Vahva tunne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Täällä tulee jo ihan tanakasti tuollaista märkää lunta, sakenee vaan koko ajan. Tuuli puhaltelee vaihtelevasti kovan ja navakan välillä. Siis lounaassa.
Sinnepäin tod.näk tulossa, saa nähdä millaiseen mankeliin sitä joutuu. Onneksi Helsinki-Turku moottoritie on varmaan se turvallisin koko Suomessa jos joku.Turussa manaan usein, ettei mitään kuitenkaan tapahdu. Olemmehan se eräs reikä.
Vähän tuuli humisee ja vettä sataa, mutta tuleeko sitä lunta koskaan…
Kyllä mä sanoisin että Helsinki-Tampere moottoritie on turvallisempi. Se on pelkkää suoraa ja suurin riski on se että Hämeenlinnassa saa kamerasta sakon ylinopeudesta.Sinnepäin tod.näk tulossa, saa nähdä millaiseen mankeliin sitä joutuu. Onneksi Helsinki-Turku moottoritie on varmaan se turvallisin koko Suomessa jos joku.
Muistan kun tulin Helsinkiin opiskelemaan 80-luvun lopussa ja Rautatieasemalla maalaispojalle eksoottisesti myytiin Expresseniä ja Aftonbladetia - ja ne olivat juuri noin kohkaavia kaikista pikkujutuista ja meikäläiset iltapäivälehdet paljon flegmaattisempia ja rauhallisempia. Silloin ajattelin, että liittyisikö lähihistorian eroihin, kun Suomi oli kokenut vuosisadalla ihan aitoa draamaa, vaaraa ja verenvuodatusta, ja onnekkaammat serkkumme eivät. Mutta nyt siis ollaan ihan samoilla linjoilla roskalehdistön suhteen, sääli.Olen lukenut lehtiä koko pienen ikäni enkä muista yhdenkään Hesarin tai edes iltapäivälehden varoitelleen ihmisiä sään ilmiöistä 1990-luvulla tai edes 2000-luvun alussa samaan tapaan kuin nyt. Sukupolvenvaihdos näkyy ja tuntuu selvästi.
Kyllä mä sanoisin että Helsinki-Tampere moottoritie on turvallisempi. Se on pelkkää suoraa ja suurin riski on se että Hämeenlinnassa saa kamerasta sakon ylinopeudesta.
Muistaakseni Hämeenlinnan tunnelissa oli. Toki en tarkkaan muista asiaa.Missä siellä on kamera motarilla?
Muistaakseni Hämeenlinnan tunnelissa oli. Toki en tarkkaan muista asiaa.
Kai jostain sitten löytyy live-lähetys siitä kun Helsingissä sataa lunta? Joskus ennenkin näin on ollut, mutta harmitti vaan kovasti kun en sitä silloin ehtinyt katselemaan eikä ollut mahdollisuutta katsella sitä enää jälkikäteen.