Vain elämää – viihdeohjelma

  • 571 560
  • 3 127

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Nelonen ei uskalla, mutta Frederik tuolla kuuluisi olevan. On tarinaa, mutta liian arvaamaton jne. Mutta varmasti osallistuisi, kun alkaa olla tuo rintama pumpattu tyhjäksi kiinnostavista artisteista, jotka haluavat tuohon mennä.
 

Fiftie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku
Redraman soolomusiikki n. 99 % jäätävää kuraa. Joskus 2000-luvun alussa tykkäsin siitä yhdestä biisistä jonka nimeä en nyt saa päähän. Ricky-Tick Big Band & Julkinen Sana toki kova yhtye!

Yona edelleen aivan upea, mutta tämä versioitu biisi ei kyllä ole mistään kotoisin eikä Yona pysty tätä mitenkään pelastamaan. Menee siis aivan turhanpäiväisen puolelle.
 

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
En oota henkeäni pidätellen muiden versioita Redraman ”hittikavalkadista”.
Voisin lyödä vetoo, et Lasse vetistelee koko jakson. Syystä tai toisesta.
 

Rocco

Jäsen
Veikkaan, että artistit itse saavat myös jättää pois omista kappaleistaan joitakin, mitkä ovat syystä tai toisesta sellaisia, mitä ei haluta uudelleen julkaista. Joitakin henkilökohtaisia juttuja, teosto-oikeudellisia asioita, tai vastaavaa.
 

Kale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Tom Laaksonen
Jyrkijussi on tän kauden Anna Abreu. Aina yrittää sanoa jotain syvällistä ja sielukasta - eikä oikein koskaan loppujen lopuksi sano yhtään mitään.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Pete painii musiikillisesti omassa sarjassaan.
Siitä voidaan toki olla montaa mieltä, miten itse kukin kokee/koki tuon Redin Clouds-kappaleen sovitettuna ja sanoitettuna Peten tapaan. Noin esitettynä siihen kuitenkin aniharva, siis Peten lisäksi, Suomessa kykenee.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

lemponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse tykkäsin tuosta viimeisestä, eli Jyrkin ja Kwanin versioita. Luulen, että tuo saattoi olla nykyisille nelikymppisille, jotka ovat Kwania aikoinaan diganneet, niin tuo tämän illan Kwan spektaakkeli olis kova sana? Näin reilut viiskymppisenä musta tuntui.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Ck

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Pete painii musiikillisesti omassa sarjassaan.
Siitä voidaan toki olla montaa mieltä, miten itse kukin kokee/koki tuon Redin Clouds-kappaleen sovitettuna ja sanoitettuna Peten tapaan. Noin esitettynä siihen kuitenkin aniharva, siis Peten lisäksi, Suomessa kykenee.
Jumankauta. Tehkää nyt tuolle Parkkoselle oikeasti tasokkaita biisejä, kuten tämä Redin biisi oli, niin nousee suoraan Suomen musiikkitaivaan kärkeen.

En siis ole millään tavalla digannut koskaan koko ukosta, mutta äskönen veto ja minuutin kylmät väreet niin tietää, että ääntä löytyy. Biisit vaan ei ole olleet samalla tasolla kun laulaja.

Paras päivä muutenkin, hyviä vetoja ja Eerikan Loimaa oli hyvä ja hauska, Eerikan tyylinen.

Jyrki69 ja Kwan oli hyvä, ilman Kwania en edes halua ajatella millanen biisi olisi ollut.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
En allekirjoita. Saara Aalto on hyvä laulaja, mutta hänen äänensä on kylmä ja tunteeton. Parkkosella taas vain taivas on rajana, niin monipuolinen kaveri tuo on. On vain ajan kysymys, että tuohon äänelle saadaan sorvattua joku kova biisi
Sanoisin, että nimenomaan tuo kova biisi tai useampia on se juttu. Ehkä Redi voisi tehdä biisit ja Pete vetäisi niitä sitten? Muuten näen myös Parkkosessa vähän samanlaisen tulevaisuuden kuin Saara Aallolla.

No, aiemminkin on tästä vainelämästä lähtenyt laulajat ja bändit kunnolla lentoon. Toivottavasti Petekin.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Jos olet miesartisti ja soolo sellainen, niin pärjätäksesi Suomessa, sinun pitää olla joko singer-songwriter, tai kuten Tähkä, ponnistaa iskelmämusiikin viitekehyksestä, tai vähintäänkin laulaa suomeksi ja mieluusti sellaisia ralleja, joihin se Pihtiputaan mummokin voi samaistua. Tai olla teinipoppari, mutta tämä viimeksi mainittu ei tietenkään kannattele koko uraa. Robbie Williamskin taantuisi tässä maassa korkeintaan oman keskiviikkokaraoken pyörittäjäksi kaikesta karismasta ja talentista huolimatta, ellei sitten älyäisi lähteä muualle. (kärjistys)
 

Backis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Parkkonen taitaa olla sellainen miespuolinen Saara Aalto.
Mun mielestä tämä oli oikein osuva vertaus.

Mä en ole varma onko Parkkosen kohdalla täysin edes kyse pelkästään hiteistä. Perkeleen kova laulaja, mutta joku siinä on miksi ei kuitenkaan nappaa ihan täysillä. Ehkä se kun artistilta puuttuu selkeästi se oma juttu ja suunta. Esimerkiksi Lauri Tähkä on niin selkeästi oman juttunsa artisti, toki myös kuulijakuntaa tuolle genrelle riittää. Parkkosen omin genre on varmaan joku jazzahtava, jolle ei taas suomessa ole oikein markkinaa.
 

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
En allekirjoita. Saara Aalto on hyvä laulaja, mutta hänen äänensä on kylmä ja tunteeton. Parkkosella taas vain taivas on rajana, niin monipuolinen kaveri tuo on. On vain ajan kysymys, että tuohon äänelle saadaan sorvattua joku kova biisi
Vertasin näitä kahta siksi että molemmille löytyy se oma ihailijakuntansa joka kehuu nimenomaan niitä laulutaitoja ja esiintymistä kun nämä vetävät covereita muiden biiseistä, mutta itse artistin omasta musiikista ei ole minkäänlaista sanottavaa. Se ei ole toki sattumaa.

Enkä minä Peten tietynlaisesta päämäärättömyydestä artistina lähtisi suomalaisia biisinkirjoittajia syyttelemään kuten jotkut ovat jo tehneet, kyllähän noita hittejä ja täsmäpommeja tuntuu muille artisteille riittävän. Kyllähän solistilla itselläänkin pitää löytyä jonkinlainen kompassi sen suhteen mitä ja minkätyylistä musaa haluaa tehdä. Jos biisien itse tekemiseen ei löydy osaamista, pitäisi ainakin osata etsiä mahdollisimman hyviä yhteistyökumppaneita jotka tukevat sitä omaa visiota ja osaavat tehdä sen tyylistä jälkeä. Peteltä tällaista visiota ei taida oikein löytyä, ja siksi onkin tunnettu laulajana nimenomaan tämän kaltaisista ohjelmista.

Eikä siinä, kyllähän näitä viihdyttäjiä aina tarvitaan vaikkei olisikaan mikään artisti tai taiteilijatyyppi. Seuraavaksi sitten Elämäni biisiin vakiovetäjäksi vai Euroviisuihin?
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pete on hyvä laulaja ja hyvän näköinen artisti, mutta jotakin puuttuu.

Hän on kuin vastustajan nelosketjun laitahyökkääjä, johon ei kiinnitä huomiota kuin ajoittain. Oman joukkueen kannattajat saattavat arvostaa työteliästä pelaajaa, mutta jopa samassa ketjussa voi olla särmikkäämpi pelaaja, joka saa kannattajilta enemmän huomiota, vaikka pelaa huonommin.

Nämä on makuasioita, mutta mun mielestäni Pete on taitava mutta jotenkin tylsä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös