Vastakkainasetteluketju

  • 419 281
  • 5 310

Glove

Jäsen
Tuohon on kyllä vastattava sähköhammasharja, koska fillaria on kivempi polkea pelkällä lihasvoimalla.

Jaguar vai Lamborghini?
Aika paha, mutta kyllä Jaguar on tyylikkäämpi ja taitaa soveltua Suomen teille paremmin. Toki jos mulla olis varaa ostaa jompi kumpi niin kai mulla olisi varaa asua jossain lämpimässä missä ei tarvisi miettiä ajoneuvon talvikelpoisuutta.

Kaasuauto vai sähköauto?
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Aika paha, mutta kyllä Jaguar on tyylikkäämpi ja taitaa soveltua Suomen teille paremmin. Toki jos mulla olis varaa ostaa jompi kumpi niin kai mulla olisi varaa asua jossain lämpimässä missä ei tarvisi miettiä ajoneuvon talvikelpoisuutta.

Kaasuauto vai sähköauto?

Noista valitsen sähköauton.

Kuunteletko ravintolassa mieluummin elävää vai levyiltä soitettua musiikkia?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Kumpikin käy, mutta valitaan elävä musiikki. Sitä ei varmasti voita levyltä soitettava tuotanto.

Pipo tupsulla vai ilman tupsua?

En käytä KOSKAAN pipoa, mutta tupsu tuntuu hyvältä. Siis tupsulla.

Ooppera vai baletti?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Minusta ooppera on hieno taidemuoto ja käyn silloin tällöin oopperassa sekä Helsingissä että ulkomailla. Siksi ooppera.

Aurajoki vai Tammerkoski?

Tämä on paha. Aurajoessa on hienot ravintolalaivat ja Tammerkoski on siistin näköinen. No, kuitenkin Tammerkoski.

Punainen vai Musta
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ehdottomasti punainen.

Ruskea vai harmaa?
Kahvi ja suklaa nyt on ainakin ruskeita, harmaa sen sijaan edustaa sitä mitä itse en eli tylsää ja väritöntä. Ruskea siis.

Rantaloma vai nähtävyysloma?
 

Glove

Jäsen
Nähtävyysloma. Joskus hyvin kauan sitten, valitsin toisen vaihtoehdon.
Suomessa pohjoinen vai etelä?
Etelä. Molemmat vanhemmat on pohjoisesta niin on tullut pentuna koettua koko Lappi. Joillekin toki Oulukin on pohjoisessa, vaikka se onkin keskellä pohjois-eteläsuunnassa. Etelässä olisi monta paikkaa käymättä.

vierumäki vai Kuortane?
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Vierumäellä olen joskus ollut pelaamassa tennistä ja vanhin poika asuu Vallilassa Kuortaneenkadulla. Tenniksen takia Vierumäki.

Pohjalainen tosikkomaisuus vai savolainen kierous?

Savolainen kierous. Tunnen monta hyvää tyyppiä Kuopiosta.

Snooker vai Kasipallo?
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
Savolainen kierous. Tunnen monta hyvää tyyppiä Kuopiosta.

Snooker vai Kasipallo?
Snookeria on kiva katsoa telkkarista, mutta kasipalloa on kivempi pelata. Valitaan kasipallo.

Tennis vai sulkapallo?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Snookeria on kiva katsoa telkkarista, mutta kasipalloa on kivempi pelata. Valitaan kasipallo.

Tennis vai sulkapallo?
Kummatkin käy mutta mieluiten sulkapallo. Se on lajina mukavan vauhdikas ja nopeatempoinen.

Perinteiset johdolliset kuulokkeet vai modernit langattomat bluetooth-kuulokkeet?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kummatkin käy mutta mieluiten sulkapallo. Se on lajina mukavan vauhdikas ja nopeatempoinen.

Perinteiset johdolliset kuulokkeet vai modernit langattomat bluetooth-kuulokkeet?
Johdolliset kuulokkeet.

Hiili- vai ydinvoimalan naapuriin asumaan?
 
K

Kiekkokatsoja

Eihän noiden kummankaan naapurissa ole kovin mukava asua, mutta jos pitää valita se vähemmän paha, niin se on hiilivoimala.

Koripallo vai lentopallo?
Vaikea, mutta lentopallo mielummin.

Pytyllä istuessa, nopea istunto=laakista vainaa, vai pidempi täysistunto?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös