Voimalaituri
Jäsen
Iltalehti, naamioituna Kauppalehdeksi, iski ensimmäisenä täkyyn: Pitäisikö sponsorisopimuksessa olla promilleraja? | Kauppalehti.fi
Iltalehti, naamioituna Kauppalehdeksi, iski ensimmäisenä täkyyn: Pitäisikö sponsorisopimuksessa olla promilleraja? | Kauppalehti.fi
Ja jääkiekkoliitto vastaa pojat ovat poikia-vastauksella:
Jääkiekkoliitto: "Sponsorit ymmärtävät, että kyse on Leijonista" | Kauppalehti.fi
- Vaikka jollakin olisi mennyt vähän överiksi, tässä tapauksessa sponsoritkin ymmärtävät, että kyse on Leijonista. He ovat juhlansa ansainneet.
Leijonat ovat tosiaan leijonia, joilla on oma erityisasemansa.
Tai Minna Kauppi? En usko, että ymmärtäjiä olisi ihan samalla tavalla.
Todella hyvät kommentit. Sopivasti vähän kuittia vielä toimittajalle. Melkein täydellinen ownaus.Finnairin edustajalta äärimmäisen asiallisia ja fiksuja vastauksia. Ei vähättelyä, muttei myöskään kannustusta kyseiseen toimintaan.
..ja se vielä, kannu pysyi ehjänä.
Minusta siinä pokaalissa oli iso lommo yläreunassa, kun lavalta näytettiin. Saatoin tietty nähdä väärinkin.
Minusta siinä pokaalissa oli iso lommo yläreunassa, kun lavalta näytettiin. Saatoin tietty nähdä väärinkin.
PASI NURMINEN KLOMMOTTI MAAILMANMESTARUUSPOKAALIN? (Youtube)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3s40NJr9fLA
Minä tulen nyt nostamaan kissaa sen verran pöydälle, että oliko se nyt ihan niin päissään? Noissa portaissa nyt voi kaatua selvänäkin, saati sitten jos on vähän ottanut. Tuo alun "talutuskaan" nyt niin selvästi talutukselta näytä ihan yhtä paljon näyttää siltä että jätkät tulee hyvissä fiiliksissä. Sitten vähän vilkuttelua päälle ja harha-askel ja se on siinä. Pää pokaaliin aika voimalla ja on siinä itse kukin hetken sekasin.
Minä tulen nyt nostamaan kissaa sen verran pöydälle, että oliko se nyt ihan niin päissään?
Minä tulen nyt nostamaan kissaa sen verran pöydälle, että oliko se nyt ihan niin päissään?
Kuten sanoin en jaksa alkaa vääntämään asiasta, mutta tuo nyt voi johtua ehkä pään iskemisestä johonkin metallista tehtyyn... Se kun saattaa aiheuttaa oksentelua, ihan selvinpäinkin.Älä nyt viitsi. Katso se Katsomo.fi:n video lentokoneesta poistumisesta ja mieti uudestaan. Mutta toki joo, Pasi varmaan kärsii matkapahoinvoinnistakin kun pitää kesken bussimatkan lervailla kadulle.
Eli kaikkien pitäisi olla sitä mieltä, että tämä oli ihan okei, eikä aiheesta ole mitään keskusteltavaa. Minusta ainakaan näin mielenkiintoista ja mielipiteitä jakavaa asiaa ei pidä vaieta kuoliaaksi.Etteköhan vois jo lopettaa ton paskan jauhamisen!?
Keskustelu, jeesustelu ja paskan jauhanta on kolme eri asiaa.