Vasemmistoliitto

  • 728 778
  • 5 800

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vasemmistoliitto on puolueena sellainen, etten sitä ikinä voisi kuvitella äänestäväni. Arhinmäestäkään en oikein persoonana perusta. Siitä huolimatta olen sitä mieltä, että yksittäisen överin takia ei ketään pidä ristiinnaulita tai vaatia irtisanoutumaan, etenkin kun mitään oikeasti tuomittavaa ei ole tapahtunut. Jos tapaukset alkavat toistua, niin sitten asia erikseen.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti Arhis on sentään ryypännyt itseltään tajun kankaalle jollain laatutavaralla. Minua ainakin vituttaa ja tuntisin itseni huijatuksi, jos saisin tietää sen juoneen jotain surkeata moskaa. Laadukas shampanja ja venäläinen vodka ainakin hyväksytään.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Minusta pahinta ei ole se, että Arhinmäki on ollut työmatkallaan juopunut, sillä se ei ole siinä vaiheessa varmastikaan haitannut hänen työtehtäviään. Pahinta on se, miten tossukenkäinen ja douchebag-partainen skeittiministerimme vähättelee koko asiaa.

Jotain hauskaakin asiassa on. Arhinmäki halusi huomiota puhumalla huonoa Putinista, mutta kisat päättyivätkin kohuun, jonka kohde on Arhinmäki, ei Putin. Kerrotaakoon tämä hieman yksinkertaisemmin, mikäli Paavo lukee tämän.

Vladimir 1 – Paavo 0
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jos virkaan liittyviä tehtäviä on jäänyt hoitamatta, niin sitten on huono asia. Muuten ei oikeastaan ole väliä, hieman harmittaa matkalaukun puolesta. Sitä paitsi Medvedev väsähti jo avajaisissa. Paavo pääsi melkein loppuun asti.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Toivottavasti Arhis on sentään ryypännyt itseltään tajun kankaalle jollain laatutavaralla. Minua ainakin vituttaa ja tuntisin itseni huijatuksi, jos saisin tietää sen juoneen jotain surkeata moskaa. Laadukas shampanja ja venäläinen vodka ainakin hyväksytään.
Vasemmalla on niitäkin tyyppejä, joille kilju on ykkösjuoma. Arhis ei missään tapauksessa ole näitä miehiä, ei ollut silloinkaan kun ei ollut vielä ministeri tai edes kansanedustaja.

Luulen vahvasti, ettei pronssijuhlien lähimaastossakaan ollut tarjolla huonompia juomia kuin 2-3 euron polusladkoje Moskovskayaa tms. Vaikkei se mitään Domppaa ole, niin kyseisellä juomalla ovat tuossa maassa sammuttaneet järjenvalonsa jopa isommatkin viskaalit kuin Paavo.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Juu, onhan tuossa se ero, ettei Hakkarainen ole narahtanut (ainakaan vielä) työajalla ryyppäämisestä. Kuten esim. Kataja ja nyt Arhinmäki.
Eikös Arhinmäen ryypiskely tapahtunut viikonloppuna ja vielä ilta-aikaan?
Tuossa aikaisemmin joku totesi, että ministereillä ei ole virka-aikaa, josta seuraa joko, A) että kukaan ministeri ei saisi ryypätä koskaan tai B) että arkisinkaan tapahtumassa ryyppäämisessä ei ole paheksuttavaa (koska se ei ole virka-aikaa).

Omasta puolestani sanoisin, että vaikka Arhinmäki on vastenmielinen hahmo enkä ihan suurin vasuri-fani ole, niin vähän turhaan asiaan tässä on puututtu. Kuitenkaan ei tietääkseni julkisessa paikassa örveltänyt, joten minun puolestani saa saunailloissa ottaa enemmänkin. myrsky vodka-lasissa.

Kiitosta Arhikselle voi jopa antaa siitä, miten hyvin selitteli norskeille kettuilunsakin. Ilman noin hyvää (keksittyä) selitystä perustelematon syytös olisi ollut nolo juttu.

ps. minun rahoillani ne kiekkoilijatkin on sinne lennätetty pelaamaan, ei ryyppämään, mutta vaikka jälkimmäiseenkin aikaa käytettiin, niin en pane pahakseni. En ole muidenkaan kuullut panneen (edes suskia).

ps2. Suomi-Popilla olivat samaa mieltä, että turhaa moralisointia, mutta perustelut kusivat. Perustelivat, että ministereiden palkat ovat huonot verrattuna yksityiseen (mikä tietenkin totta oli) ja pelkäsivät, että jos tällaisiin puututaan, niin ei ministeriksi halua kukaan. Arhiksen kohdalla ei pelkoa ole, että ruohon leikkaajan kokemuksellaan yksityiselle puolelle karkaisi.
 
Viimeksi muokattu:

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
...
ps. minun rahoillani ne kiekkoilijatkin on sinne lennätetty pelaamaan, ei ryyppämään, mutta vaikka jälkimmäiseenkin aikaa käytettiin, niin en pane pahakseni. En ole muidenkaan kuullut panneen (edes suskia).
....

Mielenkiintoista!! Luulin jääkiekkoliiton elävän ihan omilla tuloillaan, kuten jäsenmaksuilla, sponsoroinnilla ja järjestämiensä kisojen tuotolla. Toki nämä kulut menee vissiin olympiakomitean rahoista, mutta sama se kai niilläkin on. Ehkä saavat molemmat veikkaukselta rahaa, mutta ei ne verorahoja ole.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mielenkiintoista!! Luulin jääkiekkoliiton elävän ihan omilla tuloillaan, kuten jäsenmaksuilla, sponsoroinnilla ja järjestämiensä kisojen tuotolla. Toki nämä kulut menee vissiin olympiakomitean rahoista, mutta sama se kai niilläkin on. Ehkä saavat molemmat veikkaukselta rahaa, mutta ei ne verorahoja ole.
Minä maksan lisenssiä, olen ostanut MM-lippuja ja luulisin että jääkiekkoliitto valtiolta suoraa rahallistakin tukea saa, joten minun rahoistani on joka tapauksessa kyse. Kyse on siis jääkiekkoliitosta, eikä jääkiekko- ja ryyppäysliitosta.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minusta pahinta ei ole se, että Arhinmäki on ollut työmatkallaan juopunut, sillä se ei ole siinä vaiheessa varmastikaan haitannut hänen työtehtäviään.

Seuraavan päivän työtehtäviä kyllä haittasi ja melkoisesti. Linkki Ilta-Sanomiin ja lainaus sieltä:

"Yksi tärkeimmistä Arhinmäen keskustelukumppaneista olisi ollut Venäjän urheiluministeri Vitali Mutko. Nyt hänet tapasi opetusministeriön liikuntayksikön johtaja Harri Syväsalmi.

Syväsalmi uskoi sunnuntai-aamuna, että Arhinmäki tulee ennakkosuunnitelman mukaisesti hiihtostadionille. Kun hän kuuli Arhinmäen yllättävästä poisjäännistä, hän tiesi treffaavansa itselleen tutun venäläisministerin.

- Olin siinä uskossa (että Arhinmäki tulee). Mutta sitten, kun lähettiin, kuulin, että hän ei tule. Se ei ollut mikään valtava yllätys, Harri Syväsalmi kertoi kotiintulojuhlassa.

Koska Syväsalmi pääsi hiihtostadionille, hän hoiti myös asianmukaiset kontaktit.

- Olin katsomassa 50 kilometrin hiihtoa. Tapasin Venäjän urheiluministerin ja kävin hänen kanssaan hyvät keskustelut.

- Näissä kisoissa yhtä tärkeää kuin ennalta sovitut tapaamiset, tai jopa tärkeämpää on se, että on paikalla. Siellä tapaa ihmisiä, joita tuntee entuudestaan ja niitä, joita ei tunne. Kai sitä sanotaan verkottumiseksi."
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Eikös Arhinmäen ryypiskely tapahtunut viikonloppuna ja vielä ilta-aikaan?
Tuossa aikaisemmin joku totesi, että ministereillä ei ole virka-aikaa, josta seuraa joko, A) että kukaan ministeri ei saisi ryypätä koskaan tai B) että arkisinkaan tapahtumassa ryyppäämisessä ei ole paheksuttavaa (koska se ei ole virka-aikaa).

Kiitosta Arhikselle voi jopa antaa siitä, miten hyvin selitteli norskeille kettuilunsakin. Ilman noin hyvää (keksittyä) selitystä perustelematon syytös olisi ollut nolo juttu.

Kai niitä nyt on aika montaa ammattikuntaa, joissa työaika painottuu viikonloppuun ja ilta-aikaan? Ja olihan tuossa 6 viikon joululoma justiinsa, eiköhän siinä ajassa kerkiä mukille?

No, hyvin ja hyvin, miten sen nyt ottaa?

Norjalaiset kuumenivat Arhinm - Maastohiihto - Ilta-Sanomat

Linkki Ilta-Sanomiin.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
No, hyvin ja hyvin, miten sen nyt ottaa?

Norjalaiset kuumenivat Arhinm - Maastohiihto - Ilta-Sanomat
Linkki Ilta-Sanomiin.
Ei kyse ollut siitä, että vittuilu olisi onnistunut silloin jos kohde ei siitä suuttuisi vaan tästä selityksestä:
"Ei minulla ollut ainakaan tarkoitusta vihjata dopingista. Kommentoin vain sitä faktaa, että heillä oli ollut luiston ja astmalääkityksen kanssa ongelmia"
http://www.hs.fi/politiikka/Arhinmä...eeksipyyntöön/a1393210742163?ref=hs-art-new-1

Jossain oli vielä aikaisemmin mainita, että norjalaiset ovat itse näistä asioista valitelleet, joten turha siitä silloin suuttua on (vaikka toki me kaikki tiedämme, ettei Arhis oikeasti mihinkään astmalääkkeisiin viitannut)
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voi vitalis miten mua ottaa pannuun tää kaksnaamaisuus, joka täälläkin rehottaa. Noh, kankeantympeä oikeistohan se remuaa, joten koitetaan me muut ymmärtää.

Arhis oli vapaalla, kun tuli ottaneeksi vähän liikaa, so what?! Shit happens ja sitä on tapahtunut kautta aikain myös noissa ympyröissä, joten oksettaa tuo itsensä ylituomariksi nostaminen, perustellen, kun kyseessä on sentään ministeri. Voi hemmetti, ootteko te sokeita vai?! Kuinka monta oikeasti korkeatasoista ministeriä meillä on? Mun silmissä zero alkaa kangastamaan.

Mun mielestä se, ryyppääkö ministeri salaa vai julki on yhtäkaikki sama fakta: ministeri ryyppää. Tuon juhlan ei pitänyt tulla julkisuuteen, mutta näitä kaksinaamaisia kusipäitähän löytyy, jotka ovat olleet näemmä mukana ja raportoineet sieltä. Hännystelyä on riittänyt ja selkäänpuukotusta. PTHUI HELVETTI!!! Meillä pohojosessa tommoset mulkut laitettas killuttimista roikkumaan.

Jos joku vielä fantasioi puhtoisista ministereistä, niin herää jo pahvi! Katsokaa mitä muissa EU-maissa tapahtuu, ei siellä tällaista riepottelua aleta kyllä helposti tekemään. Ihmisiä ne ministeritkin ovat ja heilläkin on oikeus juhlia, kun sellainen eteen tulee. Arhis vielä näkyy sanoneen, ettei ole valtionkorttia edes käyttänyt. Ootte te kyllä uskomattomia.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Voi vitalis miten mua ottaa pannuun tää kaksnaamaisuus, joka täälläkin rehottaa. Noh, kankeantympeä oikeistohan se remuaa, joten koitetaan me muut ymmärtää.

Arhis oli vapaalla, kun tuli ottaneeksi vähän liikaa, so what?! Shit happens ja sitä on tapahtunut kautta aikain myös noissa ympyröissä, joten oksettaa tuo itsensä ylituomariksi nostaminen, perustellen, kun kyseessä on sentään ministeri. Voi hemmetti, ootteko te sokeita vai?! Kuinka monta oikeasti korkeatasoista ministeriä meillä on? Mun silmissä zero alkaa kangastamaan.

Mun mielestä se, ryyppääkö ministeri salaa vai julki on yhtäkaikki sama fakta: ministeri ryyppää. Tuon juhlan ei pitänyt tulla julkisuuteen, mutta näitä kaksinaamaisia kusipäitähän löytyy, jotka ovat olleet näemmä mukana ja raportoineet sieltä. Hännystelyä on riittänyt ja selkäänpuukotusta. PTHUI HELVETTI!!! Meillä pohojosessa tommoset mulkut laitettas killuttimista roikkumaan.

Jos joku vielä fantasioi puhtoisista ministereistä, niin herää jo pahvi! Katsokaa mitä muissa EU-maissa tapahtuu, ei siellä tällaista riepottelua aleta kyllä helposti tekemään. Ihmisiä ne ministeritkin ovat ja heilläkin on oikeus juhlia, kun sellainen eteen tulee. Arhis vielä näkyy sanoneen, ettei ole valtionkorttia edes käyttänyt. Ootte te kyllä uskomattomia.

Ei kai tässä kukaan ole sanonut ettei ministeri saisi ryypätä, mutta koska Arhis on tuolla nimenomaan edustustehtävissä ja nyt on nimenomaan jättänyt edustustehtäviä väliin sen takia että oli edellisenä iltana ryyppäämässä. Jos hoitaisi ne sovitut tapaamisensa ensin, niin sillä ei olisi väliä mitä vapaa-ajallaan tekee.
 
Jos hoitaisi ne sovitut tapaamisensa ensin, niin sillä ei olisi väliä mitä vapaa-ajallaan tekee.

Mikä tässä nyt on se totuus?

"Tunnen Mutkon entuudestaan. En paikannut Arhinmäkeä, eikä hänellä ollut sovittua tapaamista Mutkon kanssa. Käsittääkseni ainoat sovitut tapaamiset Arhinmäellä oli olympialaisissa joidenkin kansalaisjärjestöjen edustajien kanssa. Ne toteutuivat", Syväsalmi sanoo.

Koska tuon mukaan sovitut tapaamiset hoidettiin. Sanojana kuitenkin paikalla ollut valtion virkamies eikä paskalehdet.

Sikäli jos Syväsalmi ei valehtele, ainoa kärsijä jos asiaa ei olisi tuotu julki on iltapaskojen klikkausmäärät. Noin muuten kyllä suosittelen ihan kaikille ylivetämisen välttämistä asemasta tai paikasta riippumatta.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ei kyse ollut siitä, että vittuilu olisi onnistunut silloin jos kohde ei siitä suuttuisi vaan tästä selityksestä:
"Ei minulla ollut ainakaan tarkoitusta vihjata dopingista. Kommentoin vain sitä faktaa, että heillä oli ollut luiston ja astmalääkityksen kanssa ongelmia"
http://www.hs.fi/politiikka/Arhinmä...eeksipyyntöön/a1393210742163?ref=hs-art-new-1

Jossain oli vielä aikaisemmin mainita, että norjalaiset ovat itse näistä asioista valitelleet, joten turha siitä silloin suuttua on (vaikka toki me kaikki tiedämme, ettei Arhis oikeasti mihinkään astmalääkkeisiin viitannut)

Toisaalta on kyllä sitten pantava historiankirjoihin että jos vasemmistoliitto hyväksyy tuon seivauksen niin vastaavasti jokaikinen Halla-ahon tai vast. "heitin vain läppää"-selitys on myöskin laskettava hyväksyttäväksi. Mutta en ihan usko että tällainen ajatusrakennelma on mahdollista.

Mutta yhtäkaikki, ministerin ei pitäisi joutua tilanteeseen jossa joutuu seivailemaan, jonkinasteista arvostelukykyä tulee löytyä, yritysmaailmassa tuosta lähtisi helposti duuni alta (esim. Audi-Kiesi) vaikka kuinka seivailtaisiin.
 

Beltran

Jäsen
Suosikkijoukkue
aleksander stubb
Mun mielestä se, ryyppääkö ministeri salaa vai julki on yhtäkaikki sama fakta: ministeri ryyppää. Tuon juhlan ei pitänyt tulla julkisuuteen, mutta näitä kaksinaamaisia kusipäitähän löytyy, jotka ovat olleet näemmä mukana ja raportoineet sieltä. Hännystelyä on riittänyt ja selkäänpuukotusta. PTHUI HELVETTI!!! Meillä pohojosessa tommoset mulkut laitettas killuttimista roikkumaan.

Kerrotko mistä pohojosesta olet? Täältä mistä minä olen, yhtään ketään ei laitettais killuttimista roikkumaan yhtään mihinkään.

Siihen asti kun odottelen vastaustasi, epäilen vahvasti ettei sielläkään laitettaisi vaan purkauksesi syy on vain se kun Arhinmäen poliittinen kanta sattuu olemaan sulle mieleinen.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mikä tässä nyt on se totuus?



Koska tuon mukaan sovitut tapaamiset hoidettiin. Sanojana kuitenkin paikalla ollut valtion virkamies eikä paskalehdet.

Sikäli jos Syväsalmi ei valehtele, ainoa kärsijä jos asiaa ei olisi tuotu julki on iltapaskojen klikkausmäärät. Noin muuten kyllä suosittelen ihan kaikille ylivetämisen välttämistä asemasta tai paikasta riippumatta.

Toisen lehden jutussa (jonka tähän ketjuunkin linkitin) Syväsalmi puhuu ihan toisin. Siinä hän sanoo, että Arhinmäen piti olla paikalla, mutta ei kyennyt tulemaan.

Arhis oli vapaalla, kun tuli ottaneeksi vähän liikaa, so what?!

Paitsi että seuraavana päivänä olisi pitänyt edustaa, eikä kyennyt sitä tekemään. Eli kännäämisen takia ei suoriutunut tehtävistään. Ihan sama jos sulla on huomenna aamusta duuneja, ja lähtisit nyt vetämään kaksin käsin kuppia. Sitten kun huominen koittaa, niin et kykenekään hoitamaan töitäsi, olisiko se edelleen so what?

Katsokaa mitä muissa EU-maissa tapahtuu, ei siellä tällaista riepottelua aleta kyllä helposti tekemään.

Ei aletakaan, kun lähes tulkoon kaikissa muissa EU-maissa ne ministerit älyää itse erota jo silloin, kun maine menee eivätkä ala turhia epätoivoisesti selittelemään. Jos eivät älyä erota, niin pääministeri älyää erottaa. Suomessa ministerit ensin kiistää kaiken, pääministeri silittää päätä ja vasta kun joku lyö faktat kuvien kera pöytään, niin sitten pyydetään anteeksi ja luvataan ettei toistu. Eikä silloinkaan itse vahingossakaan erota, ellei pääministeri anna ukaasia.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
....
Jos joku vielä fantasioi puhtoisista ministereistä, niin herää jo pahvi! Katsokaa mitä muissa EU-maissa tapahtuu, ei siellä tällaista riepottelua aleta kyllä helposti tekemään. Ihmisiä ne ministeritkin ovat ja heilläkin on oikeus juhlia, kun sellainen eteen tulee. Arhis vielä näkyy sanoneen, ettei ole valtionkorttia edes käyttänyt. Ootte te kyllä uskomattomia.

Ensinäkin, perusteena se, että muutkin tekee, on yksi huonoimmista.

Toisekseen, ainakin oma käsitykseni on, että hänellä oli sovittuja menoja, mitkä jäi väliin kun ei viinaa osannut juoda.

Kolmas ja poliitikoille normaalein, mitä sanoi arhis kun Nurminen vai/ja Jutila otti vähän hapanata ja mitä teki itse kun pääsi samaan pöytään. Puhuu siis odotetusti paskaa ja on näin todettu valehtelijaksi ja juopoksi, joka ei hallitse tekemisiään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onkohan Syväsalmi ollut vielä Arhinmäkeäkin kovemmassa jurrissa, kun mies ei tunnu muistavan, miten asiat menivät.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Toisaalta on kyllä sitten pantava historiankirjoihin että jos vasemmistoliitto hyväksyy tuon seivauksen niin vastaavasti jokaikinen Halla-ahon tai vast. "heitin vain läppää"-selitys on myöskin laskettava hyväksyttäväksi. Mutta en ihan usko että tällainen ajatusrakennelma on mahdollista.
En katso edustavani asiasssa vasemmistoliittoa, mutta tässä nimenomaan ei vedottu "heitin vain läppään"-korttiin tai peruttu puheita, vaan pystyttiin esittämään loogisesti kestävä selitys sille, ettei alkuperäinen lausunto tarkoittanutkaan sitä miten osa (kaikki) sen tulkitsivat. Astmastahan tässä on koko ajan puhe ollut. Ihan niinkuin MA Nummisen kappaleessa "munat jäi vetoketjun väliin" oli koko ajan puhe erilaisten lintujenhan munista.
 
Toisen lehden jutussa (jonka tähän ketjuunkin linkitin) Syväsalmi puhuu ihan toisin. Siinä hän sanoo, että Arhinmäen piti olla paikalla, mutta ei kyennyt tulemaan.

Oliko kyse siis virallisesta ja sovitusta tapaamisesta? Vai siitä että sanoi tulevansa mutta ei tullut eikä kyse ollut tämän kaltaisesta tapaamisesta?
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kerrotko mistä pohojosesta olet? Täältä mistä minä olen, yhtään ketään ei laitettais killuttimista roikkumaan yhtään mihinkään.

Siihen asti kun odottelen vastaustasi, epäilen vahvasti ettei sielläkään laitettaisi vaan purkauksesi syy on vain se kun Arhinmäen poliittinen kanta sattuu olemaan sulle mieleinen.

Paljon pohojosempaa kuin Oulu, se riittäköön. Olen ajatuksiltani ja sydämeltäni ehdottomasti vasemmalla, olen aina tunnustanut tätä väriä ja ollut siitä ylpeä. Sitä päivää ei ikinä tule, että minusta kepu tai oikeiston edustaja tulisi. Se on sitten eri asia mitä Suomen vasemmisto tänään on. Ei ihan kotini, mutta lähimpänä.

Arhinmäki on mulle kakspiippuinen juttu, mutta täydet pinnat ovelasti norjalaisia sivaltamalla heidän omilla aseillaan.Nautin!Kun tulisi vielä se suuren käryn päivä turskille..

En pidä tietynlaisesta hurskastelusta ja mun mielestä tässä on ollut myrsky Paavon drinkkilasissa.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Paavo on huikea jätkä! Ensin pahoittaa koko Norjan mielet ja sitten vetää älärikännit. Ihan sama, joiko minun vai jonkun toisen rahoilla. Kyllä minä Paavolle voin illan tarjota, vaikken vasureista pahemmin välitä.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Minulle tulisi huono omatunto, jos vetäisin työmatkalla jurrit ja sen takia jäisi tärkeä epämuodollinen networkkaus väliin seuraavana päivänä, vaikkei mitään sovittua ohjelmaa olisikaan. Siksi en dokaa työreissuilla - darrani kun ovat ajoittain infernaalisia.

Janarimaisesti toimittu, mutta eipä tässä nyt varsinaista vahinkoakaan ole kenellekään aiheutunut. Iltapäivälehdet sai kirjoitettavaa ja jeesustelijat jeesusteltavaa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Arhinmäki vahvistaa käsitystä siitä, että edustaa valitettavan tyypillistä ilmiötä vasemmistolaisuudessa: Eliitin valtaa ja kähmintää vastustetaan vain siksi, ettei se valta ja etuoikeudet ole itsellä. Mitään periaatteellisuutta ei ole sen suhteen, etteikö samaa aseman hyväksikäyttöä harrastettaisi tilaisuuden tullen. Minusta tämä on todellista tekopyhyyttä ja aatteen köyhyyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös