPa vs KooKoo runkosarja sijoitus. Se kumman joukkue on korkeammalla runkosarjan jälkeen niin voittaa. Sinulla KalPa ja minulla KooKoo.

Ja saat pienen extran kaupan päälle. Jos minä voitan niin maksat minulle 10€ ja jos sinä voitat niin maksan sinulle 1000€. KalPallahan on parempi joukkue ja todennäköisesti häviän vedon. Joten tartu tarjoukseen ihmeessä.

(Pointti tässä onkin että haluan hävitä vedon niin voi sitä itkun ja uhriutumisen määrää mikä alkaa keväällä kun ei rahoja tulekaan tilille) Ehkä tämä on pieni lohdutus niille uhreille joille kukko on velkaa..... Ainakin saatte pientä tyydytystä kun tämä sarjakusettaja saa maistaa omaa lääkettään :)

Joten kukko otahan veto vastaan xD

PS. #maksavelkas
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Lyödäänkö @Kuopionkukko pieni veto? Eli kyseessä olisi KalPa vs KooKoo runkosarja sijoitus. Se kumman joukkue on korkeammalla runkosarjan jälkeen niin voittaa. Sinulla KalPa ja minulla KooKoo.

Ja saat pienen extran kaupan päälle. Jos minä voitan niin maksat minulle 10€ ja jos sinä voitat niin maksan sinulle 1000€. KalPallahan on parempi joukkue ja todennäköisesti häviän vedon. Joten tartu tarjoukseen ihmeessä.

(Pointti tässä onkin että haluan hävitä vedon niin voi sitä itkun ja uhriutumisen määrää mikä alkaa keväällä kun ei rahoja tulekaan tilille) Ehkä tämä on pieni lohdutus niille uhreille joille kukko on velkaa..... Ainakin saatte pientä tyydytystä kun tämä sarjakusettaja saa maistaa omaa lääkettään :)

Joten kukko otahan veto vastaan xD

PS. #maksavelkas
Käyttäjät hazekki ja naikfjä ovat jättäneet vedot maksamatta minulle. Voitko tehdä koosteen mun itkusta ja uhrautumisesta. Koska näin on tapahtunut peräti kahdesti niin löydät varmasti materiaalia runsaasti?
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Käyttäjät hazekki ja naikfjä ovat jättäneet vedot maksamatta minulle. Voitko tehdä koosteen mun itkusta ja uhrautumisesta. Koska näin on tapahtunut peräti kahdesti niin löydät varmasti materiaalia runsaasti?
Jos et yritä uhriutua niin miksi tuot ne vasta nyt esille kun yrität rottailla ulos hävityistä vedoista?

Itseäni vituttaa tälläinen tyhmä ja turha spedeily, maksa velkasi jos vetoja lyöt. Luulisi että sen verran olisi sinullakin itsetuntoa
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Kokeillaas kerrankin tarjota jotain vetoa.

Kärpät on korkeammalla pistetaulukossa runkosarjan lopussa kuin:


Lukko
HIFK
Pelicans

Toki muitakin Tampereen ulkopuolisia joukkueita voi tarjota.

20-50€ panosta per joukkue. Valitset siis noista yhden.

Kelpaisko käänteinen pikkuveto? Sanon että Kärpät on ylempänä kun Ilves runkosarjan päätteeksi, vaikka tyyliin 20€.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Kelpaisko käänteinen pikkuveto? Sanon että Kärpät on ylempänä kun Ilves runkosarjan päätteeksi, vaikka tyyliin 20€.
Hyvä tarjous, mutta en kyllä tartu. Itselle ihan 50-50 tuo eikä ole luottoa kumpaankaan suuntaan toisin kuin ehdottamallani :D
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Jos et yritä uhriutua niin miksi tuot ne vasta nyt esille kun yrität rottailla ulos hävityistä vedoista?

Itseäni vituttaa tälläinen tyhmä ja turha spedeily, maksa velkasi jos vetoja lyöt. Luulisi että sen verran olisi sinullakin itsetuntoa
En tietääkseni yritä rottailla ulos hävityistä vedoista. Kuten sanoin aiemmin niin maksan kun tilanne siihen on sopiva. Jos ei olisi aikomusta maksaa missään vaiheessa niin miksi olisin maksanut hävittyjä vetoja aiemminkaan? Ymmärrän harmituksen kun aikataulu ei ole pitänyt ja niin kauan kun raha ei ole siirtynyt niin saa mouhota asiasta. Mutta eipä siinä, tätä sirkusta on ihan hauska seurata. Jatkakaa.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
En tietääkseni yritä rottailla ulos hävityistä vedoista. Kuten sanoin aiemmin niin maksan kun tilanne siihen on sopiva. Jos ei olisi aikomusta maksaa missään vaiheessa niin miksi olisin maksanut hävittyjä vetoja aiemminkaan? Ymmärrän harmituksen kun aikataulu ei ole pitänyt ja niin kauan kun raha ei ole siirtynyt niin saa mouhota asiasta. Mutta eipä siinä, tätä sirkusta on ihan hauska seurata. Jatkakaa.

Tilanne on siihen sopiva, kun tarjosin 5€ osamaksusopimusta 28.4 ratkenneeseen hävittyyn 20€ vetoon niin ja et ole tehnyt yhtään suoritusta niin kuinka luotettavan kuvan itsestäsi annat kun kohta vedon ratkeamisesta tulee kuluneeksi 4kk.

Älkää kukaan lyökö tämän kaverin kanssa vetoja jos haluatte saada rahanne ilman vaivannäköä.
 

Hemuli48

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans!
En tietääkseni yritä rottailla ulos hävityistä vedoista. Kuten sanoin aiemmin niin maksan kun tilanne siihen on sopiva. Jos ei olisi aikomusta maksaa missään vaiheessa niin miksi olisin maksanut hävittyjä vetoja aiemminkaan? Ymmärrän harmituksen kun aikataulu ei ole pitänyt ja niin kauan kun raha ei ole siirtynyt niin saa mouhota asiasta. Mutta eipä siinä, tätä sirkusta on ihan hauska seurata. Jatkakaa.
Ilmanen vinkki, älä lyö vetoja, jos tiedät ettet välttämättä pysty maksamaan niitä ajallaan. Järki hoi älä jätä...
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Ilmanen vinkki, älä lyö vetoja, jos tiedät ettet välttämättä pysty maksamaan niitä ajallaan. Järki hoi älä jätä...
Tähänkin kysymykseen oon tai viestiin oon vastannu että tilanteet muuttui. Kova on halu maalata musta suuren kusettaja mastermind mielikuvaa täällä mutta vuosien aikana olen myös maksanut useita hävittyjä vetoja ja aion maksaa nämäkin. Enkä tällä hetkellä yritäkään sopia uusia vetoja poislukien muutamat tutut yv kautta joiden kanssa tehty rahanvaihtoa vuosia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös