Valmentaja Pasi Nurminen

  • 124 248
  • 346

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Keskustelu, jeesustelu ja paskan jauhanta on kolme eri asiaa.
Onneksi sinä tulit paikalle keskustelemaan, niin saadaan tämä jeesustelu ja paskan jauhanta kuriin. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin?
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Voisitko vielä hieman avata näiden eri asioiden eroavaisuuksia? Mikä tekee esim. tässä ketjussa käydystä sananvaihdosta nimenomaan jeesustelua?

Esimerkikisi tuo kauhisteleminen, miten ne nyt noin ja plääplääplää... Ihan kuin tuo joidenkin kännissä oleminen olisi tullut jotenkin yllättäen. Ainoa epäselvyyshän asiassa oli, että kuka on kännissä ja miten kännissä Nurminen onkaan.
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Varmasti muistan kaikkien suoritukset vielä juhannuksena ja ylipäätään aina, kun heidän naamansa jossain yhteydessä silmiin osuu.

Niinpä, onko joku unohtanut Nupen aikaisemmat jutut? Ei todellakaan. Tämä eilinen oli yksi mehukkaimmista häröilyistä hänen trackrekordiinsa. Ei ole kovin montaa kilpailijaa tällä saralla.

Ei ole, koska teillä ei ole mitään asiaa, johon voisi olla sanottavaa!

Ja sulla sitä tuntuu piisaavaan senkin edestä?
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minä tulen nyt nostamaan kissaa sen verran pöydälle, että oliko se nyt ihan niin päissään? Noissa portaissa nyt voi kaatua selvänäkin, saati sitten jos on vähän ottanut. Tuo alun "talutuskaan" nyt niin selvästi talutukselta näytä ihan yhtä paljon näyttää siltä että jätkät tulee hyvissä fiiliksissä. Sitten vähän vilkuttelua päälle ja harha-askel ja se on siinä. Pää pokaaliin aika voimalla ja on siinä itse kukin hetken sekasin.

Meinaa oli sitten muutos lavalle aika iso, eikä se humala nyt ihan kahdessa tunnissa lähde. Tai ehkä minä vaan olen jotenkin puolusteleva, mutta itse en tuon kuvan laadulla voi väittää Nurmisen olevan missään konttauskunnossa. Enneminkin hieman ylipainoinen kaveri tulee lentokoneen jyrkkia portaita alasa ja väsymystäkin on taatusti matkassa, ehkä jopa nukkunut lennolla ja nyt vielä hieman uni painaa.

Sitten ei katso jalkoihin ja yhtäkkiä tuleekin maa vastaan, käy ihan selvinpäinkin todella helposti jos ei jalkoihin kattele. Mutta en ota sen enempää kantaa tai ala tästä suuremmin vääntämään. Jotenkin vaan jos ihan oikeen kunnon kännissä olis luulisin että olisi kädet ennemmin siellä kaiteessa ja Matikainen aika kaukana "taluttamasta".

Lopettakaa nyt toi lässytys vaikka tuo viesti nyt onkin ihan provo meininkiä. Muutenkin täällä on osa porukkaa puolustelemassa ja selittelemässä tuota örvellystä oikein olan takaa. V*ttu ne pelaajat yms joukkueseeen kuuluvat ovat siellä edustustehtävissä ja piste. Ei nyt millään nolla linjalla tarvitse mennä, mutta kyllä toi meni jo oikeasti yli ja muutenkin kuuluuko joku Petri Nygård johonkin "kansan juhlaan" vaikka itsekin sitä monesti aloitellessa kuuntelen. Varmaan joku kimmo-riikka 8v mielellään kuuntelee isän kanssa vähän kuinka pa*nnaan ja ryypätään menemään sitten isona..

Eipä oikein tunnu lehdistö uskaltavan kirjoittaa mitään negatiivista asiasta :D
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Ainoa epäselvyyshän asiassa oli, että kuka on kännissä ja miten kännissä Nurminen onkaan.

Ei tuossa minun mielestäni ole mitään epäselvää. Jos sinulle on, niin setä selventää: Kännissä ovat Nurminen, Jutila ja Salmela. Kuinka kännissä herrat ovat? Liian kännissä. Oli siellä varmaan tukevasti tukassa muutamalla muullakin, mutta älysivät hoitaa esiintymisensä. Se on kuitenkin aika paljon huomaamattomampaa suurelle yleisölle, jos vilkuttaa iloisesti mitali kaulassa tai vetää lentokoneesta kaksoissalkovilla, tai rutistelee Presidenttiä.
Se siitä ja kohti uusia lärvejä.
 

Isaskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kummolan kommentit:

"- Jos me voitetaan maailmanmestaruus, niin tuskin voidaan vaatia, että sitä totisin ilmein juhlitaan. Parin kohdalla meni vähän överiksi, mutta jokainen taaplaa tavallaan. Emme me veljemme vartijoita ole, Kummola toteaa."

Eihän tätä jaksaisi jauhaa ja asia ei välttämättä edes ole niin hirvittävän iso, mutta rupeaa tökkimään nämä asiasta annetut kommentit. Kukaan ei ole vaatimassa juhlimista totisin ilmein ja Kummola tietää sen varsin hyvin. Tuollainen kommentti on aivan älytön ja osoittaa, ettei tässä asiassa ole mitään kiemurtelemista ja selittelemistä, jonka saisi kuulostamaan järkevältä. Todettaisi vain, että pieleen meni, pahoittelut kaikille ja tällaista ei enää tapahdu. Eiköhän se siitä laantuisi aika nopeasti.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Ei tuossa minun mielestäni ole mitään epäselvää. Jos sinulle on, niin setä selventää: Kännissä ovat Nurminen, Jutila ja Salmela. Kuinka kännissä herrat ovat? Liian kännissä.
Se siitä ja kohti uusia lärvejä.

Kuulehan "setä"! Jos luetun ymmärtäminen kuuluu vahvuuksiisi, niin tajuat varmaan tarkoitukseni. Epäselvää, ennen joukkueen saapumista kentälle, oli ketkä on kännissä ja miten kännissä Nurminen on. Se oli selvää, että joku/jotkut on ja Nurminen varmasti.
Jos ei ollut syntynyt vielä -95 tai muisti ei muuten vaan riitä sinne asti, niin asia saattoi kuitenkin tulla jonkin sorttisena yllätyksenä. Siinä kun nyt vaan pääsi kulumaan näin kauan kahden mestaruuden välillä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Esimerkikisi tuo kauhisteleminen, miten ne nyt noin ja plääplääplää... Ihan kuin tuo joidenkin kännissä oleminen olisi tullut jotenkin yllättäen. Ainoa epäselvyyshän asiassa oli, että kuka on kännissä ja miten kännissä Nurminen onkaan.

Minun mielestäni Nupen käytöksen kauhistelussa ei ole kyse jeesustelussa, olipa se ennalta-arvattavissa tahi ei. On monta ihan ymmärrettävää syytä suhtautua tuollaiseen toimintaan kriittisesti. Keskustelupalsta taas on hyvä paikka ruotia tapahtumia ja sitä, mikä oli pielessä ja mitä pitäisi parantaa. Miksi pitäisi vain olla hiljaa jos ongelma on ilmeinen ja kaikkien nähtävillä?

"- Jos me voitetaan maailmanmestaruus, niin tuskin voidaan vaatia, että sitä totisin ilmein juhlitaan. Parin kohdalla meni vähän överiksi, mutta jokainen taaplaa tavallaan. Emme me veljemme vartijoita ole, Kummola toteaa."

Eli Kummolan mielestä järkevässä kunnossa oleminen on "totisin ilmein juhlimista"? Asia selvä.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Minun mielestäni Nupen käytöksen kauhistelussa ei ole kyse jeesustelussa, olipa se ennalta-arvattavissa tahi ei. On monta ihan ymmärrettävää syytä suhtautua tuollaiseen toimintaan kriittisesti. Keskustelupalsta taas on hyvä paikka ruotia tapahtumia ja sitä, mikä oli pielessä ja mitä pitäisi parantaa. Miksi pitäisi vain olla hiljaa jos ongelma on ilmeinen ja kaikkien nähtävillä?

No vaikka siksi, että ongelma ei ole sinun, minun tai meidän.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
No vaikka siksi, että ongelma ei ole sinun, minun tai meidän.

Eikun niin joo. Oikeasti, tällainen argumentointi on mahdollista koskien melkein mitä tahansa asiaa kansanmurhista edustustehtävissä olevien henkilöiden julkijuopotteluun. Todellisuudessa kyse on julkisesta asiasta (ei siis mistään yksityiselämän baarijuopottelusta), joka koskee laajemminkin yleistä juhlimiskoodistoa ja suomalaista alkoholikulttuuria yleensä. Kuten jo toisaalla mainitsin, positiivisin tulos Nurmisenkin naamalänttäyksestä on nimenomaan se, että ko. ilmiöstä keskusteltaisiin ja kenties opittaisiin jotain.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Kuulehan "setä"! Jos luetun ymmärtäminen kuuluu vahvuuksiisi, niin tajuat varmaan tarkoitukseni. Epäselvää, ennen joukkueen saapumista kentälle, oli ketkä on kännissä ja miten kännissä Nurminen on. Se oli selvää, että joku/jotkut on ja Nurminen varmasti.
No nyt ei tuokaan asia enää ole epäselvää, joten siitä voidaan etukäteisspekuloinnin sijaan keskustella (ellei kukaan yritä jostain syystä keskustelua hiljentää).

Yllätys juuri tuon kolmikon hölmöilyt tuskin oli kenellekään kiekkoa lähemmin seuranneelle. Kaverit noudattivat ennalta tunnettuja tapojaan ja taipumuksiaan, jotka valitettavasti ei oikein istu eikä sovi julkisiin esiintymisiin. Yllätys ei ollut sekään, etteivät he itse tiedostaneet tilaansa sitä vertaa, että olisivat älynneet pysyä pois median näkyviltä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
No vaikka siksi, että ongelma ei ole sinun, minun tai meidän.

Heh, yhtään suurentelematta itse ongelmaa, aika kapeakatseista väittää että urheilusankarin julkinen kännihäröily ei vaikuttaisi muihin kuin urheilusankariin, joukkueeseen ja urheilusankarin läheisiin. Esim. seuraavalle sukupolvelle on ihan ok opettaa vastuullista käyttäytymistä alkoholin kanssa, vai?
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Minä ainakin nauroin kovaan ääneen Nurmisen lipoille ja Salmelan haahuilulle. Kännipelleille kuuluukin nauraa jos ovat itsensä pelleiksi juoneet. Se mitä en ymmärrä yleisesti, että aikuiset ihmiset juovat itsensä tuollaiseen kuntoon. Varsinkin kun tietää jo ennestään, että kun korkki narahtaa auki niin sitten mennään päätyyn asti niin lujaa, ettei loppupeleissä pystytä huolehtimaan edes itsestään. Itsekin olen aina silloin tällöin kovassa tuiskeessa, mutta aina olen kotio löytänyt, eikä koskaan ole minun perääni tarvittu katselemaan. Lisäksi tarpeen vaatiessa pystyn puhumaan selväpäisesti ja suoraan kävelemään.

Eli toisin sanoen vituttaa että ihmiset juo itsensä avuttomaan kuntoon eikä muutenkaan ymmärrys riitä. Se ei taas hetkauta, että sen tekee maajoukkuemies. Minua ei sinällään kiinnosta, että ottaako lapset ja nuoriso vaikutteita kännisiltä maajoukkuemiehiltä. Jos joku lapsi tuon näkemisen jälkeen alkoholistiksi kasvaa, niin ollaan aika heikoilla hangilla. Siinä näkyy väärä esimerkki ja lasten vanhemmat voivat osoittaa sen vääräksi. Minun lapsuudessani näin paljon känniääliö meininkiä, remmiä tuli kun tein pahasti ja kun kirosin niin mäntysuovalla pestiin suu ja voin sanoa että se toimi ihan jees. Tietenkin nykyään on valloillaan tämä kasvatus, että lapselta yritetään suodattaa kaikki paha ja että yritetään puhumalla kasvattaa, mutta ne lapset vasta pihalla onkin elämästä.

PS. Hiukan karkasi.... oho...
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Nupen ja Jutin toilailut unohtuu juhannukseen mennessä. Mestaruus 2011 ei unohdu koskaan!
Siinä käy tasan päinvastoin. Eli mestaruus unohtuu nopeasti, mutta kinastelu Nupen, Jutin ja Salmelan toilailuista pitää Jatkoajan maajoukkueosion hengissä vähintään seuraavaan EHT-turnaukseen asti. Nyt kun ei voida ruoskia joukkuetta ja valmennusjohtoa menestymättömyydestä, niin sitten siihen löydetään joku muu pätevä syy.
 
Viimeksi muokattu:

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tietenkin nykyään on valloillaan tämä kasvatus, että lapselta yritetään suodattaa kaikki paha ja että yritetään puhumalla kasvattaa, mutta ne lapset vasta pihalla onkin elämästä.

Jeps. Tosin, mielestäni tämmöisessä maajoukkuetouhussa kännisten ohjaamista sivummalle voitaisiin lasten silmiä ajatellen pitää enemmän pyrkimyksenä pehmeään laskeutumiseen alkoholikulttuurin saralla, kuin täytenä suodattamisena.

Siinä käy tasan päinvastoin. Eli mestaruus unohtuu nopeasti, mutta kinastelu Nupen, Jutin ja Salmelan toilailuista pitää Jatkoajan maajoukkueosion hengissä vähintään seuraavaan EHT-turnaukseen asti. Nyt kun ei voida ruoskia joukkuetta ja valmennusjohtoa menestymättömyydestä, niin sitten siihen löydetään joku muu pätevä syy.

LOL
 

StopTheRock

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo, Juti oli päissään, kuin myös Salmela ja Nurminen. Omasta mielestäni liian suuret mittasuhteet saanut näiden veijareiden kaljoittelu. On totta, että jos joka puolelta kuvataan ja lähes puolet(?) suomalaisista seuraa MM-juhlia jossa joukossa myös paljon nuoria sekä lapsia, voisi hieman hillitä sitä pahinta remuamista. Kuitenkin Nurminen, Salmela ja Jutila ovat aikuisia ihmisiä ja kantavat itse vastuun perseilyistään. Itse ovat ottaneet mukia liikaa eikä siitä sen enempää. Luulen, että jos kyseinen kolmikko palaisi ajassa taaksepäin niin promilleja voisi olla kavereilla hieman vähemmän veressä.. En usko, että Nurminen kovin ylpeänä katselee videota eilisestä remuamisestaan.

Käsi pystyyn kuka olisi käynyt henk.koht ohjaamassa esimerkiksi Anssi Salmelan sivuun kameroiden edestä (joita oli lähes joka puolella) tai käskenyt olla enää ottamatta ilolientä? En minä ainakaan.

Kyllä se on niin, että nyt voi naattia naattia. Kukin tekee sen tyylillään tyylikkäästi tai tyylittömästi, omapahan on tulevaisuudessa häpeänsä mitä on tullut tehtyä ja hölmöiltyä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös