Varjomoderointi – kierros 4

  • 8 935
  • 124

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
En edeenkään ilmoittaudu, vaan ole ennemin nomadi, tuomittu. Jatkakaa hyvää duunia.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tää on ainoa merkintä, jonka CV kaipaa. Kaiken muun voi pyyhkiä pois.
Kamu joskus laittoi aikuisten oikeasti CV:lle kun ollut varajohtajan varajohtaja tankkipelin klaanissa :D
Veli @Uuhis #97 voi arvailla kuka Espoosta teki näin :P
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No jos ihan pikkuisen, mutta turhaan. Olin siellä minäkin.

Mutta suosittelen kaikille kiinnostuneille.

MUTTA, KUN MINÄ OLEN OLLUT VARJOMODERAATTORINA 2 KERTAA!!!111

Yhdellä kerralla on ihan poika vielä. Sitä mä tarkoitin :). Ja kyllä, ykkönen on ykkönen. Kakkonen on hyvä kakkonen. Suosittelen kaikille varjomoderointia. Erityisesti turhasta nillittelijöille. Kaikille sekään ei välttämättä ole ratkaisu. Yhtään mihinkään. Mutta menkää ja kokekaa, ihminen tarvitsee kokemuksia.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Kamu joskus laittoi aikuisten oikeasti CV:lle kun ollut varajohtajan varajohtaja tankkipelin klaanissa :D
Veli @Uuhis #97 voi arvailla kuka Espoosta teki näin :P

En mää enää muista SPOFista kuin että eräs toveri asui Sysmässä, klanchieffi Norjassa ja sä Turussa :D
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kenen apuri on Varjomoderaattori?

Mustakaapu
 

Metukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästä ketjusta ei tarvitse tehdä mitään politiikkaketjujen nokitteluiden jatketta. Rikepiste annettu.
Pääsenkö uudelle kierrokselle jos lupaan näyttää tissit?
Vahva suositus tähän (ei tisseille). Voisit ottaa persuketjun erityisseurantaan. Uskon vahvasti, että pystyt objektiiviseen varjomoderointiin siinä keskustelussa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääsenkö uudelle kierrokselle jos lupaan näyttää tissit?

Jos 715517 paljastamalla pääset toiseen kertaan varjomoderoimaan, et jätä paljonkaan arvailun varaan. Eikö sinulle mikään riitä :D?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Taisin olla siellä ensimmäisellä kierroksella mukana. Voisi olla mukava verestää muistia niin heitän hattuni kehään jos sen joku haluaa poimia.
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Minä olin mukana viime kerralla. Kokemus oli sellainen, että haluan päästä joukkueeseen uudelleen.
 

444

Jäsen
Jos 715517 paljastamalla pääset toiseen kertaan varjomoderoimaan, et jätä paljonkaan arvailun varaan. Eikö sinulle mikään riitä :D?
Hei mä oon muutakin kuin tissit ja pippeli! Toisaalta, jos ”arpaonni” olisi suosiollinen, niin asettaisi moderaattorit hieman epämieluisaan valoon, kun kaikki ”tietäisivät”, millä avuilla oikeasti valikoiduin valaistuneiden joukkoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Muistaakseni ainakin pari pelikieltoa kärsineenä voisin tuoda tiimiin sorrettujen ääntä. Olen myös ehdottomasti vallanhimoinen pilkunnussija, joka ei pääse harjoittamaan näitä taipumuksiaan riittävästi. Solahtaisin varmasti kivasti porukkaan.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Muistaakseni ainakin pari pelikieltoa kärsineenä voisin tuoda tiimiin sorrettujen ääntä.

Amatööri.

Puolen tusinaa kakkua takana jo.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: KiVi
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Minä olen istunut viikon kakkua vain kerran ja ottanut rikepisteenkin vain kahdesti. Kaikkia näitä kolmea keissiä yhdistää se että triggeröidyin jonkun toisen käyttäjän kirjoittelusta. Itse olen siis hölmöillyt itsenäisesti nolla, NOLLA kertaa! Minä. Olen. Esimerkillinen. Kirjoittaja.

En ehkä ole mensa-kerhon jäsen mutta lukeudun nykyisin 20 eniten viestejä lähettäneen kirjoittajan kunnioitettavaan joukkoon. Kokemusta palstalta siis: löytyy! Jos valitsette minut varjomodeksi, ette joudu katumaan. Mark my words!!
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hei mä oon muutakin kuin tissit ja pippeli!

Itsehän huutelin joskus kuppikokoanikin (ainakin lähes...).

Onko tarpeeksi värikkäästi ajattelua, kun on vasenkätinen, aivoissa useampaa diagnoosia ja poliittisestikin milloin minkäkin värinen. Eli poliittiselta väriltäni ruskea? Bonukseksi päälle TPS, jonka musta ja valkoinen sekoitettuna harmaa. Kyllä tämä värikkyys palkitaan.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mikään muu ei yllättäisi paitsi se, että saisin moden oikeudet edes hetkeksi. Olen niin tunnettu kapinallinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös