Valmentaja Pasi Nurminen

  • 124 274
  • 346

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.

se7en

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Newcastle United, Jalkapallomaajoukkue

- Vaikka jollakin olisi mennyt vähän överiksi, tässä tapauksessa sponsoritkin ymmärtävät, että kyse on Leijonista. He ovat juhlansa ansainneet.

Priceless. Siis ihan oikeasti tämä maa on kaksinaismoralismia pullollaan. Ei sillä, etteikö itsellekin kuppi maistu ja toisinaan läikkyy, mutta en olekaan esikuva oikeastaan yhtään kenellekään.

Lisäksi huomaan, että kaikenlainen leijonien ja heidän käytöksen kritisoiminen ääneen on täysin tuomittavaa ja pyöristyttävää. Mielenkiintoista.
 

Fordél

Jäsen
Leijonat ovat tosiaan leijonia, joilla on oma erityisasemansa. Vaikka nyt on asiaa paheksuttu niin mitkä olisivat reaktiot jos vaikka maailmanmestari Matti Heikkinen olisi tullut Norjan koneesta rappaset alas ja vetänyt lipat punaisella matolla? Tai Minna Kauppi? En usko, että ymmärtäjiä olisi ihan samalla tavalla.
 

LaTe_Show

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Rockies: 1980-1981.
Leijonat ovat tosiaan leijonia, joilla on oma erityisasemansa.

Jalonenkin kommentoi: On ainutlaatuinen juttu voittaa maailmanmestaruus, ja vielä kun näkee, että siinä on koko kansa mukana. Ei siinä tule ajateltua, että ottaako yhden vai kaksi kaljaa.

MM-Jalonen: Joskus voi l mopo keulimaan - MTV3.fi - Uutiset - Kotimaa

Minun puolesta pelaajat saavat ottaa vaikka sen kaksikymmentäneljä kaljaa juhliakseen mestaruutta jos siltä tuntuu. Mutta sitten ei tarvitsisi olla esittelemässä sitä omaa humalatilaansa julkisessa tapahtumassa.

Mutta tyylitaju on sellainen asia, että sitä joko on tai sitten ei.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Tai Minna Kauppi? En usko, että ymmärtäjiä olisi ihan samalla tavalla.

Heh, kieltämättä tuon Nurmisen syöksyn jälkeen tuntuu entistä hauskemmalta tuo Kaupin pelkistä tuuletuksista ja lausunnoista noussut "kohu".
 

Noitarumpu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se on selviö, että Leijonat saavat mun puolesta ryypätä minkä tahtovat, MUTTA tietyt pelisäännöt pitää olla. Kun katsoi tuota yleisömerta Kauppatorilla, niin se koostui pääasiassa teineistä + muutama vuosi päälle. Juuri niistä, jotka kokevat olevansa isompia ja aikuisempia kokeillessaan juomista ja ottaessa esikuvia idoleistaan. Ei näin!

Olen samaa mieltä kuin se kirjoittaja, joka totesi Leijonien esiintymisen lavalla olevan vielä edustustehtäviin kuuluva juttu. Silloin pitää olla vielä siinä kunnossa, ettei viestitä porukalle mitä tahansa. Lisäksi biisit olivat käsittääkseni pelaajien valitsemia ja tuntui ,että ihan oikeestiko ne tykkää kuunnella tollasta paskaa, joka keskittyy juopottelun ihannoimiseen. Henkisiä teinifinnejä näemmä turhan monta sakissa.

Uhoaminen kännissä kuuluu murkkuvaiheen kokeiluun ja kaikki uhoilu maistissa siitä eteenpäin osoittaa vain henkisen puolen tietynlaista vajavuutta, jota ei kenenkään kannata ihannoida. Pojat on poikia, mutta huonolla tavalla, se näkyi näissä juhlissa vähän liikaa mediassa."Isot pojat"Juti ja Nupe sun muuta vastaavat ovat ainoastaan säälittäviä. Syvä myötähäpeähän tollaisesta pelleilystä tulee, eikä tähän pidä sotkea ammattitaitoa työssään. Tällä ei ole mitään tekemistä pelleroolin kanssa.

Karhunpalvelushan tuollainen suhtautuminen on, mikä haastatteluissa tulee läpi. Ymmärtäminen liian pitkälle on mun silmissä jo selkärangattomuutta.
 

Wolves

Jäsen
Minusta siinä pokaalissa oli iso lommo yläreunassa, kun lavalta näytettiin. Saatoin tietty nähdä väärinkin.

Katsomo.fi kautta katsottuna, mielestäni Koivu esitteli lentokentällä lommoa maikkarin toimittajalle. Sanoisin kuvasta päätelleen, että ei se ihan ehjänä kestänyt.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä tulen nyt nostamaan kissaa sen verran pöydälle, että oliko se nyt ihan niin päissään? Noissa portaissa nyt voi kaatua selvänäkin, saati sitten jos on vähän ottanut. Tuo alun "talutuskaan" nyt niin selvästi talutukselta näytä ihan yhtä paljon näyttää siltä että jätkät tulee hyvissä fiiliksissä. Sitten vähän vilkuttelua päälle ja harha-askel ja se on siinä. Pää pokaaliin aika voimalla ja on siinä itse kukin hetken sekasin.

Meinaa oli sitten muutos lavalle aika iso, eikä se humala nyt ihan kahdessa tunnissa lähde. Tai ehkä minä vaan olen jotenkin puolusteleva, mutta itse en tuon kuvan laadulla voi väittää Nurmisen olevan missään konttauskunnossa. Enneminkin hieman ylipainoinen kaveri tulee lentokoneen jyrkkia portaita alasa ja väsymystäkin on taatusti matkassa, ehkä jopa nukkunut lennolla ja nyt vielä hieman uni painaa.

Sitten ei katso jalkoihin ja yhtäkkiä tuleekin maa vastaan, käy ihan selvinpäinkin todella helposti jos ei jalkoihin kattele. Mutta en ota sen enempää kantaa tai ala tästä suuremmin vääntämään. Jotenkin vaan jos ihan oikeen kunnon kännissä olis luulisin että olisi kädet ennemmin siellä kaiteessa ja Matikainen aika kaukana "taluttamasta".
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Minä tulen nyt nostamaan kissaa sen verran pöydälle, että oliko se nyt ihan niin päissään? Noissa portaissa nyt voi kaatua selvänäkin, saati sitten jos on vähän ottanut. Tuo alun "talutuskaan" nyt niin selvästi talutukselta näytä ihan yhtä paljon näyttää siltä että jätkät tulee hyvissä fiiliksissä. Sitten vähän vilkuttelua päälle ja harha-askel ja se on siinä. Pää pokaaliin aika voimalla ja on siinä itse kukin hetken sekasin.

Ei varmasti ollut yhtään päissään, täysin selvinpäin tuli sieltä koneesta pihalle, valkoinenpaita jo valmiiksi pois housuista. Juuri sellainen tosi skarpin näköinen ilmestys. Ja taisi käydä Nurmisella sellainen vahinko noissa rappusissa, ettei tajunnut tulleensa jo tasaselle ja se takia tuppasi lähtemään vahvaan etukenoon. Voi tietysti olla, että Nupe näki tuon pokaalin maassa ja ajatteli pelastaa sen? Kenelle se olisi tuossa vilkutellut, sille pokaalilleko? Eiköhän tuon episodin jälkeen, kaverille ole juotetta ainoastaan vettä? Ja kyllähän se yleensä vähän humalatilaa helpottaa, jos välillä heittää pitkääsylkeä...
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Minä tulen nyt nostamaan kissaa sen verran pöydälle, että oliko se nyt ihan niin päissään?

Älä nyt viitsi. Katso se Katsomo.fi:n video lentokoneesta poistumisesta ja mieti uudestaan. Mutta toki joo, Pasi varmaan kärsii matkapahoinvoinnistakin kun pitää kesken bussimatkan lervailla kadulle.
 

shineman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HaMu -12
Minä tulen nyt nostamaan kissaa sen verran pöydälle, että oliko se nyt ihan niin päissään?

Olihan se ihan vitun länässä. Jossain pätkässä näkyy tunnelmia jo vähän ennen portaita. Nurminen tulee koneesta yksin ja heilahtaa tulosuunnassaan oikealle portaiden ylälevikkeen kaiteeseen, josta Matikainen poimii humalikon talutukseen. Hyvä ettei tullut kaiteen yli ylhäältä asti, siinä olisi saanut perhosliikkeitä oikeasti esitellä. Linkittää joku, ellei täällä jo ole.. noh, tässähän tuo on kohdassa 2:50

Ei siinä, saahan sitä tuollaisen suorituksen jälkeen vähän juhlia, mutta kyllä enimmäkseen säälittävän näköistä touhua näiltä muutamilta. Kyllä esiintyminen medialle/yleisölle olisi kuulunut vielä jonkinlaiseen ammattiurheilijan kokonaiskuvaan. Illalla sitten sitä Tapolaa menemään..

Hätäinen oli myös kyhätty juhla (no eihän sitä aikaakaan paljoa ollut). Silkkaa hipetihoppia, lökäpöksyt vetämässä juomalauluja + Loiri mylvimässä "..ja pettymys tuo totta tosiaan.." kun bussi kaartaa lavan viereen. Noh, jonkun muun ketjun aiheita..
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Älä nyt viitsi. Katso se Katsomo.fi:n video lentokoneesta poistumisesta ja mieti uudestaan. Mutta toki joo, Pasi varmaan kärsii matkapahoinvoinnistakin kun pitää kesken bussimatkan lervailla kadulle.
Kuten sanoin en jaksa alkaa vääntämään asiasta, mutta tuo nyt voi johtua ehkä pään iskemisestä johonkin metallista tehtyyn... Se kun saattaa aiheuttaa oksentelua, ihan selvinpäinkin.
 

Quattro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyräsmiehet
Etteköhan vois jo lopettaa ton paskan jauhamisen!? Parhaat jeesustelee kahdessa ketjussa. Nupen ja Jutin toilailut unohtuu juhannukseen mennessä. Mestaruus 2011 ei unohdu koskaan!
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Onko tämä kadulle kymääminen ihan fakta vai villi huhu? Koneessa oli jotain livennyt rinnuksille, olisiko sitten ollut matkamenuna "varsova special" eli sinapit kämmeneen ja botshomit rinnuksille.
Ja edelleen: kännissä saa aikamies olla, mutta aika ja paikka vain oli väärä.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Etteköhan vois jo lopettaa ton paskan jauhamisen!?
Eli kaikkien pitäisi olla sitä mieltä, että tämä oli ihan okei, eikä aiheesta ole mitään keskusteltavaa. Minusta ainakaan näin mielenkiintoista ja mielipiteitä jakavaa asiaa ei pidä vaieta kuoliaaksi.

Vaikka viesteistäni voisi päätellä, että vekkulien ylenmääräinen alkoholinkäyttö olisi minulle jotenkin sydämen asia ja vesittänyt (heh heh) mestaruusjuhlani, niin näin ei ole. Kolmikon (Juti, Nupe ja Salmela) suoritukset ovat hauskaa katsottavaa ja etenkin Jutin haastattelulle olen nauranut monet kerrat. Silti he eivät minusta hoitaneet tehtäviään niin kuin ammattimiesten kuuluu.

Varmasti muistan kaikkien suoritukset vielä juhannuksena ja ylipäätään aina, kun heidän naamansa jossain yhteydessä silmiin osuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös