Varjomoderointi – kierros 4

  • 8 940
  • 124
Taas etsitään mukaan varjomoderoinnista kiinnostuneita palstalaisia, kuten on tehty edellisvuosien syksyinäkin.

Homma on sama kuin aiemminkin: joukko varjomodeiksi valittuja pääsee kokeilemaan mahdollisimman realistisesti, millaista tämän palstan moderoiminen on. Homma kestää noin kaksi viikkoa ja ajoittuu suurin piirtein syys-lokakuun vaihteeseen. Osallistujilta toivotaan tiettyä aktiivisuutta, mutta mitään palstan jatkuvaa vahtimista ei vaadita.

Tehtävään voi ilmoittautua maanantaihin 11.9. mennessä joko tässä ketjussa tai yksityisviestillä. Mukaan arvotaan kymmenkunta halukasta. Myös aiemmin varjomoderointiin osallistuneet voivat ilmoittautua, otamme mielellämme mukaan yhden ns. "konkarin".

Terveisin,
Moderaattorit
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Tassu pystyssä taas. Hauska kokemus oli aikoinaan.
 

Hauntti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, TPS
Ilmoittaudun mukaan, vaikka olenkin varma ettei uniset modehiirulaiset uskalla taaskaan valita minua. Systeemi on minua vastaan, TAKE MY WORD!

Valitkaa nyt MY GOD tämä henkilö kokeiluun!

Voin tulla valvojaksi entisenä varjojen moderaattorina.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minä voisin kokemusasiantuntijana ilmoittautua. Pääsisi välillä näkemään sitä moderaattorin ajatusmaailmaa. Sen jälkeen osaisin varmasti kirjoittaakin paremmin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ilmoittaudun mukaan, vaikka olenkin varma ettei uniset modehiirulaiset uskalla taaskaan valita minua. Systeemi on minua vastaan, TAKE MY WORD!
Saiskos heti penalttia jos kehtaa haukkua Jääkiekkoleijonaa tiedät ketä ja Bondeja?
Itse voisin yrittää, mutta kokemukseni on pelkästään kahden eri foorumin moderoinneista eikä niissä tarvinnut punaisia munalukkoja, joten expertiivini ei ole munalukoissa.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Ilmoittaudun ehdottomasti ehdokkaaksi taas. Jospa nyt lykästäisi?
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Jos kerran arvalla voi päästä sisään, niin sittenhän tämä on sopupeliä vaille valmis paikka. Kiitos jo etukäteen.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Olen kuullut, että kaikkea pitää kokeilla, paitsi kansantanhuja ja jotain muuta… Varjomoderointi ei se toinen asia ollut, joten kai tätä voisi kokeilla, jos mukaan pääsee.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Vapaaehtoinen koe-eläin ilmoittautuu.
 

Minor

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
No voishan sitä taas leikkiä sheriffiä, jos parin kerran jälkeen vielä mukaan pääsee.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
No mikäpäs jottei. Arvontaan heps!
 

Barney

Jäsen
Tulin vain ilmoittamaan, että itse kuulun niihin aitoihin ja alkuperäisiin varjomoderaattoreihin. Onhan se kiva, että muutkin saavat mahdollisuuden kokeilla, vaikka myös varjomodejen suhteen tilanne on sama kuin esimerkiksi bändien julkaisemien levyjen tai tv-sarjojen tuotantokausien - ensimmäinen on aina paras.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos joku firma haluaisi kuulla juopottelusta, mäkihypystä, lukuisista avioliitoista, vankilassa olemisesta ja ADHD:stä, niin he tilaisivat paikalle Matti Nykäsen - jos Matti eläisi. Minulla on soveltuvin osin varjomoderointiin vastaavanlaista monipuolista kokemusasiantuntijuutta, jota ei muilla ole. Osallistun siis arvontaan.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Jos pääsen mukaan niin mielelläni katsoisin mitä tämän kortin takana piilee.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tulin vain ilmoittamaan, että itse kuulun niihin aitoihin ja alkuperäisiin varjomoderaattoreihin. Onhan se kiva, että muutkin saavat mahdollisuuden kokeilla, vaikka myös varjomodejen suhteen tilanne on sama kuin esimerkiksi bändien julkaisemien levyjen tai tv-sarjojen tuotantokausien - ensimmäinen on aina paras.

Sama.

Member of the original Dream Team.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös