Itse olen syntynyt Helsingissä ja nyt asun Espoossa, mutta Vantaalla elin 14vuotta. Faija asustelee edelleen Vantaan Paloheinässä eli Kivistössä, joka on siis erittäin rauhallista pientalo-aluetta, joka ikävä kyllä tullaan tuhoamaan sillä junaradalla. Olen myös asustellut Kaivokselassa joka on myös ihan kivaa aluetta.
Muuten tuo persekaupunki on tullut tutuksi taksia ajellessa ja kyllähän tuolta jos jonkunlaista ghettoa löytyy, mutta ei mikään voita Espoon Suvelaa. Myyrmäen asemalta löytyy kaikki hullut öisin, martsarin kapakoita kannattaa välttää parhaansa mukaan.
Itä-Vantaa on aina ollut itselle vähän sellainen ällötys... on edelleen. Korso-Koivukylä-Hakunila-Länsimäki akselilta en ota illalla klo 21.00 jälkeen asiakkaita kyytiin, koska on sen verran tärähtänyttä porukkaa. Tikkurila, Nikinmäki, Viertola ja Ruskeasanta on ihan ok alueita :)
Joku täällä kirjoitteli Myrtsin Red Onionista ja muista sen alueen paikoista. Noh Red Onion, joka myös tunnetaan nimellä Dondo ja Unska on länsivantaan nuorten menomesta. Vierestä löytyy K5, entinen Pantteri jossa edelleen pyörii enimmäkseen moottoripyöräjengiläisiä ja narkkareita. Bermudan kolmion kolmas jäsen on Toppari joka on länsivantaan +25vuotiaiden menomesta. Liesigrilli löytyy pihalta, joskin suosittelen jättämään sen väliin, koska ei kuulemma ole täysin hygieeninen paikka. Jos jaksaa kävellä 1km louhelaan päin löytää Ullan grillin jossa on hauska kiinalaismies kokkaamassa.
Ihan hauska kaupunki se Vantaa tavallaan on, mutta en välttämättä muuttaisi sinne asumaan, kun kerran on pois päässyt.