Vastakkainasetteluketju

  • 417 008
  • 5 292
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Vesurin kanssa en ole pelannut, mutta klapien tekoon kirveen kanssa minulla liittyy lämpimiä muistoja, eli kirves.
Tohtori Paise, vai 90 päivää morsiamena?
Jos kuvitteellinen vaimoni pyytäisi katsomaan tuota jälkimmäistä hääohjelmaa niin saattaisin suostua hampaat irvessä. Paiseiden katselemiseen vedän sitten kyllä jo rajan.

Rooma vai Pariisi?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jos kuvitteellinen vaimoni pyytäisi katsomaan tuota jälkimmäistä hääohjelmaa niin saattaisin suostua hampaat irvessä. Paiseiden katselemiseen vedän sitten kyllä jo rajan.

Rooma vai Pariisi?
Pariisissa olen käynyt ja ainoa vika kaupungissa on sen asukkaat. Roomassa en ja siellä on todennäköisesti vähemmän perseestä olevat asukkaat niin otetaan Rooma.

PC- vai konsolipelaaminen?
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Tarja Halonen jos poliittisista ansioista, mutta kuitenkin kovana panomiehenä arvostettu Jakke.

Ilkka "onko sun puutarha leikattu" Kanerva vai Päivä Räsänen?

Ike tietysti. Mukava mies ja kova panomies. Olen tavannutkin, en tosin niissä merkeissä.

Junes Lokka vai Husu Hussein?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
En juo kahvia, mutta jos joisin niin todennäköisesti joisin sen mustana.

Trukki vai traktori?
Trukki, koska yhdistän traktorin ensimmäisenä JYPiin enkä Pelsu-fanina voi sietää tuota jengiä.

Fyysinen työ vai toimistohommat?
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Älykäs, mukava ja ruma nainen vai tyhmä, vittumainen ja hyvin kaunis nainen?
Kauneus on katsojan silmissä ja tämä "rumuuskin" johtuu joskus itsevarmuuden puutteesta joka on työstettävissä. Vittumaisille ihmisille mulla taas ei ole enää aikaa tai energiaa joten siinä vastaukseni.

Jytisevä rumpusoolo vai tajunnan räjäyttävä kitarasoolo?
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jytisevä rumpusoolo vai tajunnan räjäyttävä kitarasoolo?
Nää on molemmat mielestäni aika turhia, mutta kun on kuullut hirvittävällä äänenpaineella toistetun Kirk Hammetin korvia raastavan kitaratiluttelun, niin vastaan rumpusoolo.

Tarzan, vai Pentti Linkola?
 

penaz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toverit, Inter, Pohjoiskaarre
Saksanpaimenkoira vai Rottweiler?
Saksanpaimenkoira, koska minulla oli aikoinaan hieno koira, jonka isä oli saksanpaimenkoira ja äidissä oli kaikkea mahdollista. Kun minulta kysyttiin joskus koirani rotua, vastasin Saksan demokraattinen paimenkoira.

Avanto vai aivan helvetin kuuma sauna?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös