Juoksutrikoot vai pyöräilyhousut?
Pyöräilyhousut.
Vastikkeeton vai vastikkeellinen sosiaaliturva?
Juoksutrikoot vai pyöräilyhousut?
Pyöräilyhousut.
Vastikkeeton vai vastikkeellinen sosiaaliturva?
FCB. Aina ollut noista mun suosikki.Vastikkeellinen. Risusavottaan kaikki.
FC Barcelona vai Real Madrid?
FCB. Aina ollut noista mun suosikki.
Gibraltar vai Malta?
Tukka. Mitä merkitystä hiusten pituudella on?Gibraltar. On jännemmässä paikassa.
Naisella lyhyt tukka vai päärynävartalo?
Kyllä mää oon peppumiähiä. Mihkä muuten kaikki Laura Ruohola jutut on kuallu...?Tissit vai peppu?
Manjit, koska jotain juomajuttui.Onko täälä pisnisinehmoja..? Manjit vai Michelle?
Manjit, koska jotain juomajuttui.
vai
?
Tietysti jälkimmäinen, koska mielenkiintoisempiSuomen mestaruus puhtain voitoin 4-0 vai seiskapelin kolmannessa jatkoerässä?
Tietysti jälkimmäinen, koska mielenkiintoisempi
Naapuriksi Isis-vaimo vai narkomaani?
Naisten pum pum, koska kiinnostavammat perseet.Naisten pyssyhiihto vai miesten pyssyhiihto?
FrisbeegolfGolf vai frisbeegolf?
Hasselpähkinä vai saksanpähkinä?
Amy on aika rikas. Käy mulle.Futuraman naishahmoista Leela vai Amy?
Vaikka Asterixista mieleen jäänyt lausahdus ”keitetty vesi antaa kaikelle ruualle erinomaisen maun” houkuttaakin vastaamaan keittokinkku, valitsen uunikinkun.Uuni- vai keittokinkku?
Ehottomasti muikun. Hyvin pieneksi silputtua sipulia, suolaa, valkopippuria hitunen ja loraus kermaa. Hämmennetään ja nautitaan.Vaikka Asterixista mieleen jäänyt lausahdus ”keitetty vesi antaa kaikelle ruualle erinomaisen maun” houkuttaakin vastaamaan keittokinkku, valitsen uunikinkun.
mateen mäti vai muikun mäti.
Ehottomasti muikun. Hyvin pieneksi silputtua sipulia, suolaa, valkopippuria hitunen ja loraus kermaa. Hämmennetään ja nautitaan.
Lanttu- vai porkkanalaatikko?
Tekokuusi kelpaa oikein hyvin, ei tarvi joka vuosi ostaa uutta. Luontoa säästävä vaihtoehto siis joten se pitäisi tehdä pakolliseksi jokaiseen kotiin jotta mftsän kuuset saa kadvaa rauhassa isoiksi puiksi.Kumpikin todella hyvää, mutta lanttulaatikko parasta.
Pysytään vielä joulussa:
Oikea kuusi vai tekokuusi?
Sopalla on parempaa.Riisipuuro sekahedelmäsopalla vI ilman?
Sannaa voisin panna. Tosin en ehkä niin mielikuvituksellisilla tavoilla, kuin eräs toinen nimimerkki taannoin fantasioitaan kuvaili. Jussia en halua panna, mutta saattaisin kyllä jätkän kanssa ottaa lasin tai pari viinaa ja jutella maailman menosta. Sanna ehkä kuitenkin.Sopalla on parempaa.
Viettäisitkö joulua mieluummin Sanna Marinin vai Jussi Halla-ahon kanssa?
Joulupukki vai Teemu Pukki?
Silli ilman rosollia, kiitos. Kaikki muu rosollissa on ihan perseestä.Joulupukki on ajankohtainen nyt, mutta Teemu Pukki on yksi parhaista suomalaisista futispelureista, joten valitsen Teemun.
Rosolli sillin kanssa vai ilman?
Dave Holland vai Scott Travis?
Dave Holland. Klassiset levyt ajavat pervouden edelle.
Christine Amanpour vai Hala Gorani?
Dick in son vai ehta nahkahomo. Paha paha. Vastaan kyllä Bruce. Maiden on Maiden.Bruce Dickinson vai Rob Halford?