Nelonen ei uskalla, mutta Frederik tuolla kuuluisi olevan. On tarinaa, mutta liian arvaamaton jne. Mutta varmasti osallistuisi, kun alkaa olla tuo rintama pumpattu tyhjäksi kiinnostavista artisteista, jotka haluavat tuohon mennä.
Kiitti. En oo instaihmisiä;)Vain Elämään instagram sivuilta. Eli siis jäljellä olevat:
30.9. Redrama
7.10. Pete Parkkonen
14.10. Tommi Läntinen
21.10. Yona
28.10. Jyrki69
4.11. Meiju Suvas
Oli siellä Tommilla joku kitarajuippi.Sitähän oli jo ihan että jes, jakso ilman yhtään vierailijaa. Kunnes oli viimeisen aika...
Ei ainakaan haitannut...Oli siellä Tommilla joku kitarajuippi.
Ei todellakaan, ei mua kyllä haitannut myöskään Kwan. Jygä ois taas laulanut karaoke vedon itekseen ilman heitä.Ei ainakaan haitannut...
Jumankauta. Tehkää nyt tuolle Parkkoselle oikeasti tasokkaita biisejä, kuten tämä Redin biisi oli, niin nousee suoraan Suomen musiikkitaivaan kärkeen.Pete painii musiikillisesti omassa sarjassaan.
Siitä voidaan toki olla montaa mieltä, miten itse kukin kokee/koki tuon Redin Clouds-kappaleen sovitettuna ja sanoitettuna Peten tapaan. Noin esitettynä siihen kuitenkin aniharva, siis Peten lisäksi, Suomessa kykenee.
En allekirjoita. Saara Aalto on hyvä laulaja, mutta hänen äänensä on kylmä ja tunteeton. Parkkosella taas vain taivas on rajana, niin monipuolinen kaveri tuo on. On vain ajan kysymys, että tuohon äänelle saadaan sorvattua joku kova biisiParkkonen taitaa olla sellainen miespuolinen Saara Aalto.
Sanoisin, että nimenomaan tuo kova biisi tai useampia on se juttu. Ehkä Redi voisi tehdä biisit ja Pete vetäisi niitä sitten? Muuten näen myös Parkkosessa vähän samanlaisen tulevaisuuden kuin Saara Aallolla.En allekirjoita. Saara Aalto on hyvä laulaja, mutta hänen äänensä on kylmä ja tunteeton. Parkkosella taas vain taivas on rajana, niin monipuolinen kaveri tuo on. On vain ajan kysymys, että tuohon äänelle saadaan sorvattua joku kova biisi
Mun mielestä tämä oli oikein osuva vertaus.Parkkonen taitaa olla sellainen miespuolinen Saara Aalto.
Vertasin näitä kahta siksi että molemmille löytyy se oma ihailijakuntansa joka kehuu nimenomaan niitä laulutaitoja ja esiintymistä kun nämä vetävät covereita muiden biiseistä, mutta itse artistin omasta musiikista ei ole minkäänlaista sanottavaa. Se ei ole toki sattumaa.En allekirjoita. Saara Aalto on hyvä laulaja, mutta hänen äänensä on kylmä ja tunteeton. Parkkosella taas vain taivas on rajana, niin monipuolinen kaveri tuo on. On vain ajan kysymys, että tuohon äänelle saadaan sorvattua joku kova biisi