Vastakkainasetteluketju

  • 417 168
  • 5 292
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Saksanpaimenkoira, koska minulla oli aikoinaan hieno koira, jonka isä oli saksanpaimenkoira ja äidissä oli kaikkea mahdollista. Kun minulta kysyttiin joskus koirani rotua, vastasin Saksan demokraattinen paimenkoira.

Avanto vai aivan helvetin kuuma sauna?
Inhoan paleltumista yli kaiken, joten mikäli mua ei pakoteta jäämään sinne saunaan minuuteiksi ni mennään mieluummin sillä.

Venäjä vai Kiina?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Meren ranta ja aaltojen ääni. Kaunis ja rauhoittava.

Klassinen musiiķki vai jazz?
Heh, mä melkein kysyin tän saman kysymyksen TÄYSIN samoilla vaihtoehdoilla olikohan se eilen, mutta päädyinkin toisiin ajatuksiin. Hassu sattuma!

Klassinen. Sillä jazz kuulostaa siltä, kuin soittajat soittaisivat eri kappaletta, samanaikaisesti.

Possun vai naudanpihvi?
Naudan

Jumissa suljetussa tilassa Niko Saarisen vai Cristal Snowin kanssa?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Jortikka. Tammisen ego on niin suuri ettei samalle saarelle mahdu toista ihmistä.
Sivuhuomautuksena tuohon, että kyllä se Jortikallakin on aina ollut suuri ego. Muistan kun lukioaikana Jortikka tuli kerran kouluun Klassikkoon niin pihalla ollut voimistelunopettaja, jalkapallon maajoukkuemaalivahti Göran Enckelman sanoi, että avatkaa pojat pariovet, että Jortikan ego mahtuu sisälle.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Iltalehdessä on juttu gallup-tutkimuksesta koskien suomalaisten suhtautumisesta lahjusten antamiseen virkamiehelle.
"Sen mukaan selvä enemmistö suomalaisista ei tarjoaisi kotimaassa tai ulkomailla virkamiehelle rahaa (74 %), lahjaa (73 %) tai vastapalvelusta (63 %) selviytyäkseen hankalasta tilanteesta."
Kymyksenasettelu on mielestäni harhaanjohtava: kotimaassa tiedetään, että siitä harvoin on apua, koska täällä yksittäinen virkamies normaalissa asiakaspalvelytyössä ei juurikaan voi - ainakaan kiinni jäämättä - poiketa määräyksistä. Eri asia ovat sitten hyvä veli -sopimukset, joissa edut mitataan viisinumeroisissa tai suuremmissa luvuissa.
Kaukomailla sensijaan pieni tai isompi voitelu helpottaa asiointia paljonkin.

Sen mukaan selvä enemmistö suomalaisista ei tarjoaisi kotimaassa tai ulkomailla virkamiehelle rahaa (74 %), lahjaa (73 %) tai vastapalvelusta (63 %) selviytyäkseen hankalasta tilanteesta.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Mun on vastattava tähän varjo, koska tulen silmieni valonarkuuden vuoksi toimeen paremmin hämärämmissä olosuhteissa.

Bokserit vai tangat?
Bokserit tuntuu mukavammalta jalassa.

Koala vai kenguru?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös