Vain elämää – viihdeohjelma

  • 570 883
  • 3 127

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse olen tykännyt valtavasti Siltsun persoonasta, äänestä ja esiintymisestä, mutta nyt kyllä hieman laski pisteet. Jokainen saa minun puolestani vetää mitä haluaa, mutta kamoissa auton rattiin meneminen ei kyllä ole ok.
Totta. Varsinkin jossain Helsingin keskustan tuntumassa tms. missä on iso riski siihen että sivullisiin sattuu. Jos haluaa kamoissaan autolla väen väkisin jossain ajella, niin ajelkoot jossain Arttu Wiskarin mökkitiellä, ja sekin silloin kun siellä ei ole muita.
 

J.Hotti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK Detroit Red Wings FC Barcelona
Ja tää yksi räppispede pistää Twitterin kautta "voimia" viestin "Siltsulle" ja vielä oikein sydämen kera. Hienoa, että nuorten suosikki selkeästi hyväksyy huumeiden käytön, eikä varsinkaan näe mitään väärää siinä, että huumeiden vaikutuksen alaisena ajellaan autoa. Todellinen idoli.

Kyllä täällä tarkenee.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Tarkenee joo. Kyllä rattijuopot/pilleristit ovat lähes sitä alinta P-porukkaa, ihmissaastaa. Itse saat vedellä mitä lystäät, mutta rattiin istuminen on järkyttävän ääliömäistä, vaarallista ja epäkunnioittavaa.
 

Seether

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penthouse
Kyllä perskännissä ajeleminen on pahempaa kuin muutaman hassun viivan jälkee. Ainakin vähän skarpimpi ja tollee. :) Ja muutenkin amfetamiini on demonisoitu turhaan. Vauhtihan on mitä mainion tuote kaljan kylkeen kun oot vkl ottamas kuppia. Ei sen kummempaa kuin ruohon polttelu.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No hitto, nythän tässä aukeaa Valkeaa Unelmaa-hitin taustat....

Saas nähdä nyt sitten, mihin tässä päädytään? Keikkaa myyty syksyyn niin perkeleesti ja veikkaan, että ohjelman tuotantoyhtiössä on ollut tänään kohtuullista vipinää ja pikku palaveria...

SInällään jännää että Maikkari poisti Kashmirin ohjelmasta pelkkien huhupuheiden ja olettamuksien pohjalta ja nelosella saisi huumeveikko pyöriä ihan vapaasti. Isot rahat toki taitaisi olla kyseessä jos tuota sillanpään jaksoa ei telkkarissa näytettäisi, että ymmärtää ehkä tuotantoyhtiötä että vaikea enää tässäkohti vetäytyä, konsertit toki varmaan asia erikseen. Noin muutenkin eiköhän sillanpään kannattaiis nyt hetken aikaa vetäytyä maanalle eikä olle julkisuudessa, vettä lisää myllyyn ei ainakaan kannata kuten vaikka eräs Axl omassa kohussaan teki.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tarkenee joo. Kyllä rattijuopot/pilleristit ovat lähes sitä alinta P-porukkaa, ihmissaastaa. Itse saat vedellä mitä lystäät, mutta rattiin istuminen on järkyttävän ääliömäistä, vaarallista ja epäkunnioittavaa.

No tämä, Sillanpää taitaa olla yksi rikkaimpia artistejakin kotimaassa, 2015 vuonna esimerkiksi pelkästään 300ke , kyllä tarvittaessa jos ei ole ajokuntoinen niin taksin tai kuljettajan pitäisi pystyä palkkaan. Eikä huumetestejä liikenteessä taideta ihan huvikseen tehdä kovin usein että varmasti jotain syytä oli epäillä käyttöä ja se jo riittää jättää auto kotiin.
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
SInällään jännää että Maikkari poisti Kashmirin ohjelmasta pelkkien huhupuheiden ja olettamuksien pohjalta ja nelosella saisi huumeveikko pyöriä ihan vapaasti. Isot rahat toki taitaisi olla kyseessä jos tuota sillanpään jaksoa ei telkkarissa näytettäisi, että ymmärtää ehkä tuotantoyhtiötä että vaikea enää tässäkohti vetäytyä, konsertit toki varmaan asia erikseen. Noin muutenkin eiköhän sillanpään kannattaiis nyt hetken aikaa vetäytyä maanalle eikä olle julkisuudessa, vettä lisää myllyyn ei ainakaan kannata kuten vaikka eräs Axl omassa kohussaan teki.
Kasmir toki nyt oli helppo poistaa, kun kyse oli suorista lähetyksistä. Varmasti näin olisi ollut myös Sillanpään tapauksessa mikäli Vain Elämää kuvattaisiin suorana.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Onhan se selvää ettei Siltsu tule olemaan tälläisen kohun jälkeen ainakaan live-kiertueella. Ja kaiken lisäksi olisi ollut koko kiertueen isoin nimi, kyllä, ei ne Vain Elämää -massat tule katsomaan Cheekkiä vaan Siltsua. Siltsusta ne sekoaa, Cheek on vain ihana uusi tuttavuus ja ihan ok, "Enhän mie mittään räppimusiikista ymmärrä" - sillä iskelmämummo äänellä. Kova paikka tämä on koko tuotantokoneistolle ja kaikille faneille, muillekin ihmiselle, koko Suomen kansalle. Ainoa joka tästä uutisesta kiittää on Seiska, sinne suuntaan tämä kohu on kultakaivos.

_
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Kun miettii tätäkin tapausta, iso nimi julkisuudessa ja sitten kristallia nokkaan ja auton rattiin keskellä Helsinkiä. Olisiko jopa halunnut jäädä kiinni? Koska tuohan on paras paikka jäädä kiinni, vaikkei kytät olisikaan hollilla niin joku lainkuuliainen kansalainen kyllä sut tai sun sekoilevan ajotyylin bongaa ja soittaa sheriffit paikalle. Julkinen itsemurha. Tullut mitta täyteen julkisuutta ja sitä imelää imagoa, rytinällä ryppyä imagoon ja bad boy -teemaa.
Koska jos varjelisi mainettaan niin eihän kukaan edes piripäissään lähde keskustassa ajelemaan, ehkä mökillä, muttei Helsingin keskustassa.

_
 

Undrafted

Jäsen
Hassusti kyllä omastakin someystäväpiiristä löytyy väkeä jotka toppuuttelevat julkista lynkkausta. Omasta mielestä kaikkien rattijuoppojen (huumeissa tai ilman) nimet voitaisiin julkaista kuvan kera, eikä sympatiaa heru vaikka muutaman kultalevyn olisi pyöräyttänyt.
Miksi pitäisi lynkata julkisesti, kun kyseessä julkisuuden henkilö? Olettaisin Suomessa viikoittain käryävän ihmisiä ratista aineissa tai alkoholista. Tulisi näistä mennä kunkin työnantajalle tieto ja olisi peruste irtisanomiselle? Näinhän julkisuuden henkilöiden kohdalla helposti tehdään, mikä on minusta täysin yliampuvaa. Laissa on varmaan määrätty rangaistus Sillanpäänkin rikokseen, jos aikanaan hänet sellaiseen todetaan syylliseksi. Tottakai julkisuuden henkilön rikos on uutinen toisinkuin perusmattimeikäläisen, mutten näe tarvetta lisärangaistuksille julkisuuden henkilöiden kohdalla.
 

Tombe76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tulisi näistä mennä kunkin työnantajalle tieto ja olisi peruste irtisanomiselle?

Jos/kun multa kysyt niin pitäisi. Olen sitä mieltä että törkeästä ratista kiinnijääneet voitaisiin kaikki julkistaa, huumerikolliset myös. Ja työnantajat saisivat sitten sen mukaan tehdä omat johtopäätöksensä.

Vai pitääkö ensin ajaa suojatiellä kännissä jonkun yli?

Tuo noin yleisesti. Ja mitä Sillanpäähän tulee, niin ikävä homma jos tulee huonoa julkisuutta kun mokaa. Julkisuudella tehnyt uransa, joten maistakoot nyt sitten sen toista puolta. Oma valinta.

Mtv:llä ei muuten varmaan yhtään tee pahaa tehdä "tutkivaa journalismia" asiasta, kun kohteena on kilpailijan suosituimman ohjelman tähti.
 

Konnamuori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se mikä johtaa.
"Hei!

Haluan kiittää kaikkia - olen otettu kaikista ihanista viesteistä, joita olen saanut. Olen todella pahoillani, että olen aiheuttanut niin monille huolta ja pahaa mieltä. Meidän jokaisen elämänpolulta löytyy monta asiaa, joita meidän on elämämme varrella käytävä läpi. Tämä on minulle yksi niistä. Lehtien uutisointia haluan kommentoida sen verran, että ”törttöilyksi” kutsuttu liikennerikkomukseni oli tosiasiassa keltaisen viivan ylitys, kun ohitin pysäkillä seisovan bussin toisen auton vanavedessä. Lehdissä on kirjoitettu, että minun epäillään syyllistyneen huumausaineen vaikutuksen alaisena ajamiseen. Tämä pitää paikkansa, vaikka kyseessä olikin hyvin vähäinen määrä. Oli ajattelematonta lähteä liikenteeseen, vaikka koin, että olin täysin ajokykyinen. Pyydän tätä anteeksi. Tiedostan elämän rajallisuuden, ja intohimoisena ihmisenä hakeudun helposti uusien kokemusten pariin. Kunpa olisikin voimaa ja ymmärrystä tehdä elämässä aina vain oikeita valintoja. Tapahtuneesta huolimatta elämän karikot hiovat meitä jokaista ja toivottavasti ne myös tekevät meistä hitusen parempia ihmisiä.
Työt jatkuvat normaalisti. Nyt valmistaudun Valokeilassa-konserttikiertueseen, ja kiertueen jälkeen jatkan töitäni sovitusti kunnes lähden lomalle tammikuussa. Keväällä palaan keikkalavoille uusin voimin.

Hyvää syksyä!

Jari Sillanpää"

Kuvittelenko tuossa viestissä olevan mukana asian vähättelyä?
 

Byvajet

Jäsen
Huumekuskeista en tiedä, mutta rattijuoppojen demonisointi on saanut jo kohtuuttomat mittasuhteet. He aiheuttavat vain vähän onnettomuuksia täysin ulkopuolisille.

Suurempana uhkana pidän väsyneenä ajamista ja etenkin kännykän räpläämistä ajaessa. Itsekin olen rattiin nukahtanut, niin tiedän, kuinka salakavalasti se tapahtuu.
 
rattijuoppojen demonisointi on saanut jo kohtuuttomat mittasuhteet.
Joo, rattijuopoillakin on oikeudet, ja ihan suotta heitä syrjitään.
Suurempana uhkana pidän väsyneenä ajamista ja etenkin kännykän räpläämistä ajaessa. Itsekin olen rattiin nukahtanut, niin tiedän, kuinka salakavalasti se tapahtuu.
Tämä on kyllä totta. Aiheuttaa varmasti eniten vaaratilanteita.

Täytyykin viikonloppuna katsoa joku jakso Vain Elämää. Tai ainakin biisit, koska niistä välihöpinöistä nousee usein pieni säälinsekainen myötähäpeä pintaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
"Hei!

Haluan kiittää kaikkia - olen otettu kaikista ihanista viesteistä, joita olen saanut. Olen todella pahoillani, että olen aiheuttanut niin monille huolta ja pahaa mieltä. Meidän jokaisen elämänpolulta löytyy monta asiaa, joita meidän on elämämme varrella käytävä läpi. Tämä on minulle yksi niistä. Lehtien uutisointia haluan kommentoida sen verran, että ”törttöilyksi” kutsuttu liikennerikkomukseni oli tosiasiassa keltaisen viivan ylitys, kun ohitin pysäkillä seisovan bussin toisen auton vanavedessä. Lehdissä on kirjoitettu, että minun epäillään syyllistyneen huumausaineen vaikutuksen alaisena ajamiseen. Tämä pitää paikkansa, vaikka kyseessä olikin hyvin vähäinen määrä. Oli ajattelematonta lähteä liikenteeseen, vaikka koin, että olin täysin ajokykyinen. Pyydän tätä anteeksi. Tiedostan elämän rajallisuuden, ja intohimoisena ihmisenä hakeudun helposti uusien kokemusten pariin. Kunpa olisikin voimaa ja ymmärrystä tehdä elämässä aina vain oikeita valintoja. Tapahtuneesta huolimatta elämän karikot hiovat meitä jokaista ja toivottavasti ne myös tekevät meistä hitusen parempia ihmisiä.
Työt jatkuvat normaalisti. Nyt valmistaudun Valokeilassa-konserttikiertueseen, ja kiertueen jälkeen jatkan töitäni sovitusti kunnes lähden lomalle tammikuussa. Keväällä palaan keikkalavoille uusin voimin.

Hyvää syksyä!

Jari Sillanpää"

Kuvittelenko tuossa viestissä olevan mukana asian vähättelyä?

Siltsulla taisivat olla ajatukset kristallinkirkkaina, kun on viestiänsä väsännyt...

Olisi mieluummin pahoitellut kamankäyttöänsä kuin sitä, että lähti kamoissa liikenteeseen. Vähättely on vihoviimeinen asia, mihin hänen olisi kannattanut sortua.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Olisi mieluummin pahoitellut kamankäyttöänsä kuin sitä, että lähti kamoissa liikenteeseen. Vähättely on vihoviimeinen asia, mihin hänen olisi kannattanut sortua.

Miksi kaman käyttöä pitäisi pahoitella. Ainakin itelleni on ihan sama vaikka olisi vetänyt rectus pectusta suoraan vaosta. Ajamispahoittelu ok. Hyvä vaan ettei liikaa lähtenut jeesustelemaan. Ehkä otin ehkä en vittuako se sulle kuuluu.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Ihan sama se on mullekin, vaikka olisi överit vetäissyt. Mitä hän privaattielämässään tekee, ei varsinaisesti kuulu muille, mutta ei kaman vetämisestä kannattaisi imagosyistä jäädä kiinni. Siltsulla on vaan paljon faneja, joille hän on jonkinlainen esikuva eikä huumeiden käyttö nyt ole suorastaan suositeltavaa.

Edit: lavensin vähän kommenttia.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Ihan sama se on mullekin, vaikka olisi överit vetäissyt. Siltsulla on vaan paljon faneja, joille hän on jonkinlainen esikuva.

Näin. Ja toki olisi voinut jättää pois määritelmän vähäinen määrä. En olisi Sillanpäänä mennyt kertomaan, että tunnen kristallin määrät, joka taas kertoo tottuneemmasta käyttäjästä.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Siis eihän Siltsu ole varmaan tuosta tekstistä riviäkään kirjoittanut, jotkut levy-yhtiön PR-saatanat siellä on keskenään palaverissa pallotelleet että meniskö tää, entäs jos lisätään siihen hei tää ja sit vielä loppukaneetiks tämmönen? Se sopis hyvin yhteen näiden meidän maksamien "Siltsulla on suurta surua", "Siltsulla on sairaus" ja "Säälikää Siltsua hei!" lehtijuttujen kanssa mitä ollaan iltapaskatoimittajat lahjottu tekemään, kyllä kaikki ymmärtää hei tän jälkeen.

Jari on samaan aikaan maannut palaverihuoneen pöydän alla X-asennossa, hihitellyt siellä piripäissään että koskakohan ne huomaa että oon kussut tänne pöydän alle, hihihii, seuraavaksi tahdon varmaan yhden Rieseneistäni, huhuhuhuhuu, no nyt tuli ripulitkin sitten, hahahahahaa, lisää amfetamiinia tänne, oon voittamaton! Missäs mun auton avaimet on.. ai niin ne tais palaa siinä samalla ku poltin kaikki vaatteeni aulan naistenvessassa, hehehehehe, no äkkiäkös kähvellän jonkun tuottajan avaimet tuolta, mutta sitä ennen keklutan kyllä seuraavaa vastaantulijaa tällä viivottimella kaulaan, hohohohoo, piri toimii! Oon vittu Jari SIllanpää!!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mietin tuota faniongelmaa Siltsun keissin osalta niin pienempi pahahan se oli että Siltsu kärähti kuin vaikkapa Cheek. Nyt huumeiden ostomarkkinoille saattaa ilmestyä uutena tyyppinä muutama aktiivinen iskelmämummo kokeilemaan vauhtia Siltsun tyyliin, niin ja pari keskivertoa iloisempaa miestä.
Mutta Cheekin tapauksessa seuraukset olisivat voineet olla katastrofaaliset ajatellen nuorisoa, ne ei osaa tuomita asioita niin kuin pitäisi vaan siellä on paljon massaa johon tälläiset asiat vaikuttavat juuri niin kuin ei pitäisi vaikuttaa. Toisin sanoen iso vaara porttiteorialle bisset, spliffit ja nyt kokeillaan metaa kun Cheekkikin. Tätä käryä en halua missään nimessä nähdä.

_
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tavallaan tuli aika sopivaan aikaan tuo Sillanpään huumekohu, kun illalla on Sillanpään jakso Vain Elämää -ohjelmassa vuorossa. Toki varmaan joku Pihtiputaan mummo jättää katsomatta, mutta muuten uskon, että jakso kerää aika paljon huomiota ja katsojia. Hyvä, että ohjelma on kuvattu jo kesällä, sillä muuten ei jaksossa muusta puhuttaisikaan kuin tästä huumekohusta. Tai ainakin katsojat haluaisivat kuulla siitä.

Minun mielestäni Jari Sillanpää voisi pitää pidemmänkin loman nyt. Haloo Helsinki oli vuoden tauolla ja nyt jäävät Sanni ja Lauri Tähkä tauolle. Jari Sillanpää valittiin tangokuninkaaksi 1995 ja siitä lähtien on kai meno ollut aika hurjaa. Ei kukaan jaksa sellaista höykytystä yli 22 vuotta. Nyt vaikka kahden vuoden loma tähän väliin voisi tehdä hyvää. Luulisi, että Sillanpäällä olisi paljon rahaa säästössä, mutta niinhän sitä luulisi myös Johnny Deppistä. Ja Johnny Depp on varmasti tienannut enemmän kuin Sillanpää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös