Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Dick in son vai ehta nahkahomo. Paha paha. Vastaan kyllä Bruce. Maiden on Maiden.Bruce Dickinson vai Rob Halford?
Värttinä vai Maustetytöt?
Dick in son vai ehta nahkahomo. Paha paha. Vastaan kyllä Bruce. Maiden on Maiden.Bruce Dickinson vai Rob Halford?
Mennään Maustetytöillä, vaikka Värttinän folk onkin aika mukavaa kuunneltavaa.Dick in son vai ehta nahkahomo. Paha paha. Vastaan kyllä Bruce. Maiden on Maiden.
Värttinä vai Maustetytöt?
Koira. Vaikka tykkään kyllä kätseistäkin. Mulla on on ollu lähes koko elämäni jonkinlainen koiraeläin. Useampikin schääferi, niinkun nytkin, kuten kunnon natsilla kuuluukin. Eläimet on pääsääntösesti paljon lunkimpia tyyppejä kun inehmot.Kissa vai koira?
Aina oon tykännyt Laurasta niin valitsen Lauran pyllyn. En ole sitä livenä nähnyt, mutta kyllä se varmasti päihittää Vapun tissit.Koira. Vaikka tykkään kyllä kätseistäkin. Mulla on on ollu lähes koko elämäni jonkinlainen koiraeläin. Useampikin schääferi, niinkun nytkin, kuten kunnon natsilla kuuluukin. Eläimet on pääsääntösesti paljon lunkimpia tyyppejä kun inehmot.
Vappu Pimiän tissit vai Laura Ruoholan pylly?
Talidomidi.Aina oon tykännyt Laurasta niin valitsen Lauran pyllyn. En ole sitä livenä nähnyt, mutta kyllä se varmasti päihittää Vapun tissit.
Zyklon vai talidomidi?
Kastraatio. Lobotomia ei tunnu mukavalta idealta. Ja eipä tarttis käyttää aikaa naisten jahtaamiseen.Talidomidi.
Lobotomia vai kastraatio?
Riisiä mieluummin, toki pastakin menee.Kastraatio. Lobotomia ei tunnu mukavalta idealta. Ja eipä tarttis käyttää aikaa naisten jahtaamiseen.
Riisi vai pasta?
Kyllä se on muikku on lohikalana maukkaampi.Silakka vai muikku?
AmaryllisKyllä se on muikku on lohikalana maukkaampi.
Hyasintti vai Amaryllis?
Amaryllis
Matkustaisitko ajassa 500 vuotta eteenpäin vai 500 vuotta taaksepäin?
Viiniä, koska en juo olutta lainkaan.Eteenpäin.
Juotko mielummin viiniä vai olutta?
Viiniä, koska en juo olutta lainkaan.
Viski jäillä vai ilman?
Murtomaahiihto vai laskettelu?
Perinteinen.Murtomaahiihto sujuu meikäläiseltä paremmin eli vastaan sen.
Perinteinen vai nakkistroganoff?
Mitalipeleihin ilman muuta.Perinteinen.
U20 jääkiekossa Suomi mitallipeleihin, vai ei 4 joukkoon?
Blended vai single malt?
Huaran navasta Thaimaassa.Kokkelia Eremenkon rantalukaalissa Suomessa vai huoran navasta thaimaassa
Hiihto on kyllä lähempänä sydäntäni kuin politiikka...Kokkelia...
Krista Pärmäkosken pyllyvakosesta?
Li Anderssonin. Pääsis samalla käymään Turussa ja vois moikata yhtä kaveria. Mutta pitäs kyllä odottaa kesään saakka että vois samalla ottaa muutaman lonkeron jokilaivoilla.Letittäisitkö mieluummin Li Anderssonin vai Maria Ohisalon hiukset?
Legendaaristen TV-tunnareiden taistelu:
vai
Pahan heitit. Molempia on ajan hammas hieman kyllä nakertanut. Miami Vice vie voiton musiikkinsa puolesta mutta kuvallisesti Käkkäräpää on ylivoimainen. Tekniset innovaatiot ja vilkkuvat nappulat kallistaa vaakakupin Ritari Ässän eduksi.
Muurien purkaminen vai muurien rakentaminen?
Talviyö vai kesäyö?
Lämmin kesäyö ehdottomasti.
Pakkanen -30°C vai helle +30°C?
Ruotsi, se ei ole hyökännyt Suomeen (itsenäisyyden aikana).Ruotsi vai Venäjä?
Vesurin kanssa en ole pelannut, mutta klapien tekoon kirveen kanssa minulla liittyy lämpimiä muistoja, eli kirves.Vesuri vai kirves?