Vastakkainasetteluketju

  • 416 504
  • 5 290

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Manuaalisia vaihteita olen käyttänyt ajaessani autoa, joten valitsen ne.

Kylmä vai kuuma?

Kuuma on mukavampi, kunhan ei ole liian kuuma.

Pähkinä-Miikka vai kola-Olli?
 

Glove

Jäsen
Tyynyä. Peitosta saa tyynynkin taisteltua.
Kumman kainalossa nukkuisit, Antti Mäkisen vai P.K. Subbanin?
En ole koskaan ollut tummahipiäisen ihmisen kainalossa, joten valitsen P.K. Subbanin. Tarkemmin kun miettii, niin enpä ole juuri ollut muutenkaan tummaihoisten kanssa tekemisissä.

Kouvola vai Mikkeli?
 

444

Jäsen
En ole koskaan ollut tummahipiäisen ihmisen kainalossa, joten valitsen P.K. Subbanin. Tarkemmin kun miettii, niin enpä ole juuri ollut muutenkaan tummaihoisten kanssa tekemisissä.

Kouvola vai Mikkeli?
Mikkeli, vaikka onkin Savon Forssa. Mutta jäähallissa on nättejä likkoja myymässä makkaraa.

Kumman valitset lautaselle, mämmin vai pässin kivekset?
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vahvaa minttua sulla tuossa.

Viski. Toki jos on hyvää ukrainalaista vodkaa, joka menee myös lämpimänä alas, niin mikä nottei. Mutta siis viski, luonnollisesti.

Aasi vai merihevonen?
Mitään aasilta pois ottamatta, merihevonen on minulle mielenkiintoisempi otus, joten se.

Suomi24 vai Vauva.fi?
 

Glove

Jäsen
Mitään aasilta pois ottamatta, merihevonen on minulle mielenkiintoisempi otus, joten se.

Suomi24 vai Vauva.fi?
Ööö.... suomi24:ssä on sentään ”urheilu ja kuntoilu” osio, johon voi kirjoittaa vaikka jääkiekosta. Vauvassa ei taitaisi saada montaa vastausta jääkiekkoaiheiseen viestiin.

Corona brandy vai Corona olut?
 

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ööö.... suomi24:ssä on sentään ”urheilu ja kuntoilu” osio, johon voi kirjoittaa vaikka jääkiekosta. Vauvassa ei taitaisi saada montaa vastausta jääkiekkoaiheiseen viestiin.

Corona brandy vai Corona olut?
Mieluummin kai olut.

Lento- vai laivamatkustaminen?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
PC on paljon monikäyttöisempi. Vai onko konsolille esim. taulukkolaskentaohjelmaa?

MS Office vai Open Office?
MS Office on aika näppärä kun koulu maksoi sen. Excelillä pitäisi leikkiä enemmän.

Netflix vai Amazon Prime?
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Pöytätennis vai tennis ilman pöytää?

Pöytätennis eli pingis, jota olen nuorempana useammin pelannut. Tennistä oon kokeillut vain kerran lainavarusteilla ja taisin silkkaa kokemattomuuttani hävitä sen pelin.

Pöytä- vai konsolilätkä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös