Niin joo se joku yllätysbiisi-jaksokin oli ja meni. Redrama sano aluksi vaan telkkarin kautta moikka, jotenkin jännästi mulla jäi semmonen fiilis että se olisi Hirvensalmessa noiden muiden vanavedessä retkahtanut alkoholilla lutraamaan taas ja siitä se ajatus sitten lähti. Siksi ei olisi nyt sitten uskaltanut lähteä sinne pöytään edes istuskelemaan ja katsomaan kuinka Meiju vetää punkkua ja Alatalo valkkaria, ja Lassella vaan suu napsaa vesilasinsa ääressä. Ikävä homma kyllä, saapa nähdä uskaltaako Redrama sitten näissä muissakaan ekstra-spesiaalia-jaksoissa lähteä mukaan, ja että oliko tää ekan jakson poissaolo vaan nyt joku päihdehoidon aikataulullisesti pakottanut juttu.
Mitäs siellä sitten laulettiinkaan, no en minä perkele enää muista. Erika veteli farkkuhaalareissaan Maalaispoikaa edestä ja takaa, ja Yona voihki ja tanssi ku jossain Madonnan Frozen-videolla. Meiju sotki Cicciolinan, ja sitten Alatalo ja Jyrki69 ja Petekin kävi jotain laulelemassa. Pankin räjäytti totutusti taas Läntisen Tomppa, erittäin hyvin lauloi 69eyesin biisin taas kerran, koskahan ne muut vampyyrit tajuaa siellä että pistetääs Jyrki nyt tonne Pataässään mölisemään ja otetaan Tommi tilalle.
En tiiä, jotenkin vitutti kun Alatalo oli nyt taas kokenut tarpeelliseksi vääntää omat sanat Läntisen Rööperin kuu -biisiinkin. Miksi vitussa ne nyt tuota on alkaneet harrastamaan? Tajuan jos räppärin pitää keksiä enemmän sanottavaa ku ne neljä riviä mitä säkeistössä on, tai jos jotain ahdistaa englanniksi laulaminen niin sitten vaan käännöstä peliin joo, tai jos nyt jossain laulussa kertojana on poika, ja laulaja onkin tyttö, niin siitä sit joku väännös tehdään, mutta miksi helvetissä pitää toisten suomenkielisiä biisejä laulaa omasta perseestä revityillä, uusilla suomenkielisillä sanoilla? Petekin kai tätä kauden aikana teki, en tiiä tekikö muutkin kun ei oo sillee itelle niin tuttuja biisejä että huomais edes.
En ihan käsitä. Ois sekin, kun Vesku Loirin päivänä sieltä ois Paula Vesala astunut esiin ja sanonut että mä laulan nyt Lapin kesän, mutta muutin nää sanat sillee että nyt tää kertookin feminismistä ja lesborakkaudesta, ja sitten Toni Wirtanen sanoisi että jep vedän sulta tän Elegian, mutta tein tähän nyt uudet sanat ja tässä lauletaan nyt sadomaso-seksistä ja mielenterveyshäiriöistä.
Tai jos Pete Parkkonen laulaisi Ukrainan sotaa pakenevista lapsista ja riimittelisi marssi- ja farssi-sanojen kanssa. "Tää on lasten pitkä marssi, tää on melko kova farssi, kädessä mulla fiskarssi, n sakset ja sairastin mä sarssi. N. YYYYEEEEAAAAAAAAA JA JYRKI VETÄÄ STEMMAT *kamabeibijea, rakenroul* TÄÄ ON TOSI KOVA FARSSIIIIIIIIIII, TUOLLA LAULAA TAAS HIMARSSI, YEEEAAAAAAAAAAAAAAA *kamabeibioujee, eerikha kama lavmiitender, juugadafiilberliin* JYRKI JA MINÄ, MIKÄ FARSSI!!!!!! YEAAAAAAAAAA OUUUU YYYEEEEEEAAAAAAA!!!!!!!!!!!
Kiitos. Bändille aplodit.
*Kamaan, bebee. Oujee, rakenroul. Tis is it. Tissit. Erikan tissit. Oujee. Kama beibi jee*
...
...
..tuutko Jyrki pois sieltä lavalta joskus..?
...
*Rakenroul bebe*
...
*Idis wadidis*
...
JYRKI TUU NYT VITTU POIS SIELTÄ HÖLISEMÄSTÄ!