Varjomoderointi – kierros 4

  • 8 935
  • 124
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Mukana ollaan kun modet pyysi jonkun kaitsemaan futispuolen kiukkupyllyjä. Teen sitä muutenkin, niin ihan luonnollinen jatkumo.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin no voisi tuota kokeilla. Elämässä pitää olla "laiffia". Kun kyseessä ei ole sukurutsa eikä kansantanssit. Vaikka haluaisin olla vain kiltti kaikille. Niin varmaan osaisin olla jämerä jos jutut menee yli äyräyden.
 
Ilmoittautumisaika on päättynyt tämän kierroksen osalta. Ilmoittautuneita oli yhteensä noin 40, joten lähdemme etsimään arvontakulhoa.

Kiitos kaikille osallistuneille. Olemme yhteydessä valittuihin huomisen aikana ja tiedotamme varjomoderoinnin etenemisistä ja tuloksista myös myöhemmin tässä ketjussa.

Terveisin,
Moderaattorit
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Vinkki tuleville varjomodeille: Uhkailkaa bänniä kaikki.
 
Tiedoksi kaikille palstalaisille, että meillä on nyt uusia sheriffejä talossa. Varjomoderointi nr. 4 on siis käynnistynyt tänään.

Tällä kertaa varjomoderaattorit toimivat nimensä mukaisesti varjossa, eli ryhmän päätös oli toimia anonyymisti. Emme siis tule julkaisemaan osallistujien nimimerkkejä.

Osallistujat voivat kuitenkin itse halutessaan kommentoida ja kertoa ajatuksiaan varjomoderoinnista esimerkiksi hankkeen päätyttyä noin kahden viikon päästä.

Terveisin,
Moderaattorit
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tiedoksi kaikille palstalaisille, että meillä on nyt uusia sheriffejä talossa. Varjomoderointi nr. 4 on siis käynnistynyt tänään.

Tällä kertaa varjomoderaattorit toimivat nimensä mukaisesti varjossa, eli ryhmän päätös oli toimia anonyymisti. Emme siis tule julkaisemaan osallistujien nimimerkkejä.

Osallistujat voivat kuitenkin itse halutessaan kommentoida ja kertoa ajatuksiaan varjomoderoinnista esimerkiksi hankkeen päätyttyä noin kahden viikon päästä.

Terveisin,
Moderaattorit
Ban Them All!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Jahans, ei osunut "arpa"onni tälläkään kertaa. On oikeat ja väärät. :)
Jos ei osaa moderoinnin alkeita niin turha yrittää.
Alkeet:

a) Opettele punainen munalukko
b) Opettele sulkemaan se
c) Heitä avain valtameren syvimpään kohtaan.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minä vain kirjoitan tähän viestin, mutta en kerro mitään vaikka tiedänkin paljon asioita.

Minä tiedän. Ette te pakoon pääse.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
En näköjään päässy taaskaan..... Vaikka allekirjoittaneen älykkyysosamäärä on taatusti parempi kun yli puolella @Moderaattorit tiimistä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En näköjään päässy taaskaan..... Vaikka allekirjoittaneen älykkyysosamäärä on taatusti parempi kun yli puolella @Moderaattorit tiimistä.

Ei sinne älykkyyden perusteella ketään valitakaan. Esimerkkinä allekirjoittanut ja mä olen sentään kaikkien varjomoderaattoreiden esiäiti ja olen käynyt turhautumassa ihmisten nillityksiin jo kahdesti. @Turha Kaukalo tosin on poikkeus, koska hänet on valittu puhtaasti älykkyyden perusteella. Mutta poikkeus vahvistaa säännön. Sorit meille muille.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei sinne älykkyyden perusteella ketään valitakaan. Esimerkkinä allekirjoittanut ja mä olen sentään kaikkien varjomoderaattoreiden esiäiti ja olen käynyt turhautumassa ihmisten nillityksiin jo kahdesti. @Turha Kaukalo tosin on poikkeus, koska hänet on valittu puhtaasti älykkyyden perusteella. Mutta poikkeus vahvistaa säännön. Sorit meille muille.

Tämä totta. Koska älykkyysosamääräni on 69, Team Moderators päätti, että myös debiileille pitää antaa mahdollisuus.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei sinne älykkyyden perusteella ketään valitakaan.
Tä? Minä ymmärsin että sinne pääsee vain Mensa-kerholaiset. Minä nimittäin olin siellä, ja minä kuulun Mensa-kerhoon. Kerhoon. Ymmärrättekö te? Ettehän te ymmärrä kun ette ole Mensa-kerhossa kuitenkaan.
Testi tehty 20v sitten ja silloin tulos oli 129.
Älä tämmösiä amatöörituloksia kehtaa julkisesti huudella, alkoi oikein myötähävettämään että jotkut saa näinkin huonoja tuloksia. Yhhhh.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Testi tehty 20v sitten ja silloin tulos oli 129.
En tiedä, millaista älykkyysosamäärää tuo lukuarvo tarkoittaa, mutta et vastannut sinulle esitettyyn kysymykseen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Se ei vielä riitä Mensaan.

En mä väittänytkään kuuluvani Mensaan. Saattaisin päästä mikäli menisin testiin uudestaan kun siinä ilmeisesti vaikuttaa myös ikä ja muutama muukin asia. Tuo ensimmäinen testi meni aikoinaan niin ettei mulla ollut käytännössä mitään hajua miten homma toimii.... Väitän että olen siitä 'kehittynyt'.... Mutta ei mun tarvinne uuteen testiin mennä koska ei niin hinkua ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös