Chip Whitley
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Kiitos kiitos, oppisi alkavat puremaan ;)nuck kirjoitti:Hyvää tekstiä Chip Whitleylta.
Itse uskon myös että Brent Sutter jatkaa valmentamista junioreissa, eikös hänen poikansa pelaa hänen valmentamassa joukkueessa? Vai oliko se hänen veljensä, Calgaryn valmentaja Darryl Sutterin poika?nuck kirjoitti:Sain jutun luettuani vahvan vaikutelman, että Sutter ei ainakaan olisi realistinen vaihtoehto.
En itsekään usko Carterin yltävän 50 maaliin. Mutta jos Sedinien kenttä tulee jatkossa pelaamaan ykköskentän peliajalla, niin odottaisin Carterilta/Carterin paikalla pelaavalta pelaajalta 50 maalia, tai edes 40 maalia.nuck kirjoitti:Carter ei ole kyllä minun papereissani 50 maalin hyökkääjä, mutta kuitenkin sen tason hyökkääjä, joka voi pelata ykkösessä.
Canucksilla on monia hyviä maalivahtiprospecteja, mutta uskon silti että Slader on ehdottomasti varaamisen arvoinen. Cloutierillä saisi varmasti ainakin 2. kierroksen varauksen, ja jos Rolosonilla sai 1. kierroksen varauksen niin mikä ettei Cloutierilläkin. Uskon silti enemmän toisen kierroksen varaukseen. Sillä varauksella voisi vaikka varata Sladen.nuck kirjoitti:Vancouverilla on tällä hetkellä hyvä tilanne maalivahtiprospectien osalla, mutta Slade on niin kiinnostava maalivahti, että itse varaisin hänet ensimmäisenä päivänä. Todellisuudessa voi kuitenkin olla, että meillä ei ole vaan paukkuja enää jäljellä (vähäisten vuorojen johdosta), kun varaus pitäisi käyttää. Tai sitten jos katsotaan, että hän olisi ehdoton kaappaus esimerkiksi kolmannella kierroksella, Nonis treidaa ylös (tapaus-Alexander Edler) ja hankkii joukkueelle yhden ensimmäisen päivän varausvuoron kaupalla.
Nuck, mitä sinun mielestä pitäisi antaa Bertuzzin lisäksi Brulen saamiseksi? Vai onko Brule "koskematon"? Suostuisiko Columbus jos antaisimme vaikka Cory Schneiderin mukaan? Jos draftaamme Sladen, niin eikö Schneiderin voisi treidata? Nämä siis ovat ihan hulluja ideoita, mutta kyllä kesälomailevan joukkueen faneilla pitää jotain tekemistä olla, miksi siis emme pohtisi tälläisiä? =)