Siis eihän Siltsu ole varmaan tuosta tekstistä riviäkään kirjoittanut, jotkut levy-yhtiön PR-saatanat siellä on keskenään palaverissa pallotelleet että meniskö tää, entäs jos lisätään siihen hei tää ja sit vielä loppukaneetiks tämmönen? Se sopis hyvin yhteen näiden meidän maksamien "Siltsulla on suurta surua", "Siltsulla on sairaus" ja "Säälikää Siltsua hei!" lehtijuttujen kanssa mitä ollaan iltapaskatoimittajat lahjottu tekemään, kyllä kaikki ymmärtää hei tän jälkeen.
Jari on samaan aikaan maannut palaverihuoneen pöydän alla X-asennossa, hihitellyt siellä piripäissään että koskakohan ne huomaa että oon kussut tänne pöydän alle, hihihii, seuraavaksi tahdon varmaan yhden Rieseneistäni, huhuhuhuhuu, no nyt tuli ripulitkin sitten, hahahahahaa, lisää amfetamiinia tänne, oon voittamaton! Missäs mun auton avaimet on.. ai niin ne tais palaa siinä samalla ku poltin kaikki vaatteeni aulan naistenvessassa, hehehehehe, no äkkiäkös kähvellän jonkun tuottajan avaimet tuolta, mutta sitä ennen keklutan kyllä seuraavaa vastaantulijaa tällä viivottimella kaulaan, hohohohoo, piri toimii! Oon vittu Jari SIllanpää!!