Vain elämää – viihdeohjelma

  • 572 341
  • 3 127

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Redrama on niin sekaisin muutamana päivänä että oikein sääliksi käy. Ja on siis heti aamusta alkaen.

Jyrki69 oli kyllä aika väärä valinta tähän, yksi hyvä veto (missä mukana koko bändi) ja muut ihan kuraa. Samoin muitten versioinnit 69 eyesistä olivat aika ponnettomia.

Parkkonen taas on selkeästi esiintyjä. Ei oo mikään huippulaulaja (toki osaa senkin) mutta esiintyjänä on kyllä Suomen kärkeä.

Ja Erika. Onhan se kuuma. Kikka vol 2.

Läntinen, Meiju ja Mikko olivat omat itsensä. Ja Yona oli mulle aika outo, mutta osaahan tuo laulaa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei tästä kaudesta musiikillisesti mitään erityistä jäänyt mieleen.

Ehkä tiivistäisin omat ajatukseni kaudesta lyhyesti niin, että Jyrki riisui aurinkolasit ja lauloi ”Etkö uskalla mua rakastaa”. Ei mikään Elvis ja katsojaa nolotti kuunnella, mutta mitä vielä niin vain vietiin jalat alta Erikalta.

Semmoista elämä on. On sitten kyse ihmisten välisistä suhteista tai musiikista. Jos kolahtaa niin kolahtaa tai sitten ei.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minulle jäi kyllä tästä jäljelle Pete Parkkosen olemassaolon ymmärtäminen, sekä muutama erittäin hyvä esiintyminen - Yonan Voimaa ja valoa, Peten rumpu-show Lost Boy, ja 60-vuotias Läntinen meikit naamalla, pöydällä kukkoilemassa, niin että roolinsa takana jemmassa ollutta Jykäystäkin oikeasti sykähdytti.

Redraman Peten päivän Mun -versioon lämpenin myös muutaman lisäkatselukerran jälkeen, ja tajusin sitä sen tiluttelusooloakin vähän paremmin. Samaten Peten Läntisen päivän yltiöhuutava Kevät ja minä avautui jotenkin parin kuuntelukerran jälkeen.

Siinähän ne. Pete ja Tommi, Yona ja Redrama. Muut kellui mukana. Vikmanilta ei jäänyt jotenkin mikään yksittäinen esitys mieleen, mutta se oli muuten vaan ihan nainen paikallaan. Mikko oli Mikko, Meiju oli mummo, Jyrki ei itsekään tiedä mikä se on.
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Selasin saikkupäivän ratoksi koko kauden vedot läpi ja olihan siellä paljon hienoja musiikkiesityksiä. Suuren osan skippasin, mut nämä tuli katsottua loppuun asti ja osa jäänee myös soittolistalle:

Yona - Enkeli
Pete Parkkonen- Per Vers, Taiteilija
Erika Vikman - Ihmisen ikävä toisen luo
Yona - Pyhä Erika
Pete Parkkonen - Clouds
Yona - Voimaa ja valoa
Redrama - Huudan sun nimee
Pete Parkkonen - Loppuun asti
Erika Vikman - Tulppaanisi
Mikko Alatalo - Maantien laitaa
Redrama - Kaunotar ja Kulkuri
Pete Parkkonen - Pure mua

Paras yksittäinen veto oli mielestäni Parkkosen Loppuun asti. Mahtava monumentaalinen esitys, joka sai kylmät väreet pintaan. Muutenkin Parkkonen nousi omaksi suosikiksi. Tuo ääni on kyllä jumalaisen komea, toivotaan et saa tästä kunnon buustin uralleen. Ja Yona, josta en tiennyt ennen kautta juuri mitään, yllätti kyllä eniten. Hienoja biisejä löytyy näköään paljon, täytyy ottaa tarkempaan kuunteluun.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Selasin saikkupäivän ratoksi koko kauden vedot läpi ja olihan siellä paljon hienoja musiikkiesityksiä. Suuren osan skippasin, mut nämä tuli katsottua loppuun asti ja osa jäänee myös soittolistalle:

Yona - Enkeli
Pete Parkkonen- Per Vers, Taiteilija
Erika Vikman - Ihmisen ikävä toisen luo
Yona - Pyhä Erika
Pete Parkkonen - Clouds
Yona - Voimaa ja valoa
Redrama - Huudan sun nimee
Pete Parkkonen - Loppuun asti
Erika Vikman - Tulppaanisi
Mikko Alatalo - Maantien laitaa
Redrama - Kaunotar ja Kulkuri
Pete Parkkonen - Pure mua

Paras yksittäinen veto oli mielestäni Parkkosen Loppuun asti. Mahtava monumentaalinen esitys, joka sai kylmät väreet pintaan. Muutenkin Parkkonen nousi omaksi suosikiksi. Tuo ääni on kyllä jumalaisen komea, toivotaan et saa tästä kunnon buustin uralleen. Ja Yona, josta en tiennyt ennen kautta juuri mitään, yllätti kyllä eniten. Hienoja biisejä löytyy näköään paljon, täytyy ottaa tarkempaan kuunteluun.
Ihmettelen kyllä hieman, ettei Tommin Getaway (Redin päivänä) päässyt listoillesi! Tuolla vedolla olisi surutta voinut mennä vaikka Willie Nelsonin ja Kris Kristoffersonin kaveriksi vetämään countrya pikkuisen isommillekin lavoille.

Makuasioita...
 

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Ihmettelen kyllä hieman, ettei Tommin Getaway (Redin päivänä) päässyt listoillesi! Tuolla vedolla olisi surutta voinut mennä vaikka Willie Nelsonin ja Kris Kristoffersonin kaveriksi vetämään countrya pikkuisen isommillekin lavoille.

Makuasioita...

Makuaisoitahan nämä.. itelle ei vaan läntisen vedot nyt oikein uponnut niin kovaa. Ihan jees vetoj, mut ei tuu toista kertaa kuunneltua
 
Suosikkijoukkue
SaiPa

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Ja lopun klippien perusteella ensi jaksossa Alatalo vetää sitten itse yhden parhaista kipaleistaan, Suojelusenkelin, kun muut eivät tajunneet.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niin joo se joku yllätysbiisi-jaksokin oli ja meni. Redrama sano aluksi vaan telkkarin kautta moikka, jotenkin jännästi mulla jäi semmonen fiilis että se olisi Hirvensalmessa noiden muiden vanavedessä retkahtanut alkoholilla lutraamaan taas ja siitä se ajatus sitten lähti. Siksi ei olisi nyt sitten uskaltanut lähteä sinne pöytään edes istuskelemaan ja katsomaan kuinka Meiju vetää punkkua ja Alatalo valkkaria, ja Lassella vaan suu napsaa vesilasinsa ääressä. Ikävä homma kyllä, saapa nähdä uskaltaako Redrama sitten näissä muissakaan ekstra-spesiaalia-jaksoissa lähteä mukaan, ja että oliko tää ekan jakson poissaolo vaan nyt joku päihdehoidon aikataulullisesti pakottanut juttu.

Mitäs siellä sitten laulettiinkaan, no en minä perkele enää muista. Erika veteli farkkuhaalareissaan Maalaispoikaa edestä ja takaa, ja Yona voihki ja tanssi ku jossain Madonnan Frozen-videolla. Meiju sotki Cicciolinan, ja sitten Alatalo ja Jyrki69 ja Petekin kävi jotain laulelemassa. Pankin räjäytti totutusti taas Läntisen Tomppa, erittäin hyvin lauloi 69eyesin biisin taas kerran, koskahan ne muut vampyyrit tajuaa siellä että pistetääs Jyrki nyt tonne Pataässään mölisemään ja otetaan Tommi tilalle.

En tiiä, jotenkin vitutti kun Alatalo oli nyt taas kokenut tarpeelliseksi vääntää omat sanat Läntisen Rööperin kuu -biisiinkin. Miksi vitussa ne nyt tuota on alkaneet harrastamaan? Tajuan jos räppärin pitää keksiä enemmän sanottavaa ku ne neljä riviä mitä säkeistössä on, tai jos jotain ahdistaa englanniksi laulaminen niin sitten vaan käännöstä peliin joo, tai jos nyt jossain laulussa kertojana on poika, ja laulaja onkin tyttö, niin siitä sit joku väännös tehdään, mutta miksi helvetissä pitää toisten suomenkielisiä biisejä laulaa omasta perseestä revityillä, uusilla suomenkielisillä sanoilla? Petekin kai tätä kauden aikana teki, en tiiä tekikö muutkin kun ei oo sillee itelle niin tuttuja biisejä että huomais edes.

En ihan käsitä. Ois sekin, kun Vesku Loirin päivänä sieltä ois Paula Vesala astunut esiin ja sanonut että mä laulan nyt Lapin kesän, mutta muutin nää sanat sillee että nyt tää kertookin feminismistä ja lesborakkaudesta, ja sitten Toni Wirtanen sanoisi että jep vedän sulta tän Elegian, mutta tein tähän nyt uudet sanat ja tässä lauletaan nyt sadomaso-seksistä ja mielenterveyshäiriöistä.

Tai jos Pete Parkkonen laulaisi Ukrainan sotaa pakenevista lapsista ja riimittelisi marssi- ja farssi-sanojen kanssa. "Tää on lasten pitkä marssi, tää on melko kova farssi, kädessä mulla fiskarssi, n sakset ja sairastin mä sarssi. N. YYYYEEEEAAAAAAAAA JA JYRKI VETÄÄ STEMMAT *kamabeibijea, rakenroul* TÄÄ ON TOSI KOVA FARSSIIIIIIIIIII, TUOLLA LAULAA TAAS HIMARSSI, YEEEAAAAAAAAAAAAAAA *kamabeibioujee, eerikha kama lavmiitender, juugadafiilberliin* JYRKI JA MINÄ, MIKÄ FARSSI!!!!!! YEAAAAAAAAAA OUUUU YYYEEEEEEAAAAAAA!!!!!!!!!!!

Kiitos. Bändille aplodit.

*Kamaan, bebee. Oujee, rakenroul. Tis is it. Tissit. Erikan tissit. Oujee. Kama beibi jee*

...

...

..tuutko Jyrki pois sieltä lavalta joskus..?

...

*Rakenroul bebe*

...

*Idis wadidis*

...

JYRKI TUU NYT VITTU POIS SIELTÄ HÖLISEMÄSTÄ!
 

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Miksi vitussa ne nyt tuota on alkaneet harrastamaan? Tajuan jos räppärin pitää keksiä enemmän sanottavaa ku ne neljä riviä mitä säkeistössä on, tai jos jotain ahdistaa englanniksi laulaminen niin sitten vaan käännöstä peliin joo, tai jos nyt jossain laulussa kertojana on poika, ja laulaja onkin tyttö, niin siitä sit joku väännös tehdään, mutta miksi helvetissä pitää toisten suomenkielisiä biisejä laulaa omasta perseestä revityillä, uusilla suomenkielisillä sanoilla?
Ihan samaa ajattelin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Jos mitään hyvää vielä loppuun, onneksi Mikko Alatalo itse veti Suojelusenkelin. Muuksi solistiksi olisin toivonut lähinnä Suvi Teräsniskaa. Tuo osui ja upposi jo lapsena tuo biisi.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: mice

mice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Flames, Juventus, Parma
Mikko veti tosiaan yhden parhaistaan! Dumari oli hienoa nähdä stagella ja jätti Jyrkin ihan pimentoon. Pete veti ihan riman alta, Kummelin Rakkauden laiva vol 2.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Joo, jotenkin ihan kiva idea että tuokaa hei joku läheinen ja sille laulatte sitten jonkun kivan laulun. Mutta sittenhän siinä kävi niin että ne muut kuusi siinä pöydässä oli aina sillee että miks vitussa me oikein tässä nyt ollaan edes, kun ei me tunneta tota ihme tyyppiä yhtään. Tää on teidän juttu, ja ollaan me muut hiljaa ja odotetaan että noi tossa halailee ja puhuu toisilleen ja halaa ja lähtee pois. Meiju, ole vittu hiljaa joskus. No eihän se ole. Kaikkiin väleihin jotain oravaa tai kekkosta pitää sanoa, koska hiljaa ei voi olla.

Erika toi siskonsa, Mikko lapsenlapsensa, Tommi Arttu Wiskarin aivot, Pete vissiin jonkun kampaajan. Jyrkillä ei ollu kavereita ensinkään, niin se toi sitten Tuomari Nurmion, ja Yona toi sitten Jyrkin edestäkin sitä ryhmää sinne lavalle. Meiju toi jonkun pakettimatkallaan tapaamansa naisen, ja nyt kyllä taisin ekaa kertaa skipata koko esityksen. En vaan voinut sille mitään, kun Meiju alkoi jostain vitun Alanyan kuningattaresta narisemaan niin en pystynyt estämään sormeani fastforwardaamasta niin kauan kunnes Meiju ei enää lavalla ollut.

Biiseistä Erika laulo kivasti Tehosekoittimen biisiä, ja Tommi teki omituisesti ja räjäytti ties kuinka monennen pankkinsa taas, on se kyllä yks eläin. Mikolla ja Yonalla oli kiva fiilis esityksissään, mutta en kyllä kuuntele niitä enää toista kertaa. Peten kampaajalle torvisoittajien kanssa laulama Karibia-isänsä tekemä laulu ei jäänyt millään lailla mieleen, Jykäys ”Herra Kaveriton” 69 ja Tuomari Nurmio oli ihan jees jotenkin, mutta en muista siitäkään esityksestä enää mitään. Ja Meijun biisiä en kyennyt kuuntelemaan kuin ehkä 3 sekuntia alusta. Veikkaan, että en menettänyt yhtään mitään.

Redramaa ei näkynyt vieläkään. Syytän siitäkin Meijua.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Pidän hyvänä tällaisia hyväntekeväisyys-juttuja, mutta tässä formaatissa tuo alkoi kuulostaa jo liian teennäiseltä. Toisekseen, pidin vaikkapa Tommi Läntisen Häpeä-vedosta enemmän kuin Erikan omasta. Eli miksi toistaa samaa, mitä ohjelmassa on jo kuultu jopa samalla kaudella.

Joo, olisipa jätetty nämä erikoisjaksot pois, turhia.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Onko Erika Wikmanilla noin hyvät bosat luonnostaan vai käyty vähän kohottaan?
Käyty tai ei, hyvä on tissit!
Osaa myös laulaa, ei sen puoleen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös