Keskustelu, jeesustelu ja paskan jauhanta on kolme eri asiaa.
Joista kahta viimeistä harrastetaan sinun mukaan täällä (ja toisessa ketjussa). Annapas meille vielä kerran ne keskustelun kriteerit?
Keskustelu, jeesustelu ja paskan jauhanta on kolme eri asiaa.
Onneksi sinä tulit paikalle keskustelemaan, niin saadaan tämä jeesustelu ja paskan jauhanta kuriin. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin?Keskustelu, jeesustelu ja paskan jauhanta on kolme eri asiaa.
Voisitko vielä hieman avata näiden eri asioiden eroavaisuuksia? Mikä tekee esim. tässä ketjussa käydystä sananvaihdosta nimenomaan jeesustelua?
Varmasti muistan kaikkien suoritukset vielä juhannuksena ja ylipäätään aina, kun heidän naamansa jossain yhteydessä silmiin osuu.
Ei ole, koska teillä ei ole mitään asiaa, johon voisi olla sanottavaa!
Onneksi sinä tulit paikalle keskustelemaan, niin saadaan tämä jeesustelu ja paskan jauhanta kuriin. Oliko sinulla jotain sanottavaa itse asiaankin?
Ei ole, koska teillä ei ole mitään asiaa, johon voisi olla sanottavaa!
Minä tulen nyt nostamaan kissaa sen verran pöydälle, että oliko se nyt ihan niin päissään? Noissa portaissa nyt voi kaatua selvänäkin, saati sitten jos on vähän ottanut. Tuo alun "talutuskaan" nyt niin selvästi talutukselta näytä ihan yhtä paljon näyttää siltä että jätkät tulee hyvissä fiiliksissä. Sitten vähän vilkuttelua päälle ja harha-askel ja se on siinä. Pää pokaaliin aika voimalla ja on siinä itse kukin hetken sekasin.
Meinaa oli sitten muutos lavalle aika iso, eikä se humala nyt ihan kahdessa tunnissa lähde. Tai ehkä minä vaan olen jotenkin puolusteleva, mutta itse en tuon kuvan laadulla voi väittää Nurmisen olevan missään konttauskunnossa. Enneminkin hieman ylipainoinen kaveri tulee lentokoneen jyrkkia portaita alasa ja väsymystäkin on taatusti matkassa, ehkä jopa nukkunut lennolla ja nyt vielä hieman uni painaa.
Sitten ei katso jalkoihin ja yhtäkkiä tuleekin maa vastaan, käy ihan selvinpäinkin todella helposti jos ei jalkoihin kattele. Mutta en ota sen enempää kantaa tai ala tästä suuremmin vääntämään. Jotenkin vaan jos ihan oikeen kunnon kännissä olis luulisin että olisi kädet ennemmin siellä kaiteessa ja Matikainen aika kaukana "taluttamasta".
Tiesitkö muuten, että tämä on keskustelupalsta joka on tarkoitettu keskustelemiseen, mutta sitä ei kuitenkaan ole pakko lukea?
Ainoa epäselvyyshän asiassa oli, että kuka on kännissä ja miten kännissä Nurminen onkaan.
Ei tuossa minun mielestäni ole mitään epäselvää. Jos sinulle on, niin setä selventää: Kännissä ovat Nurminen, Jutila ja Salmela. Kuinka kännissä herrat ovat? Liian kännissä.
Se siitä ja kohti uusia lärvejä.
Esimerkikisi tuo kauhisteleminen, miten ne nyt noin ja plääplääplää... Ihan kuin tuo joidenkin kännissä oleminen olisi tullut jotenkin yllättäen. Ainoa epäselvyyshän asiassa oli, että kuka on kännissä ja miten kännissä Nurminen onkaan.
"- Jos me voitetaan maailmanmestaruus, niin tuskin voidaan vaatia, että sitä totisin ilmein juhlitaan. Parin kohdalla meni vähän överiksi, mutta jokainen taaplaa tavallaan. Emme me veljemme vartijoita ole, Kummola toteaa."
Minun mielestäni Nupen käytöksen kauhistelussa ei ole kyse jeesustelussa, olipa se ennalta-arvattavissa tahi ei. On monta ihan ymmärrettävää syytä suhtautua tuollaiseen toimintaan kriittisesti. Keskustelupalsta taas on hyvä paikka ruotia tapahtumia ja sitä, mikä oli pielessä ja mitä pitäisi parantaa. Miksi pitäisi vain olla hiljaa jos ongelma on ilmeinen ja kaikkien nähtävillä?
No vaikka siksi, että ongelma ei ole sinun, minun tai meidän.
No nyt ei tuokaan asia enää ole epäselvää, joten siitä voidaan etukäteisspekuloinnin sijaan keskustella (ellei kukaan yritä jostain syystä keskustelua hiljentää).Kuulehan "setä"! Jos luetun ymmärtäminen kuuluu vahvuuksiisi, niin tajuat varmaan tarkoitukseni. Epäselvää, ennen joukkueen saapumista kentälle, oli ketkä on kännissä ja miten kännissä Nurminen on. Se oli selvää, että joku/jotkut on ja Nurminen varmasti.
Kyllä on. Itse lähdin lukemaan nuorimmaiselle Aku Ankkaa kun sai pelätä että örveltäjien hauskanpito lähtee lopullisesti käsistä.No vaikka siksi, että ongelma ei ole sinun, minun tai meidän.
No vaikka siksi, että ongelma ei ole sinun, minun tai meidän.
Tämä kai kuuluu tänne?
Pasi Nurminen n. klo. 24 ravintola Teatterin edessä, nousemassa poliisiautoon.
Siinä käy tasan päinvastoin. Eli mestaruus unohtuu nopeasti, mutta kinastelu Nupen, Jutin ja Salmelan toilailuista pitää Jatkoajan maajoukkueosion hengissä vähintään seuraavaan EHT-turnaukseen asti. Nyt kun ei voida ruoskia joukkuetta ja valmennusjohtoa menestymättömyydestä, niin sitten siihen löydetään joku muu pätevä syy.Nupen ja Jutin toilailut unohtuu juhannukseen mennessä. Mestaruus 2011 ei unohdu koskaan!
Tietenkin nykyään on valloillaan tämä kasvatus, että lapselta yritetään suodattaa kaikki paha ja että yritetään puhumalla kasvattaa, mutta ne lapset vasta pihalla onkin elämästä.
Siinä käy tasan päinvastoin. Eli mestaruus unohtuu nopeasti, mutta kinastelu Nupen, Jutin ja Salmelan toilailuista pitää Jatkoajan maajoukkueosion hengissä vähintään seuraavaan EHT-turnaukseen asti. Nyt kun ei voida ruoskia joukkuetta ja valmennusjohtoa menestymättömyydestä, niin sitten siihen löydetään joku muu pätevä syy.