Hols Nilgerssön
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 1992-1993 JyP HT, no smoking team
PepsodentSinkkuilu kelpaa. Tulihan tuota oltua jomkerran naimisissa enkä taida toista kertaa olla.
Pepsodent vai Colgate?
Family Guy vai American Dad?
PepsodentSinkkuilu kelpaa. Tulihan tuota oltua jomkerran naimisissa enkä taida toista kertaa olla.
Pepsodent vai Colgate?
Family Guy ehdottomasti.Family Guy vai American Dad?
Rick Astley.Family Guy ehdottomasti.
Kummalla on parempi buugi, kumpi svengaa tykimmin? Kumman baadi heiluu cooleimmin?
Rick Astley vai Zedu De Luca?
Juti "the only one" tietenkin.Rick Astley.
Juti vai Marko Anttila kapteenina?
Netta Skog on ollut molemmissa, mutta tangomarkkinoilla myös Yona, joten Tangomarkkinat.Juti "the only one" tietenkin.
Kultainen harmonikka -kisa vai tangomarkkinat?
Viimeisen reilun vuorokauden aikana olen ollut kahden Holopaisen lumossa eli:
Tuomas (Nightwish) vai Esa (Amorphis)?
Vastaukseni on Tuomas.
Kosketinsoittimista seuraava kysymys: Piano vai urut?
Virvoitusjuoma, koska en juo olutta ollenkaan.Paha oikeasti. Olen lähiaikoina keskittynyt konemusiikkiin, joten urut.
Virvoitusjuoma (limu, vissy, mikä ikinä…) vai alkoholiton olut?
Tämä saattaa päättää tämän ketjun. Tähän ei ole yhtään oikeata vastausta....Pillillä, kuten duunikaverini kahvinsa.
Tuksu vai Marin, loppuelämän kumppanina?
Mitäs vaikeaa tässä kysymyksessä nyt on? Sanna tietenkin.Pillillä, kuten duunikaverini kahvinsa.
Tuksu vai Marin, loppuelämän kumppanina?
Kyllä nykytrendi on keskustahalli ja minä olen samaa mieltä.Mitäs vaikeaa tässä kysymyksessä nyt on? Sanna tietenkin.
Kun on viettänyt Sannan kanssa kiihkeän yön, ilmainen aamiainen odottaa pöydässä.
Oikeasti tämä Sannan dumaaminen on aika vitun väsynyttä.
Pidetään ketju hengissä:
Lappeenrannan uusi jäähalli Kisapuistoon vai keskustaan?
Pajatso vai hedelmäpeli?
Molemmat pyöri jollain ruudulla, mutta pääfocus oli Italia-Walesissa.Hedelmäpeli.
Italia-Wales telkkarista vai Sveitsi-Turkki areenasta?
Coca Cola vai agua?
Valitsen Muammarin, Jackson väittäisi kuitenkin mustia kortteja valkoisiksi.Pokeri-ilta turvallisen lämpöisessä alakerrassa maan sisällä. Kumpi pomoista on vastustajanasi:
Muammar Gaddaffi versus Michael Jackson?
Jäätelöpallo vai pehmis?
Valitsen näistä pehmiksen.
Munkkipossu vai viineri?
Sour tulee useammin otettua kun imperial stout on turhan ruokaisa olut usein.Pahapaha, molemmat herkkuja. Munkkipossu hillon takia.
Sour vai imperial stout?
Tuhkaus.Sour tulee useammin otettua kun imperial stout on turhan ruokaisa olut usein.
Tuhkaus vai arkussa maahan?
Ensin kiristetään ja jos se ei auta sitten lahjontaa. Eli Kiristys.Tuhkaus.
Kiristys vai lahjonta?
Aurinkotuoli tietenkin, koska pääsee huomattavasti vähemmällä rasituksella.Ensin kiristetään ja jos se ei auta sitten lahjontaa. Eli Kiristys.
Mökille mukaan:
Kalavehkeet vai aurinkotuoli?
Aurinkotuoli tietenkin, koska pääsee huomattavasti vähemmällä rasituksella.
Viski vai konjakki?
Salama vai salami?
Yöllä se näkyy paremmin.Ukonilma päivällä vai yöllä?