Olen syntyjään Stadista joten Stadin slangi aivan ehdottomasti.Kyllä mä noista sen vähemmän huonon johtajan valitsen eli Vladimir Putin on hänen nimensä.
Stadin slangi vai Rauman giäl?
Kala vai kana?
Olen syntyjään Stadista joten Stadin slangi aivan ehdottomasti.Kyllä mä noista sen vähemmän huonon johtajan valitsen eli Vladimir Putin on hänen nimensä.
Stadin slangi vai Rauman giäl?
Kala - sen voi itsekin pyydystää ja kun osaa metkut, voi valitakin, mitä kalaa pyydystää, mutta menepä pyydystämään kanaa, niin saat syytteen murrosta, varastamisesta ja eläinrääkkäyksestä....
Kala vai kana?
Kuoripotut vievät kyllä voiton.Kala - sen voi itsekin pyydystää ja kun osaa metkut, voi valitakin, mitä kalaa pyydystää, mutta menepä pyydystämään kanaa, niin saat syytteen murrosta, varastamisesta ja eläinrääkkäyksestä.
Pottumuusi vai kuoripotut?
Onhan tämä elämä välillä yhtä sirkusta ja jotku vetää roolia kuin jossain teatterissa. Sirkus.Kuoripotut vievät kyllä voiton.
Teatteri vai sirkus?
Onhan tämä elämä välillä yhtä sirkusta ja jotku vetää roolia kuin jossain teatterissa. Sirkus.
Kävisitkö mieluummin kuussa vai Marsissa?
Kierrätyskeskus. Lepposampi meininki täällä.Mars.
Kierrätyskeskus vai Löylyhuone?
Keskusteluohjelmista en tykkää ja podcasteja olen kuunnellut yhden käden sormilla laskettavan määrän. Valitsen kuitenkin jälkimmäisen, koska sillä on enemmän potentiaalia tulla omaan käyttöön.Kierrätyskeskus. Lepposampi meininki täällä.
Podcast vai keskusteluohjelma?
Lilluminen kylpyammeessa pienen laivan ja kuplien kera.Keskusteluohjelmista en tykkää ja podcasteja olen kuunnellut yhden käden sormilla laskettavan määrän. Valitsen kuitenkin jälkimmäisen, koska sillä on enemmän potentiaalia tulla omaan käyttöön.
Suihku vai kylpyammeessa lilluminen?
Selkeästi Ylen aamusilppu.Lilluminen kylpyammeessa pienen laivan ja kuplien kera.
Kolmosen vai Ylen aamu tv?
Hamilton, niin ei tarvii jossitella. Nopeimmat tajus ton ja hitaimmille ei kannata selittää.Selkeästi Ylen aamusilppu.
Hamilton vai Verstappen?
Hamilton, niin ei tarvii jossitella. Nopeimmat tajus ton ja hitaimmille ei kannata selittää.
Keke vai Kimi vai Mika?
Katsotko mielummin yleisurheilua vai hiihtoa?
Rullaluistelua voisi taas kokeilla. Onhan siitä about 20 vuotta kun mulla on viimeksi ollut eullaluistimet.Pyöräily vai rullaluistelu?
Prisma koska edullisempi.Citymarket vai Prisma?
Kumpaakaan en ole maistanut kun en ole kirkkaiden viinojen ystävä. Valitsen Leijonan koska siinä on hienompi etiketti.Prisma koska edullisempi.
Suomi- vai leijonaviina?
Mämmiä. Kerman ja sokerin kanssa täyttä gourmeeta kun taas pasha on täyttä pashaa.Mämmiä vai pashaa?
Kyllä se on Väykkä!...
Timo Soini vai Paavo Väyrynen?
Rommi vai viski?
Koskenkorva taskulämpimänä.Vastaan tähän, että rommi.
Kossu vai Dry Vodka?
Otetaan lahtelaisena Mertsi.Koskenkorva taskulämpimänä.
Mertaranta vai Saukkonen?
Ruka on lähempänä, menen sinne.Otetaan lahtelaisena Mertsi.
Levi vai Ruka?
Jatkoerät niin pitkään, että ratkaisu tulee.Jatkoaika vai rankkarikisa?
Jatkoerät niin pitkään, että ratkaisu tulee.
Autiolle saarelle Laura Huhtasaaren vai Jussi Halla-ahon kanssa?
King KongLaura.
A: Lisääntyisin hänen kanssaan niin paljon kuin mahdollista. B: Sitten kun saari on täynnä pikku-persuja mölisemässä tyhjänpäiväisyyksiään, suvaitsevaisto kuulee mölinän ja saapuu veneellä mölisemään omiaan sinne. C: Varastaisin heidän veneen ja lähtisin himaan pötkötteleen.
Godzilla vai King Kong?
Sinkkuilu kelpaa. Tulihan tuota oltua jomkerran naimisissa enkä taida toista kertaa olla.King Kong
Olisitko mielummin naimisissa vai sinkkuna?