Katsoin jakson, mutta en kyennyt muuhun kuin karjumaan naama punaisena loputonta vitutustani keuhkoistani ulos heti kun huomasin että Chisulla oli vaaleat suorat hiukset, ja suomalaisten kulttuuria oli häpeilemättä raiskattu ja pöllitty! Eloveena-tyttö kierisi haudassaan, jos se olisi oikea henkilö joka on kuollut ja haudattu arkkuhautauksella eikä kulkemalla ensin krematorion kautta. Mutta koska se ei ole oikea henkilö niin minä otin kantaakseni hänen raivonsa, ja olen nyt tässä kolmatta tuntia jo huutanut aivan suoraa raivokarjuntaa, kitarisani valuivat ensimmäisen tunnin jälkeen verisenä riekaleena suupielestäni ja nielurisat tuli vartin päästä perässä. Kurkkuun sattuu ja pyörryttää, mutta pakko jatkaa huutamista koska.. niin siis miksiköhän mä ees huusinkaan? Jotenkin se kai liitty johonkin muropaketin kyljessä olevaan piirrettyyn hahmoon, olikohan se Toni Tiikeri tai ne yhdet vitun riisimurotontut.. en mä muista enää. Lopetan nyt huutamisen.
Päivän paskat: Jukkapoika ja Chisu, en muista enää mitä Jukkapoika ees lauloi, Chisu oli keksinyt nyt irvistellä autotune päällä jotain kummaa. Mä oon ihmeissäni siitä miten huonolta Chisun laulaminen on monessa biisissä kuulostanut, semmoselta heikolta ja huonovireiseltä, mä oon kuitenkin sitä ihan taitavana laulajana joskus pitänyt. Onks se ollu jossain onnettomuudessa, vai onks tää jotain sen taiteellisuuskeinoa, vai enkö vaan tiedä mistään mitään, vai kaikki kolme edellistä?
Pyhimys ja Teräsniska oli sillee tylsän OK, ihan jees, en tuu ikinä heidän biisejään kyllä uudestaan silti kuuntelemaan. Abreu oli oikein hyvä, Wiskarillakin oli erittäin hieno meininki jotenkin, vaikka jouduinkin pidättelemään oksennustani insertin ajan koska nyt se on totta, Jippu oli Vain Elämäässä, tätä minä olen jo kauan pelännyt. Mutta hienosti sai Arttu fiilistä esitykseensä, ja onhan se Enkelten kaupunki kyllä hyvä biisikin, ei voi mitään.
Illan ehdoton kunkku oli taas kerran Anssi Kela, aivan tappoversio Tuuren parhaasta biisistä. Ei siellä kukaan muu ole saanut kuulijoita noin sekaisin mitä Anssi on pariinkin otteeseen ji saanut, välillä on jotain väkinäistä seisoskelua ja käsien heiluttelua joo, mutta Anssi Kela on saanut spontaanin oloisesti muut pomppimaan ja huutamaan ja huitomaan lautasliinoillaan ja saatana Abreun oikein rikkomaan paikkoja. Hieno show-mies ja muusikko, ei voi muuta sanoo ku Tuuren hattuja nostaa.
Seuraavaksi Chisun päivä, hän oli ilmeisesti venäläisen kulttuurin omana päivänään ominut pukeutumalla Fabergen munaksi. Itkuksi näytti touhu menevän. Jospa Jukkapoikakin saisi vihdoin jotain järkevää aikaan, koska jos en väärin kuullut niin sille oli arpoutunut yksi Chisun parhaista biiseistä, eli Sama nainen.