Voi vitalis miten mua ottaa pannuun tää kaksnaamaisuus, joka täälläkin rehottaa. Noh, kankeantympeä oikeistohan se remuaa, joten koitetaan me muut ymmärtää.
Arhis oli vapaalla, kun tuli ottaneeksi vähän liikaa, so what?! Shit happens ja sitä on tapahtunut kautta aikain myös noissa ympyröissä, joten oksettaa tuo itsensä ylituomariksi nostaminen, perustellen, kun kyseessä on sentään ministeri. Voi hemmetti, ootteko te sokeita vai?! Kuinka monta oikeasti korkeatasoista ministeriä meillä on? Mun silmissä zero alkaa kangastamaan.
Mun mielestä se, ryyppääkö ministeri salaa vai julki on yhtäkaikki sama fakta: ministeri ryyppää. Tuon juhlan ei pitänyt tulla julkisuuteen, mutta näitä kaksinaamaisia kusipäitähän löytyy, jotka ovat olleet näemmä mukana ja raportoineet sieltä. Hännystelyä on riittänyt ja selkäänpuukotusta. PTHUI HELVETTI!!! Meillä pohojosessa tommoset mulkut laitettas killuttimista roikkumaan.
Jos joku vielä fantasioi puhtoisista ministereistä, niin herää jo pahvi! Katsokaa mitä muissa EU-maissa tapahtuu, ei siellä tällaista riepottelua aleta kyllä helposti tekemään. Ihmisiä ne ministeritkin ovat ja heilläkin on oikeus juhlia, kun sellainen eteen tulee. Arhis vielä näkyy sanoneen, ettei ole valtionkorttia edes käyttänyt. Ootte te kyllä uskomattomia.