Kirjoittelija
Jäsen
Noilla youtube-klikkauksilla ei kyllä noiden artistien suosiota voi verrata kun nettijuttuja käyttää enimmäkseen vaan teinit, tai max. ehkä johonkin kolmevitoseen asti.
JVG:n ja Vicky Rostin suosiota ei voi vertailla YouTube-klikkausten perusteella, mutta jos suomenkielisellä kappaleella on YouTubessa yli viisi miljoonaa katselukertaa, kyseessä on silloin hitti ihan ilman mitään mutinoita. Niin vähän suomenkielisiä ihmisiä tässä maailmassa on.
Ei suuri yleisö noita tiedä jos ne soi vaan NRJ:llä ja Kissillä, tai jossain ala-asteen hyppynaruringeissä ja teinipissisten limudiscoissa.
Esim. Häissä taitaa olla minulle tuttu kappale jostain lätkän MM-lähetyksistä, ja Voitolla yöhön ja Huominen on huomenna tulivat hyvin tutuiksi viime syksynä koriksen MM-kisoissa. Siinä hotellin aulabaarissa, jossa ne soivat jokaikinen ilta, myytiin paljon muitakin juomia kuin limua, ja asiakkaista melkoisen merkittävä osa oli ehtinyt jo vähintään varhaiskeski-iän puolelle. Jos joku vanhempi setämies ei kuuntele koskaan nuorison radiokanavia tai käy alle 30-vuotiaille suunnatuissa juottoloissa, se ei tarkoita sitä, etteikö noissa paikoissa isosti soiva kappale olisi hitti. En minä itsekään kuuntele mitään YleX:ää, NRJ:tä tai Voicea tai arvosta tuota kielellisesti täysin lahjattomien lökäpöksyjen sanoittamaa jumputusta, ja siksi osa noista JVG:n biiseistä ei sanonut minullekaan mitään. Mutta "ei voi olla hitti, koska minä en ole kuullut" on argumentti, joka ontuu kahdella jalalla. Samalla logiikalla ne limudiscoissa heiluvat jonnet ja pissaliisat voisivat sanoa, että Vicky Rostin Menolippu tai Paven Pidä huolta eivät ole hittejä, koska eivät he ole niistä koskaan kuulleet.