Hyvä jos korkealentoisen huono läppäni löysi jotenkin perille, koska itselläni oli tämä mainitsemasi fiilis kun seurasi sitä kolmannen kauden teennäistä nyyhkintää sekä palvontaa. Itselleni Loiri edustaa legendaarista viihdetaiteilijaa eikä hän todellakaan ansainnut nähtyä häpeänäytelmää osakseen. Sikälikin kun herra itsekin tajusi ettei ollut missään häävissä vedossa enää. Siinä on keskeinen ero että kunnioitetaanko legendaa vai tehdäänkö hommasta sirkusta.
Minuun ainakin kolahti. Koin itsekin tuon Vain elämää -kauden Loirin ruumiin palvontana. Samalla tuo oli itse asiassa ensimmäinen ja ainoa kausi jonka olen katsonut. Voi olla että muut kaudet eivät ole olleet yhtä pahoja, mutta nimenomaan tuo Loirin "tulkitsemisen" palvominen ja joka ainoasta Veskun henkäyksestä kyynelehtiminen alkoi vituttaa niin rankasti, että tuon jälkeen en ole ohjelmaa katsonut, enkä katso.
Ja sinänsä minusta on turha kiistellä mieltymyksistä. Olli Lindholm on hyvinkin voinut tehdä hienon uran, mutta ei se kyllä oikeasti laulaa osaa. Tai no, osaa se huutaa suunnilleen nuotilleen. Hakulisesta en oikeastaan tiedä sitäkään vähää, mutta voin ainakin todeta, että Joutsenlaulu on karmeaa pateettista paskaa. Ja tämähän, kuten ei oikeastaan mikään tässä viestissä kirjoittamani, ole missään tapauksessa faktaa, vaan ainoastaan minun voimakasta mielipidettäni.