Venäjä, koska siellä pelataan parempaa jääkiekkoa. Ollaan menossa nuoremman pojan kanssa Pietariin katsomaan kaksi SKA:n peliä.Venäjä vai Kiina?
Naisten paini vai nyrkkeily?
Venäjä, koska siellä pelataan parempaa jääkiekkoa. Ollaan menossa nuoremman pojan kanssa Pietariin katsomaan kaksi SKA:n peliä.Venäjä vai Kiina?
Jouko Salomäki Losissa Nevö Foket. Siis paini.Naisten paini vai nyrkkeily?
Jouko Salomäki Losissa Nevö Foket. Siis paini.
Isac Elliot, vai Andy McCoy laulamassa Maamme-laulua.
Meren ranta ja aaltojen ääni. Kaunis ja rauhoittava.Rauhoittumiseen luontopolku vai meren (tai järven) ranta?
Klassinen. Sillä jazz kuulostaa siltä, kuin soittajat soittaisivat eri kappaletta, samanaikaisesti.Meren ranta ja aaltojen ääni. Kaunis ja rauhoittava.
Klassinen musiiķki vai jazz?
Heh, mä melkein kysyin tän saman kysymyksen TÄYSIN samoilla vaihtoehdoilla olikohan se eilen, mutta päädyinkin toisiin ajatuksiin. Hassu sattuma!Meren ranta ja aaltojen ääni. Kaunis ja rauhoittava.
Klassinen musiiķki vai jazz?
NaudanKlassinen. Sillä jazz kuulostaa siltä, kuin soittajat soittaisivat eri kappaletta, samanaikaisesti.
Possun vai naudanpihvi?
Cristal Snow vaikuttaa noista kahdesta siedettävämmältä.Jumissa suljetussa tilassa Niko Saarisen vai Cristal Snowin kanssa?
Ruusu vai lilja?
Sitä tyhmempi mies mitä pitempi matka. Eli lyhyt matka lujaa.Hölkkä vai lyhyt matka lujaa?
Ruotsinsuomalaisia löytyy suvusta niin otetaan se.Sitä tyhmempi mies mitä pitempi matka. Eli lyhyt matka lujaa.
Suomenruotsalainen vai ruotsinsuomalainen?
Saabeja minulla on ollut aikoinaan useita eli siksi se.Saab vai Volvo?
Jortikka. Tammisen ego on niin suuri ettei samalle saarelle mahdu toista ihmistä.Saabeja minulla on ollut aikoinaan useita eli siksi se.
Kumman kanssa autiolle saarelle, Hannu Jortikan vai Juhani Tammisen kanssa?
Sivuhuomautuksena tuohon, että kyllä se Jortikallakin on aina ollut suuri ego. Muistan kun lukioaikana Jortikka tuli kerran kouluun Klassikkoon niin pihalla ollut voimistelunopettaja, jalkapallon maajoukkuemaalivahti Göran Enckelman sanoi, että avatkaa pojat pariovet, että Jortikan ego mahtuu sisälle.Jortikka. Tammisen ego on niin suuri ettei samalle saarelle mahdu toista ihmistä.
Esteratsastus on kyllä mielestäni mielenkiintoisempaa...Ravit vai esteratsastus?
Kirje vai postikortti?
Tekstari.Valitsen postikortin, koska kirjoittelen usein vain onnitteluja tai lyhyitä tervehdyksiä.
Sähköposti vai tekstiviesti?
Suklaa on parasta. En minä oikeastaan muuta karkkia syökään.Tekstari.
Suklaakarkki vai hedelmäkarkki?
Suklaa on parasta. En minä oikeastaan muuta karkkia syökään.
Kaupan kassa vai itsepalvelukassa?
Irlanninsusikoira on kyllä suloisempi ja karvaisempi...Tanskandoggi vai irlanninsusikoira
Valo vai varjo?
Bokserit tuntuu mukavammalta jalassa.Mun on vastattava tähän varjo, koska tulen silmieni valonarkuuden vuoksi toimeen paremmin hämärämmissä olosuhteissa.
Bokserit vai tangat?
Bokserit tuntuu mukavammalta jalassa.
Koala vai kenguru?
Sähköpolkupyörä vai sähköhammasharja?
Aika paha, mutta kyllä Jaguar on tyylikkäämpi ja taitaa soveltua Suomen teille paremmin. Toki jos mulla olis varaa ostaa jompi kumpi niin kai mulla olisi varaa asua jossain lämpimässä missä ei tarvisi miettiä ajoneuvon talvikelpoisuutta.Tuohon on kyllä vastattava sähköhammasharja, koska fillaria on kivempi polkea pelkällä lihasvoimalla.
Jaguar vai Lamborghini?