UnenNukkuja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Aika moni, kunhan on turkulainen
Nyt Turussakin jotain valkoista. Alanpa kyttäämään kadun autoilevia älykköjä.
Alanpa kyttäämään kadun autoilevia älykköjä.
WTF, eiks täällä ole Veritas ja Paavo Nurmen kentat kaiken 5cm lumen alla :PTänään pitäisi lähteä katsomaan jalkapalloa Turkuun. Saa nähdä miten pelin käy, vielä on auki. Eli jos toteutuu niin pistän @Turha Kaukalo astetta paremmaksi.
Täällä mitään myrskyä oo, pitkätukkasten hömpötyksiä koko juttu...
Sisähallissa peli, in case haluat lisätietoja!!WTF, eiks täällä ole Veritas ja Paavo Nurmen kentat kaiken 5cm lumen alla :P
Parkinkentälläkin jäätä niin ei sielläkään pelata potkulipalia.
Joo, on mullaki ollu ponnari joskus...No, minä olen pitkätukka, ja kyllä minä ainakin koin tuon aika myrskyisänä kelinä ihan Pirkanmaan ja Lounais-Hämeen alueella.
...
No Shit sherlock. Samassa hallissa olen saanut Stipendin kun olen käynyt tiedät kenen hokikoulun sekä pari peliäkin siellä pelattu to name a few!Sisähallissa peli, in case haluat lisätietoja!!
Harmi kun ei Kuusamakujalla ehdi käymään kahvilla.
… ja lehdistön, jolla tulee olemaan hankalaa keksiä enää suurempia määreitä kun oikea myrsky joskus tulee. Mutta joo, Stadissa on huono sää.Täällä mitään myrskyä oo, pitkätukkasten hömpötyksiä koko juttu...
Onhan näistä myräköistä uutisointi mennyt överiksi, mutta kyllä tämä kai selvästi lumimyrskyn kriteerit täyttää kuitenkin. Ja siis ihan alussa vielä, kyllä huomenna saa vielä hien pintaan pihalla;)… ja lehdistön, jolla tulee olemaan hankalaa keksiä enää suurempia määreitä kun oikea myrsky joskus tulee. Mutta joo, Stadissa on huono sää.