Vastakkainasetteluketju

  • 414 015
  • 5 219

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pöytätennis eli pingis, jota olen nuorempana useammin pelannut. Tennistä oon kokeillut vain kerran lainavarusteilla ja taisin silkkaa kokemattomuuttani hävitä sen pelin.

Pöytä- vai konsolilätkä?
Pöytälätkä. Haluan silkasta ilosta tukea sähkötöntä ajanvietettä sekä myös säästää hermojani, ne kun ovat kärähtäneet konsolilla turhankin monta kertaa.

Lääkärin vai lakimiehen ammatti?
 

Glove

Jäsen
Pöytälätkä. Haluan silkasta ilosta tukea sähkötöntä ajanvietettä sekä myös säästää hermojani, ne kun ovat kärähtäneet konsolilla turhankin monta kertaa.

Lääkärin vai lakimiehen ammatti?
Valitsen lääkärin ihan vaan sen takia, että lukion opinto-ohjaaja suositteli minulle patologin ammattia. En kuitenkaan päässyt lääkikseen, joten jäi sekin toteuttamatta.

kaurapuuro vai riisipuuro?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Valitsen lääkärin ihan vaan sen takia, että lukion opinto-ohjaaja suositteli minulle patologin ammattia. En kuitenkaan päässyt lääkikseen, joten jäi sekin toteuttamatta.

kaurapuuro vai riisipuuro?
Sikäli vaikea valinta, että kaurapuuro lienee kuitupitoisempaa ja siten terveellisempää, varsinkin niistä isoista hiutaleita tehtynä, mutta riisipuuro on herkullisempaa, tykkään tosi paljon.
Mennään nyt kuitenkin terveys edellä ja valitsen kaurapuuron.

Bolshunov vai Kläbo?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Sikäli vaikea valinta, että kaurapuuro lienee kuitupitoisempaa ja siten terveellisempää, varsinkin niistä isoista hiutaleita tehtynä, mutta riisipuuro on herkullisempaa, tykkään tosi paljon.
Mennään nyt kuitenkin terveys edellä ja valitsen kaurapuuron.

Bolshunov vai Kläbo?

Kläbo.

Norja vai Islanti?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Viimeaikaisten epämiellyttävien kokemusten vuoksi valitsen Islannin.

Turska vai tonnikala?

Tonnikala olen syönyt, joten valitaan se.

Maito vai proteiinijuoma palautusjuomana?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Ilkka vaikuttaa aika hankalalta ihmiseltä eikä ole edes hauska, niin kuunnellaan Arttua.

Kuolema lento-onnettomuudessa vai saattohoidossa?

Kuolema saattohoidossa, kun sikäli on varmuus ja tieto siitä, että tulee lopulta kuolemaan.

Japani vai Kiina?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Rafalski ehdottomasti.

Poikittainen maila vai koukkaaminen?
Poikittainen maila on miehekäs jäähy. Koukkaaminen on laiskottelua.

Kanaa vai possua?
 

penalalli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Leeds United
Poikittainen maila on miehekäs jäähy. Koukkaaminen on laiskottelua.

Kanaa vai possua?
Jos tarjolla on aitoa kanaa, niin sitten kanaa.
Jos brotskua, niin sikaa pöytään.

Sputnik vai Pfizer?
 

Glove

Jäsen
Jos tarjolla on aitoa kanaa, niin sitten kanaa.
Jos brotskua, niin sikaa pöytään.

Sputnik vai Pfizer?
Otetaan Pfizer. Omalle kohdalle tulee kaupungin sivujen mukaan AstraZeneca, jahka nyt edes päästään rokottamaan alle viiskymppisiä riskiryhmäläisiä.

Autojen ensiapu vai Wheeler Dealers?
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Autolla Saksaan Ruotsin vai Balttian kautta?
Ruotsin kautta. En mä Saksaan jäis vain suuntaisin sieltä kohti Pariisia moikkaamaan serkkua.

Pistetään kaksi turkulaista vastakkain:
Lukas Hradecký vai Saku Koivu?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Ruotsin kautta. En mä Saksaan jäis vain suuntaisin sieltä kohti Pariisia moikkaamaan serkkua.

Pistetään kaksi turkulaista vastakkain:
Lukas Hradecký vai Saku Koivu?

Saku Koivu, olen se ikuinen kiljuva teinityttö tuon nimen tullessa esiin.

Pysyn urheilijoissa

Mikko Koivu vai Tuomo Ruutu?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Koivu on parempi kuin ruutu. Tosin ruutua tulee katsottua enemmän kuin pihalla olevia koivuja.

ABC vai Shell?
ABC
Kyseinen huoltisketju oli moottoripyöräillessäni kovasti käytössä, koska niissä oli aina hyvin tilaa, jos esim. täytyi levittää märkiä kamppeita tauon ajaksi hieman kuivumaan. Niinikään tarjonta oli tarpeeksi monipuolista, joipa sitten kahvit tai söi ihan kunnolla ja useimmiten samalla saattoi käydä kaupassa ostamassa ilta-/aamupalaa leiriytymistä varten.
Nykyisin, kun reissaan pelkästään autolla, ei tuollaisilla asioilla ole vastaavaa merkitystä.

Bensa vai diesel?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös